F1NewsPL by Endrju Szopen

Wszystko co dotyczy F1 i nie pasuje do żadnego z powyższych działów

Moderator: Ekipa F1

Postprzez Endrju Szopen Wt lut 25, 2014 22:25  Re: F1NewsPL by Endrju Szopen

Z opóźnieniem, bo weekend w Toruniu na rajdzie harcerskim, ale jest:


Jako iż staram się robić coraz więcej odcinków różnego rodzaju (chociaż jakiś czas temu całe półtora tygodnia była raczej cisza, ale to po prostu zamieszanie biwakowo-sesjowe i efekt tego, że w tworzeniu F1NewsPL jestem sam; zaczynam zastanawiać się całkiem na serio czy nie poszukać jednego czy dwóch współtwórców na stałe, ale za tym idą też pewnego rodzaju minusy, więc na razie w tej sprawie zero konkretów) to będę wstawiał tego typu zbiorcze posty, w których będę wstawiał ostatnie odcinki poszczególnych serii, a także najważniejsze odcinki programu. Ilość widzów nie motywuje, ale biorąc uwagę, że program jest niszowy, a i bardzo mało osób wie - powinienem być zadowolony :-)

Regularne odcinki podsumowujące ostatnie wydarzenia z F1
F1NewsPL #30 - 31.01-13.02.2014
Kolejny odcinek - 28.02.2014 (podsumowanie z dwóch tygodni, 14-27.02.2014)

F1NewsPL Testy 2014 - czyli odcinki o testach przedsezonowych
#1
#2
Kolejny odcinek - po drugiej sesji testowej w Bahrajnie

F1NewsPL 2014 Start - cykl przygotowujący do nadchodzącego sezonu
#0 - Wstęp
#1 - Jednostka napędowa
#2 - System odzyskiwania energii
#3 - Budowa samochodu
Kolejny odcinek - brak konkretnej daty

Ostatni odcinek Extra
#6 - Podwójne punkty w ostatnim GP
Kolejny odcinek - przy okazji czegoś ważniejszego :P

Ostatni odcinek o sezonie 2013
#2 - Podsumowanie sezonu 2013 (z gościnnym występem Cichego)

Plany na najbliższy czas (dwa-trzy miesiące)
*dokończenie cyklu 2014 Start, końcowe odcinki bliższym spojrzeniem na każdy zespół;
*rozpoczęcie comiesięcznej serii Szczęśliwa Siódemka - mam nadzieję, że szczegóły wkrótce :) ;
*podjęcie decyzji co w sprawie poszukiwania stałych współtwórców;
*podjęcie decyzji w sprawie rozpoczęcia cyklu (bardziej humorystycznego) o polskich mediach mówiących o sportach motorowych.
Avatar użytkownika
Endrju Szopen
 
Dołączył(a): Pt maja 18, 2007 17:00
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Kazik Wt lut 25, 2014 23:02  Re: F1NewsPL by Endrju Szopen

Endrju Szopen napisał(a): jestem sam; zaczynam zastanawiać się całkiem na serio czy nie poszukać jednego czy dwóch współtwórców na stałe, ale za tym idą też pewnego rodzaju minusy

Pewnie, że są minusy. Trzeba im płacić.
A tak na poważnie: odcinek O.K. Ładnie, konkretnie, rzeczowo. (Endrju-proszę przestać głaskać się po szyi i po dziobie w trakcie emisji. To rozprasza widza.). A ogólnie :dobrze:
Obrazek
Avatar użytkownika
Kazik
 
Dołączył(a): N gru 23, 2007 15:02
Lokalizacja: Nysa

Postprzez Endrju Szopen So mar 22, 2014 15:32  Re: F1NewsPL by Endrju Szopen

Najnowszy odcinek regularny!


Jako iż staram się robić coraz więcej odcinków różnego rodzaju (chociaż jakiś czas temu całe półtora tygodnia była raczej cisza, ale to po prostu zamieszanie biwakowo-sesjowe i efekt tego, że w tworzeniu F1NewsPL jestem sam; zaczynam zastanawiać się całkiem na serio czy nie poszukać jednego czy dwóch współtwórców na stałe, ale za tym idą też pewnego rodzaju minusy, więc na razie w tej sprawie zero konkretów) to będę wstawiał tego typu zbiorcze posty, w których będę wstawiał ostatnie odcinki poszczególnych serii, a także najważniejsze odcinki programu. Ilość widzów nie motywuje, ale biorąc uwagę, że program jest niszowy, a i bardzo mało osób wie - powinienem być zadowolony :-)

Regularne odcinki podsumowujące ostatnie wydarzenia z F1
F1NewsPL #33 - 14.03-20.03.2014
Kolejny odcinek - 28.03.2014, 21-27.03.2014)

F1NewsPL Testy 2014 - czyli odcinki o testach przedsezonowych
#1
#2
#3
Koniec mini-serii

F1NewsPL 2014 Start - cykl przygotowujący do nadchodzącego sezonu
#0 - Wstęp
#1 - Jednostka napędowa
#2 - System odzyskiwania energii
#3 - Budowa samochodu
#4 - Jak to (nie) działa?
#5 - Zmiany w regulaminie sportowym
#6 Wróżenie z fusów - ostatni

Ostatni odcinek Extra
#6 - Podwójne punkty w ostatnim GP
Kolejny odcinek - przy okazji czegoś ważniejszego :P

Ostatni odcinek o sezonie 2013
#2 - Podsumowanie sezonu 2013 (z gościnnym występem Cichego)

Plany na najbliższy czas (dwa-trzy miesiące)
*dokończenie cyklu 2014 Start, końcowe odcinki bliższym spojrzeniem na każdy zespół;
*rozpoczęcie comiesięcznej serii Szczęśliwa Siódemka - mam nadzieję, że szczegóły wkrótce :) ;
*podjęcie decyzji co w sprawie poszukiwania stałych współtwórców;
*podjęcie decyzji w sprawie rozpoczęcia cyklu (bardziej humorystycznego) o polskich mediach mówiących o sportach motorowych.
Avatar użytkownika
Endrju Szopen
 
Dołączył(a): Pt maja 18, 2007 17:00
Lokalizacja: Łódź

Postprzez leni93 So mar 22, 2014 16:48  Re: F1NewsPL by Endrju Szopen

Jakbyś chciał pomocy, to chętnie bym użyczył swojego głosu w razie czego to odezwij się do mnie ;)
Avatar użytkownika
leni93
 
Dołączył(a): Cz gru 11, 2008 22:23
Lokalizacja: Częstochowa/Warszawa
GG: 7937112

Postprzez Endrju Szopen Pt cze 20, 2014 11:44  Re: F1NewsPL by Endrju Szopen

Praca licencjacka napisana, wracam do żywych! Najnowszy odcinek podsumowujący miniony tydzień w F1, który w dużej mierze przemienił się w monolog o tym co myślę o marudzeniu na F1 i próbie wprowadzaniu zmian, które miałyby uatrakcyjnić widowisko... Dlatego zapraszam mocniej niż zazwyczaj :-)

Avatar użytkownika
Endrju Szopen
 
Dołączył(a): Pt maja 18, 2007 17:00
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Michal2_F1 Pt cze 20, 2014 16:18  Re: F1NewsPL by Endrju Szopen

Popieram, nie da się już słuchać tego narzekania na wszystko co się da. Na dźwięk, na który i tak do tej pory prawie nikt nie zwracał uwagi, na oszczędzanie paliwa, które w żadnym stopniu nie wpływa na atrakcyjność widowiska czy na opony, dzięki którym mamy wyprzedzania i zmianę kolejności kierowców zamiast procesji, które tak były krytykowane przez lata. Mam wrażenie, że wielu narzeka dla zasady, by być fajnym. Tak jak kiedyś chwalono się śniegiem na FB, potem modne się stało wyśmiewanie takich wpisów, następnie publikowanie selfie czy może wyzwanie piwne. Jednak to wszystko wyginie, a F1 nie :)
Michal2_F1
 
Dołączył(a): N gru 14, 2008 10:12
Lokalizacja: Radziejów

Postprzez xdomino996 Pt cze 20, 2014 16:47  Re: F1NewsPL by Endrju Szopen

Ja też to popieram. Jedynie nie podoba mi się krytyka tytanowych płyt. Takie iskrzenie jest niezłym widokiem, nie poprawia widowiska, ale robi obraz, że może się to komuś podobać.
Avatar użytkownika
xdomino996
 
Dołączył(a): Pn maja 31, 2010 16:23

Postprzez Michal2_F1 Pt cze 20, 2014 17:05  Re: F1NewsPL by Endrju Szopen

Bolid F1 to nie muzyk, on ma być jak najszybszy i jak najbardziej niezawodny. Jak ktoś chce posłuchać muzyki to chyba ma Internet. Tak samo on ma nie wyglądać ładnie, tylko dobrze prowadzić się w zakrętach i mieć możliwie najlepszą trakcję. Jak ktoś chce sobie coś ładnego pooglądać to chyba ma Internet. Widzę, że Brytyjczycy, bo to głównie ich dotyczy, chcą by F1 zastąpiła im wszystko inne. To jest do cholery seria wyścigowa, a nie zespół muzyczny czy modelki.
Michal2_F1
 
Dołączył(a): N gru 14, 2008 10:12
Lokalizacja: Radziejów

Postprzez katinka Pt cze 20, 2014 19:24  Re: F1NewsPL by Endrju Szopen

A ja nie ze wszystkim się zgadzam z @Endrju. Nie widzę też jakiegoś teraz przesadnego narzekania na F1, jest chyba w granicach normy, przynajmniej tu na WM. Za to jeśli ktoś tylko wspomni o zmianach czy tym pyr pyr odgłosie V6, to zaraz dostaje opierdziel. Nie wiem jaki problem z tym macie. A najdziwniejsze jest to, że w ogóle nie słuchacie, co mówią kierowcy i ludzie związani długo z F1. Bo jeśli mówią, że np. teraz przy nowych silnikach oszczędzanie paliwa wpływa w jakimś sensie na ich jazdę na torze, na możliwość jazdy na 100 % i ciśnięcia kiedy się chce i że było inaczej, to trochę coś w tym chyba musi być, bo nie wydaje mi się aby tak tylko sobie gadali. Osobiście nie jestem osobą, która wiecznie narzeka na wszystko w życiu, F1 i w ogóle, ale jak coś mi się nie podoba, coś dziwi, to mówię i tyle. W razie co to chyba macie taki guzik ukryj kogoś czy jakoś tak :P
A te iskry spod bolidu, to podobały mi się strasznie na fotkach dawnej F1 i filmikach z YT. Już teraz wiem że tak było dzięki takiej charakterystyce tamtych bolidów i ok, to było fajne. Ale robienie na siłę sztucznych iskier, podgłaśnianie silników czy guziki do wyprzedzania tylko dla głupiego show to dla mnie niezrozumiałe, bo chociaż nie wszystko mnie w tej ukochanej F1 zachwyca, to wolę oglądać taką naturalność jaka jeszcze pozostała, niż F1 z piórkiem w... udającą nie wiadomo co.
"It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not"
#44 #93 #46 #91 #65 #77 #5 - MotoGP WSBK Moto2 Moto3<3 Żegnaj Jules#17 ♡
Avatar użytkownika
katinka
 
Dołączył(a): Wt sie 02, 2011 9:31
Lokalizacja: tam gdzie czuję zapach morza...

Postprzez Endrju Szopen Pt cze 20, 2014 20:13  Re: F1NewsPL by Endrju Szopen

katinka napisał(a):Za to jeśli ktoś tylko wspomni o zmianach czy tym pyr pyr odgłosie V6, to zaraz dostaje opierdziel. Nie wiem jaki problem z tym macie. A najdziwniejsze jest to, że w ogóle nie słuchacie, co mówią kierowcy i ludzie związani długo z F1. Bo jeśli mówią, że np. teraz przy nowych silnikach oszczędzanie paliwa wpływa w jakimś sensie na ich jazdę na torze, na możliwość jazdy na 100 % i ciśnięcia kiedy się chce i że było inaczej, to trochę coś w tym chyba musi być, bo nie wydaje mi się aby tak tylko sobie gadali. .


Sparafrazuję tutaj pewne stwierdzenie wypowiedziane przez Martina Brundle'a, które zostało mało zauważone, a ja cały czas zapominam o nim wspomnieć w takich sytuacjach - na antenie SkySportu, podczas pierwszego albo drugiego weekendu wyścigowego, Martin i Lewis analizowali okrążenie Lewisa. Hamilton powiedział, że muszą myśleć o paliwie i czasami nie cisnąć na maksa, żeby oszczędzać paliwo, i rzucił do Martina czy było tak samo w czasach, kiedy jeszcze było turbo, czy musieli oszczędzać paliwo. Martin powiedział, że o tak, cały czas.

I jeśli chodzi o samo paliwo - najwięcej obaw było przed sezonem, najwięcej narzekań, a w praniu wychodzi nagle, że oszczędzanie paliwa wpływa na jazdę tak samo jak zawsze, czasem trzeba oszczędzić, czasem nie - i wcale nie ma tylu narzekań, jak Ty to przedstawiasz, wśród kierowców. A że zespoły nie leją całych możliwych 100kg do baków kiedy nie trzeba, to sami mogą wpaść w sidła pogoni za sekundami, a tutaj to już nie wina ograniczeń... :-)
Avatar użytkownika
Endrju Szopen
 
Dołączył(a): Pt maja 18, 2007 17:00
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Michal2_F1 Pt cze 20, 2014 20:19  Re: F1NewsPL by Endrju Szopen

Katinka, poczytałaś w Internecie o lift and coast i teraz to powtarzasz, nikt z kierowców F1 specjalnie nie marudził na ten temat. Przecież to jest niezauważalne nawet czy hamują 100 czy 120 metrów przed zakrętem. Nie ma praktycznie żadnej różnicy w porównaniu z poprzednim rokiem. Nie rozumiem tego fenomenu.
Michal2_F1
 
Dołączył(a): N gru 14, 2008 10:12
Lokalizacja: Radziejów

Postprzez Endrju Szopen Pt lip 04, 2014 11:03  Re: F1NewsPL by Endrju Szopen

Najnowszy odcinek. Tydzień temu nie było, mimo iż nagrałem, ale nie wyrobiłem się z montażem i innymi rzeczami, obrona i te sprawy :smile: Oby teraz już mi nic nie przeszkadzało...

Avatar użytkownika
Endrju Szopen
 
Dołączył(a): Pt maja 18, 2007 17:00
Lokalizacja: Łódź

Poprzednia strona

Powrót do Inne tematy związane z F1

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości