Strona 21 z 22

PostNapisane: Cz mar 20, 2008 8:18
przez haha_xd
Maly-boy chyba wszyscy czekają na bezbroblemowy wyścig w wykonaniu Roberta. Miejmy nadzieje, że taki będzie w tym roku. Jego "pech" musi wkońcu przestać go prześladować :grin:
Ale tak na poważnie to i BMW i Roberta stać na bezproblemowy wyścig.

PostNapisane: Cz mar 20, 2008 11:44
przez Cinek
barteks2 napisał(a):Kubica na konferencji o wypadku z Nakajimą:

Q: And what about the collision with Kazuki in Melbourne?
RK: Sh*t happens. What can I say?


:-D

Q: And what about the collision with Kazuki in Melbourne?
RK: Sh*t happens. What can I say?

Q: Were you very frustrated?
RK: Racing is racing. Normally behind the safety car there is no racing but he made a mistake, it cost me a bit more than him but this is how it is. He missed his braking point, I think. We were very slow and he hit me.

Q: Your version Kazuki? How did you see it?
Kazuki Nakajima: Yeah, it was a shame to have an accident and to hit Robert. Yes, I respect the stewards’ decision, so it is a shame to have the (10 place) grid penalty. We will start from there.

PostNapisane: Cz mar 20, 2008 14:54
przez K2
Mógłby ktoś mi przetłumaczyć 2 cytat cinka?? Troche kumam ale z Angielskiego zawsze mi źle "szło"

Ps. Robert ma charakterek :D

PostNapisane: Cz mar 20, 2008 16:17
przez bankoq
Przeanalizowałem wyścig na VisionF1.com i rzeczywiście, gdyby do neutralizacji doszło o te 2-3 okrążenia wcześniej wówczas cała stawka zbiłaby się kupkę i wszelka wypracowana przewaga przez Heidfelda, Hamilton i Rosberga by znikła. Następnie cała ta trójka zmuszona byłaby zjechać na pit-stop. Mogłoby się też tak zdarzyć, że któryś z nich musiałby zjechać tuż po pojawieniu się SC, co mogło skutkować dyskwalifikacją.

Pierwszy wariant:
Efektem tego wszystkiego byłoby to, że prowadziłby Bourdais, a za nim Robert. Alonso który naciskał na Kubicę nie był zagrożeniem, bo ciągle musiał jeszcze zrobić jeden pit-stop więcej. Jak wiadomo Torro Rosso się posypało, więc reszty można się domyśleć... Między RK, a Hamiltonem i Heidfeldem byłoby jeszcze kilku kierowców, więc Lewis miałby problemy, żeby w ogóle dojechać do Kubicy i ewentualnie spróbować go wyprzedzić - nawet biorąc pod uwagę problem z silnikiem RK.

Drugi wariant:
Gdyby BMW nie kombinowało, to mieliby oba bolidy na podium. Zakładając taki rozkład SC jaki miał miejsce, to wygrałby Hamilton, a reszta podium wyglądałaby tak:
2-Heidfeld
3-Kubica
Gdyby nie było problemu z silnikiem, to 2 i 3 miejsce możemy ze sobą zamienić.

Myslę, że BMW wybrało pierwszy wariant, bo:
1) chcieli zaryzykować i ustrzelić farciarskie zwycięstwo
2) po pierwszych pitach mimo, że RK wypracował przewagę 3s, to nagle jego okrążenia stały się dużo wolniejsze od NH (problem z silnikiem) i nie chcieli mieć takiej sytuacji, że Heidfeld jest blokowany przez tempo Kubicy - różne rzeczy mogły się jeszcze stać w tym wyścigu, więc wolne tempo obu BMW mogłoby mieć złe skutki w końcowym rezultacie.

To tyle dla tych co lubią gdybanie :)

[mod="Damos"]I to jest bardzo ładny i wartościowy post.
Teza, uzasadnienie, rzeczowe argumenty.
Brawo !! :brawo: [/mod]

PostNapisane: So mar 22, 2008 14:18
przez Ralph1537
jednak robert ma troche szczescia bo oba mclareny dostaly kare i kubica teraz bedzie startowal z 4 pozycji

PostNapisane: So mar 22, 2008 14:24
przez BagBag
Ralph1537 napisał(a):jednak robert ma troche szczescia bo oba mclareny dostaly kare i kubica teraz bedzie startowal z 4 pozycji
Kara kara zobaczymy jak tam z taktyka BMW jutro będzie

PostNapisane: So mar 22, 2008 14:25
przez Ralph1537
o to to jednak sie boje o ta taktyke

PostNapisane: So mar 22, 2008 15:58
przez bankoq
Spokojnie. Robert powiedział, że są przygotowani na oba warianty: słońce i deszcz. Uważa, że mają podobną strategię do McLarenów.

Jeżeli ma padać to byleby tylko zaczęło w takim momencie, żeby wyścig nie stał się loterią. Najważniejsze będzie wyprzedzenie na starcie Trulliego. To może być wręcz klucz do wyścigu dla Roberta! Myślę, że jest na to szansa, bo oglądając onboardy okazuje się, że pozycje parzyste są jakby bardziej uprzywilejowane - kierowcy przejeżdżają prostą start-meta w poprzek, ale znacznie dłużej jadą po prawej stronie toru.

PostNapisane: So mar 22, 2008 16:26
przez patgaw
I tak tor jest po deszczu wiec juto nie bedzie zadniej czystej ani brudnej strony.

PostNapisane: So mar 22, 2008 16:36
przez fordern
jesli w nocy nie spadnie, to jednak coś takiego będzie, bo GP2 jednak wyjeździło pewien kawałek na prostej i nagumowało w pewnym stopniu tor ;]

PostNapisane: So mar 22, 2008 17:00
przez misio129
poza tym jutro w planie przed F1 sa jeszcze Speedcar, Formula BMW oraz oczywiście GP2 także nagumowanie może się zmienić ;)

PostNapisane: So mar 22, 2008 17:06
przez patgaw
i tak do 13.20 te 3 serie zdarza byc rozegrane??
chyba nie sadze.

PostNapisane: So mar 22, 2008 17:07
przez barteks
Wyścig GP2 jest po F1.

PostNapisane: So mar 22, 2008 17:12
przez misio129
FIA.com napisał(a):Sunday 23rd March
Speedcar Second Race (TBC Laps or 40 Mins) 9.15-9.55
Formula BMW Pacific Second Race (TBC Laps or 25 Mins) 10:20 - 10:50
GP2 Asia Second Race (23 Laps or 45 Mins) 11.30-12.20
Porsche Carrera Cup Asia Second Race (TBC Laps or 30 Mins) 12.45-13.20
Formula One Drivers Track Parade 13.30
Formula One Race 15:00

wyścig F1 zawsze kończy weekend na torze jako gwóźdź programu ;)

PostNapisane: So mar 22, 2008 17:14
przez patgaw
hmmm faktycznie. i wyscig o 15 a nie 14 :p