Strona 91 z 91

Re: rFactor - setup

PostNapisane: So wrz 03, 2011 9:23
przez MarK
Skrzydeł nikt Ci nie zasugeruje bo nie ma żadnego "dobrego", ani "wyjściowego" ustawienia :wink: . Dobieraj po prostu tak, żeby mieć najlepsze czasy. Niektórzy jeżdżą na niskich w stosunku do innych, a niedostatki przyczepności nadrabiają umiejętnościami i ustawieniami zawieszenia, inni cenią sobie bezproblemową jazdę i szybkość na zakrętach, jeszcze inni kompromis. W lidze ustawienie wysokich wingów na qual i uzyskanie nawet najlepszego czasu może być sporą wpadką, kiedy Cię potem w wyścigu będą wyprzedzać na prostej jak nieruchomy pachołek. Mało tego większy docisk to też większe obciążenie dla silnika.

Także tu nie dostaniesz jednoznacznej odpowiedzi, po prostu dopasuj wingi do swoich umiejętności, czasów i innych ustawień. :-)

Re: rFactor - setup

PostNapisane: Śr wrz 07, 2011 15:33
przez piotrgie
A czy ktos orientuje się, czy istnieją jakies plugimy lub nakładki na rFctor, ktore pokazują telemetrie live? Ja poki co spotkałem się tylko z MotecAdd-DX for rFactor:
http://www.youtube.com/watch?v=l3T8TT0l ... 6AA5F90D94
Mozliwosci tej wtyczki ograniczają się jedynie to pokazania rozkładu temp na poszczegolne częsci opony co mi niewystarcza. Powoli rozgryzam Motec i2 i staram się zrozumiec te wszystkie wykresy ale moze jest jakis dodatek, ktory te wykresy pokazuje podczas jazdy?

Re: rFactor - setup

PostNapisane: Śr wrz 07, 2011 17:59
przez Rubiq
rfDynHUD, XD. Zależy jeszcze co chcesz z tą telemetrią robić - wyświetlać live u siebie na monitorze czy może przesyłać na jakieś zewnętrzne urządzenie albo nawet przez neta, są do tego odpowiednie programy.

http://www.virtualr.net/rfdynhud-1-3-by ... -released/

Re: rFactor - setup

PostNapisane: Śr wrz 07, 2011 19:41
przez piotrgie
rfDynHUD mam zainstalowane, ale niewiele w nim przydatnych dla mnie danych. Ja potrzebuję wykresow live o "wheels rot speed", "dumpers positions". "suspensions positions i wiele innych, ktore chciałbym oglądac podczas jazdy. Mogłbym np. na dodatkowym monitorze lub w tle. Zastanawiam sie takze, czy w MOTECu mozna poza danymi telemetrycznymi miec także wgląd w ustawienia bolidu, jakie w danym momencie się posiadało.

Re: rFactor - setup

PostNapisane: N gru 18, 2011 15:04
przez Maykon
MOD RFT 2010. Monaco. Ktoś podeśle setup pod wyścig. Ewentualnie niech ktoś napisze co? gdzie? jak? ustawić przy wyścigu 50% dystansu. Z góry dzięki.

Re: rFactor - setup

PostNapisane: N sty 08, 2012 15:57
przez ziemekp
Czy ma ktoś jakiekolwiek sensowne setupy na F1 RFT i RMT 2011? Przyjmę na każdy tor:)

Re: rFactor - setup

PostNapisane: So kwi 28, 2012 12:22
przez eracny
Co zrobic jak po odpuszczeniu gazu tylek odrazu wpada w poslizg podczas zakretu?
mod to FIA GT by Sandrox

Re: rFactor - setup

PostNapisane: So kwi 28, 2012 17:29
przez Rubiq
Spróbuj pobawić się coast w dyferencjale.

Re: rFactor - setup

PostNapisane: Pn lip 30, 2012 19:28
przez MatiXF1
Co zrobić żeby bolid był stabilniejszy na nierównościach?

Re: rFactor - setup

PostNapisane: Wt lip 31, 2012 12:52
przez Bronze
Zmiękczyć sprężyny.

Re: rFactor - setup

PostNapisane: Pt sie 24, 2012 14:13
przez Carolius
Ma ktoś dobrego seta RFT 2011 na Walencję? Chciałbym jeszcze poprawić trochę czasy.

Re: rFactor - setup

PostNapisane: Wt sie 28, 2012 18:55
przez damian8126
W track packu od rft 2011 masz sety na każdy tor ,nie wiem czy one są dobre bo na nich nie jeździłem ale warto sprawdzic.

Re: rFactor - setup

PostNapisane: Śr mar 27, 2013 20:07
przez kamo_159
Witajcie. Mam stosunkowo duży problem z setupem w Rfactorze. Borykam się z problem dużej degradacji ogumienia, domyślam się że wina leży w zbyt "kwalifikacyjnym" setupie. W ostatnim wyścigu w lidze wymieniałem 6 razy ogumienie w przeciwieństwie do moich rywali, którzy zjeżdżali jedynie 4 razy. Proszę podajcie co odpowiada za duże zużycie opon i wyjaśnijcie jakie ustawienie jest preferowane do oszczędzania ogumienia. Z góry dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam

Re: rFactor - setup

PostNapisane: Pn kwi 01, 2013 14:37
przez Carolius
:) Ciśnienia, docisk, styl jazdy, ustawienia zawieszenia a nawet czasem skrzynia biegów :) Zależy z którymi oponami jest problem czy przód czy tył ;D