Strona 27 z 31

PostNapisane: So lut 09, 2008 1:04
przez Pawelp
Troche mnie uspokoiły wypowiedźi Robeta. Ma nowego dobrego inżyniera i jeszcze ten fragmęt o tym że tylko kilka osób zna szybkość nowego bolidu :grin:

PostNapisane: So lut 09, 2008 3:05
przez 1234f
- (Mój) Jest to hiszpański inżynier, który pracował w Super Aguri. Na dzień dzisiejszy współpraca układa się bardzo dobrze i mogę powiedzieć, że szkoda, że nie było tak w 2007 roku.


I na taka wypowiedz chyba wszyscy najbardziej czekalismy! Jak narazie wszystko jest na dobrej drodze. Oby tylko BMW nie namieszalo.

Praktycznie na slikach pojeździłem chwilę, ponieważ jeździł Nick, który bardziej symulował to co może się wydarzyć w 2009 roku, a ja wziąłem tylko jego używane komplety opon na pięć kółek, tylko żeby zobaczyć co i jak.

:???:

PostNapisane: So lut 09, 2008 8:33
przez Pokwa
Mam pytanie odnośnie wywiadu w F1 Racing. F1 w 4 oczy - Robert Kubica. Czy wywiad przeprowadzał Polak czy Brytyjczyk. I cytat:

"Nie pamiętam, jak uderzyłem w ścianę, ale pamiętam co powiedziałem, zanim to się stało i nie nadaje się to do druku! Wiedziałem, że będzie boleć"

PostNapisane: So lut 09, 2008 9:14
przez ventylator
Pokwa napisał(a):Mam pytanie odnośnie wywiadu w F1 Racing. F1 w 4 oczy - Robert Kubica. Czy wywiad przeprowadzał Polak czy Brytyjczyk. I cytat:


Te wywiady prowadzone są przez Brytoli.

PostNapisane: So lut 09, 2008 10:07
przez smylas
Polacy to tylko tłumaczą to wszystko :lol:

PostNapisane: So lut 09, 2008 10:19
przez Maraz
Cały wywiad z Robertem:
[ciach]

(plik został już usunięty żeby nie obciążać serwera)

PostNapisane: So lut 09, 2008 11:18
przez Kazik
Bardzo ciekawy (sympatyczny) wywiad.Kibiców raczej uspokaja to co Robert mówi o jeżdzie bez TC na mokrym torze.Ciekawy wątek z Alonso (myślę,że nie tylko Robert ale też większość z nas byłaby szczęśliwa gdyby przewidywania Fernando się sprawdziły) :wink:

PostNapisane: So lut 09, 2008 11:49
przez ZiM
Wprawdzie już dużo materiałów z wczorajszego spotkania było,
ale kto ma jeszcze ochotę tutaj link ;) : http://www.rp.pl/artykul/91071.html

Życie zawodnika Formuły 1 nie składa się wyłącznie z wypraw do egzotycznych krajów i ścigania się z najlepszymi kierowcami świata. Czasami trzeba poświęcić cały dzień na wypełnienie zobowiązań wobec sponsorów zespołu. Jednak nie zawsze jest to tylko nudny obowiązek.
Bywa sympatycznie, na przykład jak wozimy gości po torze. Fajnie było też na torze gokartowym w Niemczech, gdzie ścigaliśmy się ze zwycięzcami konkursu Intela. Czasami są cięższe dni, 7 godzin wywiadów, ale taka praca. Fajnie jest, jak coś się robi oprócz rozmawiania – mówił Kubica.W ciągu sezonu kierowca Formuły 1 ma około 25 takich dni. Ale w najbliższym czasie wszyscy mogą się już skupić tylko na testowaniu samochodów i przygotowaniach do sezonu.

PostNapisane: So lut 09, 2008 13:03
przez barteks
Robert Kubica napisał(a):Bywa sympatycznie, na przykład jak wozimy gości po torze. Fajnie było też na torze gokartowym w Niemczech, gdzie ścigaliśmy się ze zwycięzcami konkursu Intela.

Hehe, no proszę. Aż łezka się oku kręci jak sobie przypomnę imprezę ;)

Wstawione po 2 minutach 46 sekundach:

Zawodników z teamu BMW Sauber czeka sporo pracy, bo wbrew zimowym zapowiedziom bolid nie jest dobry. Uporano się wprawdzie z awaryjnością, która była poważnym problemem w zeszłym sezonie, ale na razie odbywa się to kosztem szybkości. Na rozwiązanie tych kłopotów pozostał już zaledwie miesiąc.


:sad:

PostNapisane: So lut 09, 2008 13:05
przez patgaw
barteks2 napisał(a):Zawodników z teamu BMW Sauber czeka sporo pracy, bo wbrew zimowym zapowiedziom bolid nie jest dobry. Uporano się wprawdzie z awaryjnością, która była poważnym problemem w zeszłym sezonie, ale na razie odbywa się to kosztem szybkości. Na rozwiązanie tych kłopotów pozostał już zaledwie miesiąc.


tak sobie mysle ze robertowi to moze tylko wyjsc na dobre.

a jeszcze takie skojarzenie mnie naszlo - do bmw sauber przeszlo pare "specow" z hondy, i powiedzieli ze ich obliczenia w tunelu wskazywaly ze bolid bedzie bardzo dobry - wniosek zle skalibrowany tunel ;x

PostNapisane: So lut 09, 2008 13:11
przez kszyh2404
patgaw wniosek jest raczej inny chociaz pewnie tez o to Ci chodzi: źle skalibrowani ex-inzynierowie hondy :-)

PostNapisane: So lut 09, 2008 13:24
przez barteks
a jeszcze takie skojarzenie mnie naszlo - do bmw sauber przeszlo pare "specow" z hondy, i powiedzieli ze ich obliczenia w tunelu wskazywaly ze bolid bedzie bardzo dobry - wniosek zle skalibrowany tunel ;x

I jeszcze w pakiecie dorzucili nam testera z Hondy :P

PostNapisane: So lut 09, 2008 14:21
przez Barti
http://www.tvn24.pl/12694,1538257,0,1,wiadomosc.html

Fragment wywiadu dla stacji nsport. Odnośnie pierwszego zwycięstwa w GP.

RK"jeżeli weźmiemy prędkość i czasy bolidów to na dzień dzisiejszy sądzę że jest to plan nierealny"

PostNapisane: So lut 09, 2008 15:23
przez gaga
Robert już wielokrotnie mówił o tym że bolid nie jest tak dobry jak się tego spodziewali przed testami. W tym wywiadzie powtórzył to za pomocą bardziej dosadniejszych słów, mówiąc że na chwile obecną wygrana jest nierealna. Pozostaje nam tylko wierzyc, że spełnią się nadzieje Roberta (oraz niektórych z nas) dotyczące poprawy szybkości bolidu BMW;)

PostNapisane: So lut 09, 2008 17:39
przez bankoq
Ja tam się tak wcale nie smucę, że BMW będzie dużo słabsze niż rok temu :) Przynajmniej będzie bardzo zacięta walka z Renault, Williamsem, Red Bullem o miejsca 5-10, będzie na co popatrzeć! Robert będzie wtedy dostawał na pewno równie dobry sprzęt jak Nick i zobaczymy kto ma jaja :-)

Na pewno wolę, żeby BMW musiało walczyć o każdy punkt, niż żeby powtórzyła się sytuacja z zeszłego roku - przepaść z przodu i przepaść z tyłu.