Praca w F1
Napisane: Wt lip 24, 2018 13:50
Temat być może dotyczy w jakiś sposób kogoś jeszcze na tym forum.
Wiele lat temu, przy okazji śledzenia F1, zainteresowała mnie aerodynamika. Gdzieś w internecie, być może tutaj, przeczytałem, że w Polsce najlepszą drogą do posady aerodynamika w F1 są studia związane z lotnictwem / pokrewne. Patrząc na pierwszy przykład z brzegu: Williams wymaga studiów właśnie związanych z lotnictwem, stopnia co najmniej magistra i 2 lat doświadczenia jako aerodynamik.
Zatem, inżynier lotnictwa za mną, magister przede mną. Tutaj zaczyna się trudniejsza część gry, gdzie opcji jest wiele, ale nie wszystkie są właściwą drogą do celu. Rozsyłanie CV do F1 na hurra z magistrem na świeżo? Zakręcenie się koło producenta lotniczego / motoryzacyjnego na jakiś czas?
Czy są na forum osoby doświadczone zawodowo, albo znające historie osób takich jak ja, i mogą coś doradzić? Wszystko sprowadza się do tego, by nie tylko cel osiągnąć, ale i zrobić to w możliwie najkrótszym czasie (unikając kroków zbędnych).
Wiele lat temu, przy okazji śledzenia F1, zainteresowała mnie aerodynamika. Gdzieś w internecie, być może tutaj, przeczytałem, że w Polsce najlepszą drogą do posady aerodynamika w F1 są studia związane z lotnictwem / pokrewne. Patrząc na pierwszy przykład z brzegu: Williams wymaga studiów właśnie związanych z lotnictwem, stopnia co najmniej magistra i 2 lat doświadczenia jako aerodynamik.
Zatem, inżynier lotnictwa za mną, magister przede mną. Tutaj zaczyna się trudniejsza część gry, gdzie opcji jest wiele, ale nie wszystkie są właściwą drogą do celu. Rozsyłanie CV do F1 na hurra z magistrem na świeżo? Zakręcenie się koło producenta lotniczego / motoryzacyjnego na jakiś czas?
Czy są na forum osoby doświadczone zawodowo, albo znające historie osób takich jak ja, i mogą coś doradzić? Wszystko sprowadza się do tego, by nie tylko cel osiągnąć, ale i zrobić to w możliwie najkrótszym czasie (unikając kroków zbędnych).