SoBcZaK napisał(a):pokonując nawet bardzo ostry zakret
Z ostrym zakrętem to by było ciężko, bo nie tylko o kąt kierunku chodzi ale i szybkość, a kierowcy F1 nie są w stanie tak szybko pokonać ostrego zakrętu aby działały na nich jakieś niebotyczne wartości, raczej większe działają przy łagodniejszych łukach pokonywanych z dużą predkością.
Ralph1537 napisał(a):tyle ze oni takiego wielkiego przeciazenia nie maja znaczy maja ale do 10g
Tyle że oni mają takie przeciążenie kilka sekund ale pewnie jakby walnęli w ziemię pikując w dół to by nawet 100g przekroczyli w pewnej części sekundy, te 80g trwa jak pisałem tysięczne części sekundy i to tylko w sytuacjach skrajnie ekstremalnych w stylu zderzenie (nawrót myśliwcem raczej takim nie jest). Normalnie w czasie jazdy oscyluje to w granicach średniej 3g na torze więc nie porównój wypadku do pewnej stałej jak lot myśliwcem.