Strona 9 z 10

PostNapisane: N kwi 06, 2008 16:35
przez bankoq
No dzisiaj Antonio być może się nie popisał, przez co Robert nie widział o oleju na torze i Kimi go wyprzedził. Być może, bo nie wiadomo za bardzo jak to wyglądało w przypadku innych kierowców i czy w ogóle był czas na zorientowanie się sytuacji i podanie takiej informacji kierowcy.

PostNapisane: N kwi 06, 2008 16:50
przez KrzysR
bankoq napisał(a):No dzisiaj Antonio być może się nie popisał, przez co Robert nie widział o oleju na torze i Kimi go wyprzedził. Być może, bo nie wiadomo za bardzo jak to wyglądało w przypadku innych kierowców i czy w ogóle był czas na zorientowanie się sytuacji i podanie takiej informacji kierowcy.


Ja mysle ze nie ma tu winy Antonio, zbyt szybko sie to wszystko działo, wg mnie blad popoełnili sedziowie ktorzy wogole nie poinformowali nikogo o oleju na torze, nawet nie widziałem nigdzie flag, wiec pewnie team'y tez nic nie wiedziały, dobrze ze skonczyło sie tak jak sie skonczyło nie jest zle. Brawa naleza sie bez watpienia

PostNapisane: N kwi 06, 2008 18:28
przez Ralph1537
a propo flag w f1 byly kiedys takie specjalne flagi ktorymi machali w miesjcu gdzie jest olej ale dawno ich nie bylo(flaga zielona w pionowe pasy zółte i czerwone)

PostNapisane: Pn kwi 07, 2008 8:02
przez 5cuderi4
Ralph1537, flagi są nadal, ale po prostu widocznie realizator nie uważał za stosowne pokazywać tego w TV(jeśli oczywiście te flagi były wywieszane).

PostNapisane: Pn kwi 07, 2008 18:28
przez Ralph1537
no walsnie chodzi mi o to ze tych falg chyba wogle nie wywieszali

PostNapisane: Wt kwi 08, 2008 14:28
przez duszek998
no właśnie te flagi nie były wywieszane :D
teraz jest to
Żółta flaga w czerwone pasy - ostrzeżenie przed śliską nawierzchnią - z powodu opadów lub ze względu na olej lub inną ciecz na torze.

PostNapisane: Wt kwi 08, 2008 16:51
przez Jędruś
Massa też wpadł na tą plamę oleju , więc to wina sędziów a nie inżynierów . Kierowcy jadący z tyły mogli mieć już jakieś informacje , bo jechali w kilkunastosekundowych odstępach .

PostNapisane: Śr kwi 09, 2008 22:16
przez wingwalker
Nie wiem jak z flagami fizycznie 'wywieszanymi' przez ekipe, ale race control o oleju wiedzialo (prawie?) od razu, nawet w tv bylo info (jak zawsze z opoznieniem w stosunku do info na torze). Problemem moglo byc to ze olej na wielu zakretach z rzedu, no i tuz po starcie, wiec zawodnicy mieli mniejsza niz zwykle mozliwosc zmienienia toru jazdy. Nie do konca wiedzialem o co chodzi Robertowi z tym "brakiem informacji" (konferencja prasowa). Moglo chodzic o olej, ale tez o to ze wcale nie ma przebitej opony, wiec nie ma potrzeby zjazdu do boksu, co zdaje sie bylo posrednia przyczyna tego ze Kimi wyprzedzil go raczej latwo.

PostNapisane: Cz kwi 10, 2008 8:51
przez 5cuderi4
wingwalker napisał(a):Nie do konca wiedzialem o co chodzi Robertowi z tym "brakiem informacji" (konferencja prasowa).
Z tego co pamiętam, chodziło Robertowi o problemy z komunikacją radiową.

PostNapisane: Cz kwi 10, 2008 9:33
przez Marco Gronichella
5cuderi4 napisał(a):Z tego co pamiętam, chodziło Robertowi o problemy z komunikacją radiową.

tutaj chodziło o brak poinformowania o znajdującym się oleju w kilku zakrętach.

PostNapisane: So kwi 12, 2008 23:45
przez Rudas
Mam pytanie, ale nie wiem, czy zadaje je w odpowiednim miejscu.
Kim jest ten pan z BMW pomiędzy Robertem a Morellim? Jak się nazywa i czym zajmuje? :)
http://img390.imageshack.us/my.php?image=R3BahSunA7.jpg

PostNapisane: N kwi 13, 2008 22:39
przez Mikołaj Sokół
Josef Leberer, fizjoterapeuta. Dość znana postać, pracował w McLarenie za czasów Senny.

PostNapisane: N kwi 13, 2008 23:56
przez Rudas
Dzięki za odpowiedź.
Ostatnio często go można zobaczyć w otoczeniu Roberta. Był jednym z pierwszych ludzi z ekipy BMW, którzy gratulowali Robertowi P1. Leberer zrobił to w bardzo sympatyczny i serdeczny sposób, stąd moje zainteresowanie.

PostNapisane: Pn kwi 14, 2008 12:11
przez Ralph1537
a to ten gruby na zdjeciu ?

PostNapisane: Pn kwi 14, 2008 12:16
przez Darth ZajceV
Ten gruby na zdjęciu to Norbert Haug dyrektor do spraw silników w McLarenie.