CTDP 2006

Informacje o grze, modach, trybie on-line itd.

Moderator: Ekipa Gry

Regulamin działu
1. Zakaz publikowania linków do nielegalnych gier/modów/cracków;
2. Zakaz poruszania tematów związanych z nielegalnym łamaniem zabezpieczeń gier/modów - piratom nie pomagamy;
3. Zanim zadasz pytanie sprawdź czy problem nie został już omówiony i rozwiązany.
4. Nie dubluj tematów.
5. Jeśli nie masz nic konkretnego do powiedzenia - nie wypowiadaj się. Zaśmiecasz w ten sposób temat uniemożliwiając szybkie dotarcie do ważnych informacji i zajmujesz czas moderatorów, którzy muszą po tobie sprzątać. Wszelkie pogawędki można realizować poprzez komunikator bądź PW. Forum do tego nie służy.
6. Grafiki umieszczaj w postaci linku bądź miniatur z odnośnikiem.

Postprzez Norbi123 So sty 23, 2010 16:43  Re: CTDP 2006

Dziękuje chłopaki za zainteresowanie i pomoc, mniej więcej już wiem co pomaga, mianowicie jedyny prawie pożądany efekt daje zwiększenie maksymalnie docisku na tył, oraz pozostawienie docisku przedniego skrzydła w granicach 45% (zabawy dyferencjałem "o dziwo" nie dają żadnych rezultatów;/), samochód jedzie zaledwie o 2km/h wolniej w porównaniu do domyślnych ustawień, a prowadzi się go zdecydowanie stabilniej. Odpada problem pokonywania ostrych zakrętów na 3-4 biegu, ale pozostaje problem szybkich ostrych łuków, można już wejść w łuk przy maksymalnie wciśniętym pedałem gazu i nawet da radę zastosować drobną kontrę gdy tył zaczyna uciekać, ale nadal to nie jest to, nadal używając 50-100% TC chwila drobnej nie uwagi i papa. Także wciąż należy BARDZO uważać podczas rozgrzewania opon, gwałtowne skręty w lewo lub prawo na 4/5/6/7 biegu nadal kończą się natychmiastowym spinem. Co śmieszniejsze w zakrętach 3-4 biegowych mogę pokusić się nawet o bardzo mocny uślizg, z którego da rade wyjść bez najmniejszego zająknięcia... Renault zdobyło tytuł mistrza świata w 2006 roku, a w tym modzie już Super Aguri prowadzi się lepiej, zdecydowanie auto odstaje w porównaniu do Ferrari i McLarena... Ferrari w tym modzie nawet bez TC jest 2 x stabilniejsze niż w Renault.

A teraz pytania odnośnie CTDP 06 ale z innej mańki

- czy ktoś pojmuje sprawę opon w tym modzie? czytałem manual ale niestety nie znalazłem wyjaśnienia czy opony "01" to super miękkie czy super twarde oraz jaka jest różnica w osiągach mieszanek "hot & "cold",
- czy 16 poziom mapowania hamowania silnikiem jest najmocniejszy czy najsłabszy, tak jak to to jest w przypadku mapowania turbo (1 = najwięcej)
- dlaczego na niektórych trasach, w tym samym samochodze, mamy czasem ustawienia skrzydeł max 45/23, a czasem max 65/65 (stosuje upgrade "Value" w wyświetlaniu wartości tylnego skrzydła), to samo dotyczy tras nie przewidzianych w pliku trackconfigbase.ini, na Tobanie będzie inaczej niż Donington czy Jarez
- zauważyłem że w ferrari w wersji post-sezonowej, auto ma wygląd wersji post sezonowej ale silnik jest ograniczony zaledwie do 19,3k obrotów przy najwyższym ustawieniu boosta, a powinien wynosić 20,1k lub bodajże nawet 20,5k, czyżby to był zwykły błąd?

Będę bardzo wdzięczny za pomoc w mych rozterkach:)
Norbi123
 
Dołączył(a): N kwi 19, 2009 10:24

Postprzez SoBcZaK So sty 23, 2010 22:55  Re: CTDP 2006

Renault zdobyło tytuł mistrza świata w 2006 roku, a w tym modzie już Super Aguri prowadzi się lepiej, zdecydowanie auto odstaje w porównaniu do Ferrari i McLarena... Ferrari w tym modzie nawet bez TC jest 2 x stabilniejsze niż w Renault.

Honda tez sie fajnie prowadzi ale nią nie zrobisz tak dobrego czasu jak Renówką. Pare tygodni temu robiłęm sobie takie porównanie na północnej pętli na tym modzie i Renówką bez większych problemów uzyskałem najlepszy czas.
- czy ktoś pojmuje sprawę opon w tym modzie? czytałem manual ale niestety nie znalazłem wyjaśnienia czy opony "01" to super miękkie czy super twarde oraz jaka jest różnica w osiągach mieszanek "hot & "cold",

Ponoć czym mniejszy numer tym bardziej miękka mieszanka a cold jest mniej wytrzymała niż hot. (przynajniej tak mi sie wydaje)
- czy 16 poziom mapowania hamowania silnikiem jest najmocniejszy czy najsłabszy, tak jak to to jest w przypadku mapowania turbo (1 = najwięcej)

Czym mniejsza wartośc tym mocniejsze hamowanie silnikiem i tym samym łatwiej o spina, żeby go uniknąć trzeba samemu dodawać gazu podczas hamowania.
dlaczego na niektórych trasach, w tym samym samochodze, mamy czasem ustawienia skrzydeł max 45/23, a czasem max 65/65 (stosuje upgrade "Value" w wyświetlaniu wartości tylnego skrzydła), to samo dotyczy tras nie przewidzianych w pliku trackconfigbase.ini, na Tobanie będzie inaczej niż Donington czy Jarez

Dlatego, że CTDP jest tak zrobione że automatycznie łąduje sie pakiet na dany tor. Jak sobie włączysz Monze to masz od razu pakiet z Monzy czyli mały docisk.,
Formuła 1 kiedyś- kosztowna, szybka, piękna...
Formuła 1 dziś- coraz tańsza, coraz wolniejsza, coraz brzydsza...
Avatar użytkownika
SoBcZaK
moderator
 
Dołączył(a): So lut 03, 2007 19:55
Lokalizacja: from SPARTA!!!
GG: 24742679

Postprzez Norbi123 N sty 24, 2010 14:49  Re: CTDP 2006

A orientujesz się, czemu nie działa upgrejd fizyki ligowej w trybie offline? czy on działa tylko w trybie online?
Norbi123
 
Dołączył(a): N kwi 19, 2009 10:24

Postprzez SoBcZaK N sty 24, 2010 20:18  Re: CTDP 2006

Na tym to ja sie kompletnie nie znam bo nigdy nie miałem okazji nawet tego sprawdzać.
Formuła 1 kiedyś- kosztowna, szybka, piękna...
Formuła 1 dziś- coraz tańsza, coraz wolniejsza, coraz brzydsza...
Avatar użytkownika
SoBcZaK
moderator
 
Dołączył(a): So lut 03, 2007 19:55
Lokalizacja: from SPARTA!!!
GG: 24742679

Postprzez Przemek Str Pt sty 29, 2010 17:28  Re: CTDP 2006

Plik fizyki zgrywasz do lokalizacji gdzie znajduje się tor. Wtedy na offline też masz upgrade fizyki ligowej.
Partyk Offtoopuje , my z Marcinusem i Rafałem działamy Haa
Obrazek
Avatar użytkownika
Przemek Str
 
Dołączył(a): Wt cze 30, 2009 20:58
Lokalizacja: Piaski Wlkp :)
GG: 6767978

Postprzez Norbi123 Pt sty 29, 2010 17:48  Re: CTDP 2006

txns, a jaki to dokładnie jest plik?

edit: txns Przemek.
Ostatnio edytowano Śr lut 17, 2010 20:18 przez Norbi123, łącznie edytowano 1 raz
Norbi123
 
Dołączył(a): N kwi 19, 2009 10:24

Postprzez Przemek Str So sty 30, 2010 11:38  Re: CTDP 2006

Partyk Offtoopuje , my z Marcinusem i Rafałem działamy Haa
Obrazek
Avatar użytkownika
Przemek Str
 
Dołączył(a): Wt cze 30, 2009 20:58
Lokalizacja: Piaski Wlkp :)
GG: 6767978

Postprzez Norbi123 So lut 27, 2010 11:39  Re: CTDP 2006

Javkens napisał(a):Który plik usunąć aby pozbyć się tego zawodnika z koła w menu :x ???


Tak na wszelki wypadek napisze gdybyś jeszcze nie wiedział. Usuń z pliku GameData\Vehicles\CTDP\CTDP\CTDP2006_spinner.gen następujące linijki:

Kod: Zaznacz cały
Instance=HELMET
  {
    Moveable=True
    MeshFile=<12345>_SPINHELMET.gmt  CollTarget=False HATTarget=False LODIn=(0.0) LODOut=(15.0)  ShadowReceiver=True
  }

  Instance=SPINDRIVER
  {
    Moveable=True
    MeshFile=<12345>_SPINDRIVER.gmt  CollTarget=False HATTarget=False  LODIn=(0.0) LODout=(15.0) ShadowReceiver=True
  }
Norbi123
 
Dołączył(a): N kwi 19, 2009 10:24

Postprzez BMW driver So lut 27, 2010 11:55  Re: CTDP 2006

w menu showroom mozesz sobie wybrać co chcesz widziec w menu
Avatar użytkownika
BMW driver
 
Dołączył(a): Pt sie 29, 2008 19:18
Lokalizacja: Kraczkowa

Postprzez Norbi123 So lut 27, 2010 12:01  Re: CTDP 2006

BMW driver napisał(a):w menu showroom mozesz sobie wybrać co chcesz widziec w menu


Było to już wałkowane sto razy, nie działa wybieranie innych menu w control center, kierowca będzie zawsze, jedyna możliwość to usunięcie linijek z pliku spinner.gen, zresztą jestem pewny bo konsultowałem się na forum CTDP.
Norbi123
 
Dołączył(a): N kwi 19, 2009 10:24

Postprzez Norbi123 So maja 08, 2010 16:45  Re: CTDP 2006

Wersja CTDP 2006 1.2 właśnie została wydana: http://www.ctdpworld.org/home.html

Do wersji 1.2 zostały dołączone także 2 znakomite pluginy.
Norbi123
 
Dołączył(a): N kwi 19, 2009 10:24

Postprzez pietrov So maja 08, 2010 17:24  Re: CTDP 2006

Norbi123 napisał(a):2 znakomite pluginy.


?? możesz powiedzieć jakie??
Avatar użytkownika
pietrov
 
Dołączył(a): Cz kwi 12, 2007 15:14
Lokalizacja: Kraśnik/Lublin
GG: 2268821

Postprzez hideto So maja 08, 2010 18:07  Re: CTDP 2006

pewnie dynamic hud jest jednym z nich, a drugi ?
Obrazek
Dopiero gdy stracimy wszystko stajemy się zdolni do wszystkiego. Prawie śmierć niczego nie zmienia, dopiero śmierć... zmienia wszystko.
Avatar użytkownika
hideto
 
Dołączył(a): Cz maja 03, 2007 18:15
Lokalizacja: Łódź

Postprzez rolnik sam w dolinie So maja 08, 2010 18:09  Re: CTDP 2006

rolnik sam w dolinie
 
Dołączył(a): Pt kwi 03, 2009 19:38

Postprzez AutoryteT So maja 08, 2010 18:10  Re: CTDP 2006

Z tego co wyczytałem to dynamic HUD i DDS-Utils.

@UP: widzę, że się spóźniłem :P
Lepiej być uczniem praktyki niż mistrzem teorii
Avatar użytkownika
AutoryteT
 
Dołączył(a): Śr gru 26, 2007 22:00

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do rFactor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości