pascal napisał(a):A znasz szczegółowo warunki kontraktów pozostałych kierowców?
Kontrakt to sprawa między pracownikiem i pracodawcą i nie ma żadnego wymogu, aby ktokolwiek publicznie wiedział co i jak. Ale już np. struktura akcjonariatu spółki to troszkę inna kwestia - jeżeli jest to spółka giełdowa, to bardzo wiele informacji na jej temat wręcz musi być podanych do wiadomości publicznej (przynajmniej u nas, ale zakładam, że nie różni się to wiele na innych giełdach światowych). Stąd moje pytanie się wzięło i uważam je wciąż za jak najbardziej zasadne.
Też nie wiem czy z udziałami chodziło o formę wypłaty, nie zdziwiłbym się, gdyby Raikkonen kombinował z opcjami i możliwościami na koniec kariery, a te udziały miały też być chyba formą bonusu ze strony Ferrari i częścią dealu związanego z zamianą miejscami Kimiego z Leclerkiem.
Trochę z tego OT, ale generalnie napisałem tutaj w kontekście dyskusji dotyczących twierdzeń, że Kimi się "znudzi" i że go Orlen "wykupi". Jeżeli Raikkonen ma udziały w Sauberze i wiąże przyszłość z jakąś rolą w strukturach stajni, to raczej trochę inaczej te opcje wówczas się rysują.