Czegoś nie rozumiem?

Wszystko co dotyczy F1 i nie pasuje do żadnego z powyższych działów

Moderator: Ekipa F1

Postprzez smylas So sie 14, 2010 18:02  Re: Czegoś nie rozumiem?

Czy jeśli Heidfeld obejmie posadę testera w Pirelli będzie tym samym zmuszony do odejścia z GPDA?
"This isn't just a job. It's a mission. We will get there, Believe me. And when it happens, life will change for Liverpool and everybody else...dramatically"
~ Sir Alex Ferguson, 1988

#THANKYOUSIRALEX
Avatar użytkownika
smylas
moderator
 
Dołączył(a): Śr lip 19, 2006 21:06
Lokalizacja: Zamość

Postprzez Campeon N sie 15, 2010 9:43  Re: Czegoś nie rozumiem?

Teoretycznie tak, ponieważ GPDA samo z nazwy wskazuje, że jest to zrzeszenie kierowców grand prix. Nick odchodząc z Mercedesa utraci ten status, zatem trudno oczekiwać, by dalej pełnił tę funkcję.
Obrazek
Avatar użytkownika
Campeon
moderator
 
Dołączył(a): Śr wrz 10, 2008 13:51
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Kajek Pt sie 27, 2010 22:54  Re: Czegoś nie rozumiem?

http://twitpic.com/2imt2i

co to za cyfry obok czasów sektorów?
Avatar użytkownika
Kajek
 
Dołączył(a): Pt lip 27, 2007 14:33
Lokalizacja: 53° 9' N 23° 02' E

Postprzez misiakow Pt sie 27, 2010 22:58  Re: Czegoś nie rozumiem?

Prędkość w punkcie pomiaru Obrazek
"Gdy Chelsea wygrywa cieszą się jej kibice, zaś gdy przegrywa cieszy się cały świat." Obrazek

Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
misiakow
 
Dołączył(a): Cz sie 02, 2007 10:40
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez Marker Pt sie 27, 2010 23:04  Re: Czegoś nie rozumiem?

To co oznaczało by -2? :???:
Avatar użytkownika
Marker
 
Dołączył(a): Wt sie 04, 2009 13:42
Lokalizacja: Choroszcz
GG: 4354013

Postprzez misiakow Pt sie 27, 2010 23:10  Re: Czegoś nie rozumiem?

różnice do najlepszego pomiaru?
"Gdy Chelsea wygrywa cieszą się jej kibice, zaś gdy przegrywa cieszy się cały świat." Obrazek

Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
misiakow
 
Dołączył(a): Cz sie 02, 2007 10:40
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez Marker Pt sie 27, 2010 23:13  Re: Czegoś nie rozumiem?

Nie pasuje mi to...
Avatar użytkownika
Marker
 
Dołączył(a): Wt sie 04, 2009 13:42
Lokalizacja: Choroszcz
GG: 4354013

Postprzez misiakow Pt sie 27, 2010 23:16  Re: Czegoś nie rozumiem?

Gdy zawodnik mija punkt pomiaru to pojawia się strata/zysk czasowy oraz obok strata/zysk prędkości do najlepszego kierowcy lub do najlepszego (tutaj nie jestem pewien), po jakimś czasie gaśnie ten + i - i pojawia się wartość prędkości.
"Gdy Chelsea wygrywa cieszą się jej kibice, zaś gdy przegrywa cieszy się cały świat." Obrazek

Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
misiakow
 
Dołączył(a): Cz sie 02, 2007 10:40
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez Marker Pt sie 27, 2010 23:17  Re: Czegoś nie rozumiem?

To by się zgadzało, bo akurat obok tych minusowych liczb obok jest czas S1.

To o tym piszę od samego początku. |Misiakow|
Avatar użytkownika
Marker
 
Dołączył(a): Wt sie 04, 2009 13:42
Lokalizacja: Choroszcz
GG: 4354013

Postprzez eracny N sie 29, 2010 22:18  Re: Czegoś nie rozumiem?

Dlaczego takie teamy jak Renault i McLaren chca zrezygnowac z kanalu F na tak szybkim torze jak Monza? Chyba przadala by im sie wieksza predkosc?
Obrazek
Avatar użytkownika
eracny
 
Dołączył(a): Cz cze 19, 2008 11:58
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Karol N sie 29, 2010 22:25  Re: Czegoś nie rozumiem?

F-duct pozwala na jazde z wyższym dociskiem bez strat na prostych z tytułu postawienia wiekszych skrzydeł, na Monzy jezdza z deskami do prasowania wiec nie ma czego wygaszać. Spa było idealnym torem pod f-duct ze wzgledu na S2, na Monzy nie ma tyle szybkich zakrętów, tam będzie się bardziej liczyć mocny silnik, stabilność na dohamowaniach, low drag car i bardzo dobre zawieszenie razem z trakcja.
Bullshit stops when the clutch drops.
Avatar użytkownika
Karol
redaktor
 
Dołączył(a): Wt paź 30, 2007 21:30
Lokalizacja: Trzebinia

Postprzez bosssu N sie 29, 2010 22:31  Re: Czegoś nie rozumiem?

Ale trochę zakrętów jednak jest, więc zawsze większy docisk by się przydał, a w dodatku gdy nie powoduje on strat prędkości. Mógłby to ktoś jakoś dokładniej wyjaśnić?
Avatar użytkownika
bosssu
 
Dołączył(a): So paź 17, 2009 21:27
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez Damian375 N sie 29, 2010 22:35  Re: Czegoś nie rozumiem?

Żeby jeździć z kanałem F na Monzy, trzeba by było całkiem zmienić jego charakterystykę, ponieważ tam nie będzie "wielkich skrzydeł" z różnymi dziwactwami, tylko jak to mówi Carlo's "deski do prasowania".
Avatar użytkownika
Damian375
 
Dołączył(a): Wt kwi 01, 2008 0:40
Lokalizacja: Manchester

Postprzez Karol N sie 29, 2010 22:47  Re: Czegoś nie rozumiem?

Prawdopodobnie wg symulacji wychodzi na to, że mimo wszystko niwelowanie wszelkiego oporu będzie tam najważniejsze i nie idzie tego odzyskać w zakretach. Spa jest bardzo szybkim torem i tyle się mówi że bardzo ważny jest samochód o dobrym wskaźniku opór/downforce, a i tak osiągają tylko ok 315-320km/h. Na Monzy w zeszłym roku jeżdżono ok 340-344km/h więc to ilustruje jak niskiego to wymaga downforce'u. Tylne skrzydło praktycznie nie generuje docisku tylko jest elementem stabilizującym. W tym roku zespoły dodatkowo jeszcze więcej docisku generują z podłogi i dymanych dyfuzorów za co nie ma żadnej "kary oporu" więc to jeszcze bardziej zachęca do takiego a nie innego podejścia.
Bullshit stops when the clutch drops.
Avatar użytkownika
Karol
redaktor
 
Dołączył(a): Wt paź 30, 2007 21:30
Lokalizacja: Trzebinia

Postprzez Karol Pn sie 30, 2010 10:39  Re: Czegoś nie rozumiem?

Sory za post pod postem, ale to istotna informacja żeby dokończyć ten temat:
http://www.autosport.com/news/report.php/id/86273

Ferrari chce zatrzymać f-duct na Monze, ale prawdopodobnie będzie to wymagało przywiezienia 2 pakietów (wg mnie). Pakiet niskiego docisku z f-ductem i deski do prasowania. Wszystko się może jeszcze zdecydowac na piątkowych treningach. Boullier ma jeszcze rozmawiać z Allisonem o ostatecznych wnioskach w tym temacie. Jak widać f-duct kusi bo większy downforce to także późniejsze i stabilniejsze dohamowania, ale nie wiadomo czy w ogólnym rozrachunku się to bedzie opłacać.
Bullshit stops when the clutch drops.
Avatar użytkownika
Karol
redaktor
 
Dołączył(a): Wt paź 30, 2007 21:30
Lokalizacja: Trzebinia

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Inne tematy związane z F1

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

cron