Strona 28 z 31

PostNapisane: So lut 09, 2008 19:02
przez smylas
bankoq napisał(a):Przynajmniej będzie bardzo zacięta walka z Renault, Williamsem, Red Bullem o miejsca 5-10, będzie na co popatrzeć! Robert będzie wtedy dostawał na pewno równie dobry sprzęt jak Nick i zobaczymy kto ma jaja Uśmiech

Niby tak ale z przodu stawki nie będzie większej walki :-P

PostNapisane: So lut 09, 2008 19:05
przez 1234f
@bankoq
Dobrze napisane. Nawet gdyby BMW w 2009 nie mialo szansy na podium, to nic sie przeciez nie stanie (na zwycieztwa jest jeszcze czas). Ja kibicuje Robertowi, a nie BMW. Gdy BMW wyczuwa mozliwosc walki o podium, zacznaja kombinowac. Dla Roberta jest wazne, zeby na mniej wiecej podobnych warunkach objechal w tym sezonie kurdupla i dostal sie za rok do porzadnego zespolu, w ktorym to samochod i ekipa bedzie adekwatna do jego umiejetnosci.

PostNapisane: So lut 09, 2008 19:15
przez barteks
A ja tą Panią z prawej pamiętam z PitLane Parku :-D

Obrazek

PostNapisane: So lut 09, 2008 19:31
przez patgaw
barteks2 napisał(a):A ja tą Panią z prawej pamiętam z PitLane Parku


stala przy wejsciu do namiotu?

PostNapisane: So lut 09, 2008 20:25
przez barteks
Obrazek

:D

PostNapisane: So lut 09, 2008 21:16
przez patgaw
barteks2 sie wstydzi wlasnej twarzy :D

PostNapisane: So lut 09, 2008 22:17
przez Kazik
Fotka w wysokiej rozdzielczości specjalnie dla Kazika:

http://images23.fotosik.pl/64/a12276908ff4728e.jpg

Pozdro :!: :grin:
Te dwie,które zapodał mi kiedyś barteks2 były fajne i ładnie pozowały.. :wink:

PostNapisane: N lut 10, 2008 11:38
przez RENO
nogi może i ładne mają, ale z facjaty to nie bardzo są, ale ta kręcona barteksa to dobra jest, ona jest mulatką czy coś??

PostNapisane: N lut 10, 2008 22:35
przez craig
Kazik napisał(a):Fotka w wysokiej rozdzielczości specjalnie dla Kazika:

http://images23.fotosik.pl/64/a12276908ff4728e.jpg



no no, ladny ten samochod ;d

PostNapisane: Pn lut 11, 2008 10:30
przez patgaw
wczoaraj byl super ciekawy wywiad w sportowej niedzieli na tvp info.
niby kubica mial nie udzielac indywidualnych wywiadow a jednak.
powiedzial ze bolid ma za malo downforcu, ze jego zdaniem problem lezy w areodynamice, i ze czasami jak blad jest w czesciu bolidu ktorej juz nie mozna zmieniac, bo beda musieli cala reszte bolidu dostroic do tego nienajlepiej dzialajacego elementu, nie powiedzial ze tak akurat jest w ich wypadku. tak patrze w internecie to nigdzie nie ma powtorek tego programu ;/

a i jeszcze mowil ze czasami zeby pomiary byly jaknajdokladniejsze to np jezdzili z ogranicznikiem predkosci np do 180 albo 240 km/h. to moze tlumaczyc ich troszke gorsze czasy.

aha i jeszcze powiedzial ze tak naprawde to kontrola trakcji i hamowalnie silnikiem tylko mu przeszkadzaly, a z reguly systemy elektroniczne powinny ulatwiac. i ze bmw najprawdopodobnej zrobilo jakis blad w elektoronice bo teraz przez to bolid jest duzo stabilniejszy podczas hamowania.

PostNapisane: Pn lut 11, 2008 10:53
przez barteks
Dzięki patgaw za info! Jak znajdziesz gdziesz w necie powtórkę to zapodaj linka:)

Ciekawe z tą elektroniką, zawsze BMW chwaliło się, ze mają super elektronikę, chyba jako jedyny albo nieliczny zespół robili ją sami dla siebie.

Już wiadomo dlaczego bolid wygląda jak jeżozwierz, tylko zastanawiam się co Albert zrobił nie tak.... :roll:

PostNapisane: Pn lut 11, 2008 14:38
przez ARTEK32
BMW się zawsze chwaliło że mają najlepszy w stawce system startu, co do całej elektroniki to nie bardzo pamiętam. A z tym startem to faktycznie mieli niezły patent bo nawet Maki i Ferrarki przy nich wysiadały (ale tylko do pierwszego zakrętu).

PostNapisane: Pn lut 11, 2008 15:43
przez Darth ZajceV
Ciekawe gdzie przekombinowali... mam nadzieje, że w ten miesiąc sprężą sie tak jak ze skrzynią biegów i w sezonie będą wstanie coś powalczyć :)

PostNapisane: Pn lut 11, 2008 16:00
przez RENO
przytaczanie skrzynii biegów nie jest dobrym przykłądem, bo co było w okolicach GP Chin niby przedtem naprawiali, a poźniej znowu się zaczeła sypać i sam zespół przyznał, ze nie wiedzą co jest grane i że spodziewają się że może paść i padł Kubkowi w najmniej oczekiwanym momencie

PostNapisane: Pn lut 11, 2008 17:04
przez Darth ZajceV
RENO Aczkolwiek ten przykład pokazuje, że jak muszą to potrafią. W Chinach się sypła, ale na testach Kubek zrobił 2400 kilometrów i się nie posuła. Można by powiedzieć, że mogli ją wymieniać, ale wątpię by pozostawili najsłabszy punkt swojego samochodu jako niewiadomą przed nadchodzącym sezonem.