Przeglądając cały dział Off Topic dopiero teraz natrafiłem na ten temat (zauważyłem go). Troszkę się spóźniłem, ale chcąc sprostować parę rzeczy postanowiłem napisać swój przypadek. Ja "zaktualizowałem" (bo tak się nazywała ta akcja: "update your cap") dwie czapki: swoją (granatową BMW.WilliamsF1 Nicka Heidfelda -z "Q" na daszku) i mojej dziwczyny (biała BMW.WilliamsF1). Rejestracja odbyła się bezproblemowo (po paru sekundach od zarejestrowania miałem już pdf'a w swojej skrzynce, tak jak i moja dziewczyna). Dostałem dwie nowe czapeczki BMW Sauber bez jakichkolwiek problemów: pokazałem dwa wydruki "Your voucher", dwie czapki, powiedziałem że ten drugi to za koleżankę, bo przyjść nie mogła (bo rzeczywiście tak było) -ZERO problemów, pan był bardzo miły i zaproponował mi inne rzeczy z kolekcji BMW Sauber, ale po zwykłych cenach, więc podziękowałem (poza tym jeszcze wtedy nie było w kolekcji żadnych artykułów Kubicy, one dopiero pojawiły się tak w kwietniu). Tak więc osobiście za organizację akcji daję ogromny plus firmie BMW oraz ich przedstawicielowi w Łodzi -firmie Tłokiński (bo tam wymieniałem)!
ZERO problemów, a nową czapeczkę używa głównie dziewczyna, dla mnie troszkę za bardzo dresiarska jest (w końcu to BMW
). Drugiej nawet nie rozpakowywałem, chciałem sprzedać ale nikt nie chce kupić
.
Reasumując: szkoda, że nie wszystkim Wam się udało, ale z mojej strony wszystko odbyło się bez
jakichkolwiek problemów.
P.S.: Właściwie jest już po całej akcji, więc chciałem temat zamknąć, ale wpadłem na myśl, że może ktoś jeszcze chciałby się podzielić swoimi doświadczeniami.