Powolniak napisał(a):ICEman napisał(a):to moze dać w SC V8 z F1 i podmienić skrzynie i wtedy powinien juz niezle zasuwać, serio. A tak jeszcze bardziej serio to proponuje pozbyć sie tego SC raz na zawsze bo jednak więcej z tego kłopotu niż pożytku.
Właśnie kilka dni temu próbowałem przyspieszyć SC podmieniając mu fizykę na tą z bolidu F1. Niestety to nic nie daje, wlecze się tak jak zawsze. To musi być gdzieś zakodowane w samym rfaktorze, ustawianie prędkości dla SC w pliku rfm też nie daje rezultatów. Obawiam się, że nie da się zmusić SC żeby jeździł szybciej
W internecie nawet na zarganicznych forach nic odkrywczego nie piszą, jedyne, co znalazłem:
http://rfactorcentral.com/detail.cfm?ID=FSONE%202006What's new
New RFM files - renamed mod to FSONE 2006 - Fixed Several rules in RFM - Removed several rules necessary to allow safety car speed based on GDB file instead. Not RFM. - Added new FSONE06 UI DATA FOLDER, in preparation for 07.
Tylko pewnie za wiele zmian by trzeba było wprowadzić, zeby mieć SC jadącego szybciej niż furmanka
Zostaje tylko bawić sie z tym...
Adjust these lines in your plr file -
CURNT Safety Car Threshold="1.10000" // Threshold for bringing out safety car (lower numbers -> more full-course yellows)
PRACT Safety Car Threshold="1.10000" // Threshold for bringing out safety car (lower numbers -> more full-course yellows)
QUICK Safety Car Threshold="1.10000" // Threshold for bringing out safety car (lower numbers -> more full-course yellows)
GPRIX Safety Car Threshold="1.10000" // Threshold for bringing out safety car (lower numbers -> more full-course yellows)
CHAMP Safety Car Threshold="1.10000" // Threshold for bringing out safety car (lower numbers -> more full-course yellows)
MULTI Safety Car Threshold="1.10000" // Threshold for bringing out safety car (lower numbers -> more full-course yellows)
RPLAY Safety Car Threshold="1.10000" // Threshold for bringing out safety car (lower numbers -> more full-course yellows)