Zanim mnie zasypiecie pytaniami, to powiem, że tak jak pisze w newsie na głównej WM po niedzieli ukaże się wywiad, w którym nasi Redaktorzy wypytali mnie chyba o wszystkie rzeczy nie ujęte w relacji
patgaw napisał(a):ile miales biegow do dyspozycji?
rozumiem ze obroty limitowane, tak jak napsiales w artykule? (12k tak?)
czym roznil sie jeszcze ten bolid od tego jak startowal w gp?
jak sie startuje bolidem f1? prosze opisz cala procedure? czy w f3 jest tak samo?
Chyba 5, nie wiem doszedłem tylko do 4
Limitu nie było. Ten silnik (3,5L V8 produkcji Coswortha) po prostu kręcił do 11k i generował 650 koni. Różnice na pierwszy rzut oka to inne przednie skrzydło i pokrywa silnika niż w 1990. Pewnie jeszcze silnik chociaż nie wiem jakich jednostek wtedy używano.
Ruszenie w F3 jest prawie takie jak w normalnym aucie, tylko trochę mocniej trzeba gaz przycisnąć. W F1 też nie ma źle, tylko trzeba wkręcić ten silnik na jakieś 6 - 7 tysiecy, nie przestraszyć się tego i delikatnie puścić sprzęgło. W tedy bolid zaczynał się powolutku toczyć do przodu