Witam po długiej przerwie.
@ziomkris1 - nie wiem w jakiej szkole się uczysz i na jaki przedmiot owy tor Ci potrzebny, ale OLEJ wszystkie zagadnienia związane z geometrią toru wyścigowego! Jeżeli miałbyś robić tor zgodnie z zaleceniami FIA to polecam uzbroić się w duży segregator z dokumentacją i co najmniej 3 miesiące na przerobienie tego... Dlatego rób tak, jak chcesz, masz przecież 15 lat i do H. Tilke Ci jeszcze daleko. Aczkolwiek sama trasa wygląda obiecująco.
PS. Kilka rzeczy chciałbym zauważyć:
1)
Długość może się trochę zmienić gdyż myślę czy na jednej prostej nie zrobić trochę wyższego punktu
Długość trasy mierzymy w osi (w środku jezdni) gdy stanowi ona rzut na płaszczyznę (innymi słowy oficjalna długość toru nie zależy od niwelety* jezdni!),
2)
Bezpośrednio przed wejściem w łuk poziomy, jak i w samym łuku, nie jest zalecana zmiana pochylenia podłużnego! Oczywiście na całej długości toru nie można stosować załamań niwelety*; stosuje się wyokrąglenia zgodnie z Załącznikiem O do Międzynarodowego Kodeksu Sportowego - tłumaczenie dostępne (częściowo nieaktualne) na stronie Polskiego Związku Motorowego,
3)
Konstrukcyjnie zadaszenie trybun da się rozwiązać, więc się nie przejmuj opiniami innych,
4)
Tutaj to jawnie przegiąłeś z pochyleniem podłużnym jezdni. W sumie nigdzie w dokumentach nie podaje się maksymalnego pochylenia, ale 8% to bariera jakiej powinieneś się trzymać (po ludzku: 8% to pochylenie przeciwprostokątnej, gdzie przyprostokątne mają odpowiednio 100 m i 8 m).
* - sprawdź w wikipedii co to niweleta jest
Przyda Ci się!