przez Norbi123 So sty 23, 2010 16:43 Re: CTDP 2006
Dziękuje chłopaki za zainteresowanie i pomoc, mniej więcej już wiem co pomaga, mianowicie jedyny prawie pożądany efekt daje zwiększenie maksymalnie docisku na tył, oraz pozostawienie docisku przedniego skrzydła w granicach 45% (zabawy dyferencjałem "o dziwo" nie dają żadnych rezultatów;/), samochód jedzie zaledwie o 2km/h wolniej w porównaniu do domyślnych ustawień, a prowadzi się go zdecydowanie stabilniej. Odpada problem pokonywania ostrych zakrętów na 3-4 biegu, ale pozostaje problem szybkich ostrych łuków, można już wejść w łuk przy maksymalnie wciśniętym pedałem gazu i nawet da radę zastosować drobną kontrę gdy tył zaczyna uciekać, ale nadal to nie jest to, nadal używając 50-100% TC chwila drobnej nie uwagi i papa. Także wciąż należy BARDZO uważać podczas rozgrzewania opon, gwałtowne skręty w lewo lub prawo na 4/5/6/7 biegu nadal kończą się natychmiastowym spinem. Co śmieszniejsze w zakrętach 3-4 biegowych mogę pokusić się nawet o bardzo mocny uślizg, z którego da rade wyjść bez najmniejszego zająknięcia... Renault zdobyło tytuł mistrza świata w 2006 roku, a w tym modzie już Super Aguri prowadzi się lepiej, zdecydowanie auto odstaje w porównaniu do Ferrari i McLarena... Ferrari w tym modzie nawet bez TC jest 2 x stabilniejsze niż w Renault.
A teraz pytania odnośnie CTDP 06 ale z innej mańki
- czy ktoś pojmuje sprawę opon w tym modzie? czytałem manual ale niestety nie znalazłem wyjaśnienia czy opony "01" to super miękkie czy super twarde oraz jaka jest różnica w osiągach mieszanek "hot & "cold",
- czy 16 poziom mapowania hamowania silnikiem jest najmocniejszy czy najsłabszy, tak jak to to jest w przypadku mapowania turbo (1 = najwięcej)
- dlaczego na niektórych trasach, w tym samym samochodze, mamy czasem ustawienia skrzydeł max 45/23, a czasem max 65/65 (stosuje upgrade "Value" w wyświetlaniu wartości tylnego skrzydła), to samo dotyczy tras nie przewidzianych w pliku trackconfigbase.ini, na Tobanie będzie inaczej niż Donington czy Jarez
- zauważyłem że w ferrari w wersji post-sezonowej, auto ma wygląd wersji post sezonowej ale silnik jest ograniczony zaledwie do 19,3k obrotów przy najwyższym ustawieniu boosta, a powinien wynosić 20,1k lub bodajże nawet 20,5k, czyżby to był zwykły błąd?
Będę bardzo wdzięczny za pomoc w mych rozterkach:)