Napisane: So lut 09, 2008 1:04
Troche mnie uspokoiły wypowiedźi Robeta. Ma nowego dobrego inżyniera i jeszcze ten fragmęt o tym że tylko kilka osób zna szybkość nowego bolidu
- (Mój) Jest to hiszpański inżynier, który pracował w Super Aguri. Na dzień dzisiejszy współpraca układa się bardzo dobrze i mogę powiedzieć, że szkoda, że nie było tak w 2007 roku.
Praktycznie na slikach pojeździłem chwilę, ponieważ jeździł Nick, który bardziej symulował to co może się wydarzyć w 2009 roku, a ja wziąłem tylko jego używane komplety opon na pięć kółek, tylko żeby zobaczyć co i jak.
Pokwa napisał(a):Mam pytanie odnośnie wywiadu w F1 Racing. F1 w 4 oczy - Robert Kubica. Czy wywiad przeprowadzał Polak czy Brytyjczyk. I cytat:
Życie zawodnika Formuły 1 nie składa się wyłącznie z wypraw do egzotycznych krajów i ścigania się z najlepszymi kierowcami świata. Czasami trzeba poświęcić cały dzień na wypełnienie zobowiązań wobec sponsorów zespołu. Jednak nie zawsze jest to tylko nudny obowiązek.
Bywa sympatycznie, na przykład jak wozimy gości po torze. Fajnie było też na torze gokartowym w Niemczech, gdzie ścigaliśmy się ze zwycięzcami konkursu Intela. Czasami są cięższe dni, 7 godzin wywiadów, ale taka praca. Fajnie jest, jak coś się robi oprócz rozmawiania – mówił Kubica.W ciągu sezonu kierowca Formuły 1 ma około 25 takich dni. Ale w najbliższym czasie wszyscy mogą się już skupić tylko na testowaniu samochodów i przygotowaniach do sezonu.
Robert Kubica napisał(a):Bywa sympatycznie, na przykład jak wozimy gości po torze. Fajnie było też na torze gokartowym w Niemczech, gdzie ścigaliśmy się ze zwycięzcami konkursu Intela.
Zawodników z teamu BMW Sauber czeka sporo pracy, bo wbrew zimowym zapowiedziom bolid nie jest dobry. Uporano się wprawdzie z awaryjnością, która była poważnym problemem w zeszłym sezonie, ale na razie odbywa się to kosztem szybkości. Na rozwiązanie tych kłopotów pozostał już zaledwie miesiąc.
barteks2 napisał(a):Zawodników z teamu BMW Sauber czeka sporo pracy, bo wbrew zimowym zapowiedziom bolid nie jest dobry. Uporano się wprawdzie z awaryjnością, która była poważnym problemem w zeszłym sezonie, ale na razie odbywa się to kosztem szybkości. Na rozwiązanie tych kłopotów pozostał już zaledwie miesiąc.
a jeszcze takie skojarzenie mnie naszlo - do bmw sauber przeszlo pare "specow" z hondy, i powiedzieli ze ich obliczenia w tunelu wskazywaly ze bolid bedzie bardzo dobry - wniosek zle skalibrowany tunel ;x