MMG - Oficjalne informacje

Informacje o grze, modach, trybie on-line itd.

Moderator: Ekipa Gry

Regulamin działu
1. Zakaz publikowania linków do nielegalnych gier/modów/cracków;
2. Zakaz poruszania tematów związanych z nielegalnym łamaniem zabezpieczeń gier/modów - piratom nie pomagamy;
3. Zanim zadasz pytanie sprawdź czy problem nie został już omówiony i rozwiązany.
4. Nie dubluj tematów.
5. Jeśli nie masz nic konkretnego do powiedzenia - nie wypowiadaj się. Zaśmiecasz w ten sposób temat uniemożliwiając szybkie dotarcie do ważnych informacji i zajmujesz czas moderatorów, którzy muszą po tobie sprzątać. Wszelkie pogawędki można realizować poprzez komunikator bądź PW. Forum do tego nie służy.
6. Grafiki umieszczaj w postaci linku bądź miniatur z odnośnikiem.

Postprzez MatiKIng Pt maja 16, 2008 17:08  MMG - Oficjalne informacje

MMG Mak Modding Group - Oficjalne informacje

Oficjalny temat grupy moderskiej MMG przeznaczony do umieszczania wszelkich dozwolonych informacji przez przedstawicieli MMG PR w Polsce na temat działalności grupy.

Mody będące obecnie w przygotowaniu:

MMG F1 '91 rF
MMG F1 '94 rF
MMG F1 '07 Public Edition 2.0 rF
MMG F1 '07 Server Edition 1.1 rF
MMG F1 '08 rF


Mody wydane do tej pory:

MMG F1 '07 Public Edition 1.0 rF
MMG F1 '07 Server Edition 1.0 rF


Temat ten służy tylko i wyłącznie do zamieszczania informacji prasowych MMG przez osoby do tego upoważnione. Prowadzenie dyskusji jest tu stanowczo niewskazane i może odbywać w przeznaczonym do tego celu temacie.

Podpisano przedstawiciele MMG PR w Polsce:

Hideto
MatiKIng
Ostatnio edytowano Pt maja 16, 2008 19:39 przez MatiKIng, łącznie edytowano 3 razy
MMG Team Memberwww.matiking.wordpress.com
Avatar użytkownika
MatiKIng
 
Dołączył(a): Cz sty 24, 2008 13:03
Lokalizacja: Krasnystaw
GG: 7331482

Postprzez hideto Pt cze 27, 2008 22:45  Re: MMG - Oficjalne informacje

Prace w MMG trwają

Prace w MMG trwają, aktualnie rozpoczeliśmy pracę nad kolejną już betą MMG 2007 PE 2.0 mod będzie zawierał modele z GP Brazylii 2007 (+malowania)

Wczoraj również otrzymaliśmy do testów pierwszą betę MMG 1994 - do zakończenia prac jest jeszcze daleko.

W międzyczasie powstają modele do modu o którym mogę powiedzieć tylko tyle - zadowoli wszystkich.



Z informacji personalnych aby nie było nieporozumień jak kilka dni temu.

MMG posiada około 50 członków z całego świata. Modelerów, painterów testerów, gości od fizyki, dźwięku oraz od takich rzeczy jak wstawianie modeli do gry itp...

kilka dni temu hideto otrzymał 'awans' z beta testera na Paintera 2D, jego prace będziecie mogli obejrzeć po wydaniu MMG 1994 - na 90% będzie odpowiedzialny za malowania kasków w tym modzie, jest również duże prawdopodobieństwo, że wykona brakujące malowania dla bolidów.

Pytania i dyskusje w odpowiednim temacie !
Obrazek
Dopiero gdy stracimy wszystko stajemy się zdolni do wszystkiego. Prawie śmierć niczego nie zmienia, dopiero śmierć... zmienia wszystko.
Avatar użytkownika
hideto
 
Dołączył(a): Cz maja 03, 2007 18:15
Lokalizacja: Łódź

Postprzez hideto Pn lip 07, 2008 18:28  Re: MMG - Oficjalne informacje

MMG2008 Raport Progresu.

Nad tym modem pracujemy już od dłuższego czasu, jednak nie narzucamy żadnego terminu wydania, pracujemy powoli i dokładnie. Aktualnie skończony jest model BMW Sauber F1.08. Honda jest blisko ukończenia. F1.08 ma mieć poprawione nie tyle malowanie co materialowanie by wyglądał jeszcze lepiej.

Razem z DJem zrobiliśmy już także 3 kaski, aktualnie kończę 4 kask.

oto wszystkie kaski:

DJ's
http://img90.imageshack.us/img90/4144/heimg1.jpg
http://img90.imageshack.us/img90/5742/kubzv1.jpg

Hide's
http://img213.imageshack.us/img213/6798 ... frola4.jpg

Proszę nie zwracać uwagi na rozmycia albo dziwne gięcie lini, jest to spowodowane użyciem 3ds max'a do wyświetlenia textury, w rF wszystko jest gładziutko ;-)
Obrazek
Dopiero gdy stracimy wszystko stajemy się zdolni do wszystkiego. Prawie śmierć niczego nie zmienia, dopiero śmierć... zmienia wszystko.
Avatar użytkownika
hideto
 
Dołączył(a): Cz maja 03, 2007 18:15
Lokalizacja: Łódź

Postprzez hideto Pn lip 21, 2008 11:56  Re: MMG - Oficjalne informacje

Co tam w MMG2008 słychać...

A więc póki co sprawy wyglądają tak:

Toyota TF108 - modeller Koen
http://img510.imageshack.us/my.php?imag ... rneoq2.jpg

Honda RA108 - Modeller Raymond
http://img510.imageshack.us/my.php?imag ... rnedp1.jpg
http://img510.imageshack.us/my.php?imag ... ackqs7.jpg

Scuderia Toro Rosso STR2B - Modeller Raymond
http://img510.imageshack.us/my.php?imag ... rneld5.jpg

Kaski powstają dalej, jednak w tym momencie nie jestem w stanie pokazać wam skończonych kasków Vettel'a, i Bourdaisa oraz bliskich ukończenia Alonso i Nakajimy ;-)
Obrazek
Dopiero gdy stracimy wszystko stajemy się zdolni do wszystkiego. Prawie śmierć niczego nie zmienia, dopiero śmierć... zmienia wszystko.
Avatar użytkownika
hideto
 
Dołączył(a): Cz maja 03, 2007 18:15
Lokalizacja: Łódź

Postprzez MatiKIng Wt lip 22, 2008 13:55  Re: MMG - Oficjalne informacje

Grupa TMF dołącza do MMG

Grupa moderska TMF (Team Mod Father) dołączyła właśnie do MMG z całym swoim dorobkiem i doświadczeniem. Jej szef pełnił od roku funkcję beta testera w MMG, a teraz dostał propozycję wcielenia jego niezależnej grupy właśnie do nas.
W teamie znajduje się kilka mało znanych, ale jakże utalentowanych i odpowiedzialnych osób z każdego departamentu (fizyka, modele, malowania itd.). Pracują oni nad modem F1 1999 do rFactor, którego jakość można częściowo sprawdzić na ich oficjalnej stronie. Jak już się pewnie domyślacie, projekt ten zostanie ukończony już pod szyldem MMG z czego szef grupy TMF jest bardzo zadowolony i zaszczycony współpracą. My również cieszymy się z tak potężnego zastrzyku utalentowanej załogi. W chwili obecnej posiadamy najbardziej utalentowanych modelerów, mapperów i grafików 2D jeśli chodzi o branżę moderską F1. Nasze doświadczenie i umiejętności także w innych aspektach modowania ciągle wzrasta, a dzięki scaleniu 2 grup będzie ono jeszcze większe. To gwarantuje wysoką jakość przyszłych produkcji i krótszy okres prac. Oprócz ww. rzeczy, scalenie MMG oraz TMF zwiastuje 2 kolejne wysoce dopracowane mody F1: F1 1999, o którym już wspomniałem oraz F1 1969, który z pewnością okaże się miłym zaskoczeniem dla fanów F1 starszego pokolenia oraz miłośników historycznych wozów. Wierzymy, że dla Was - fanów oraz miłośników F1 jest to również dobra wiadomość, która pozwoli z optymizmem patrzeć w moderską przyszłość F1.

MMG Web Designer,
MatiKIng
MMG Team Memberwww.matiking.wordpress.com
Avatar użytkownika
MatiKIng
 
Dołączył(a): Cz sty 24, 2008 13:03
Lokalizacja: Krasnystaw
GG: 7331482

Postprzez hideto Cz lip 24, 2008 18:57  Re: MMG - Oficjalne informacje

MMG1994 - Ferrari 412T.

Pierwszy model modu MMG1994 jest ostatecznie skończony.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Dopiero gdy stracimy wszystko stajemy się zdolni do wszystkiego. Prawie śmierć niczego nie zmienia, dopiero śmierć... zmienia wszystko.
Avatar użytkownika
hideto
 
Dołączył(a): Cz maja 03, 2007 18:15
Lokalizacja: Łódź

Postprzez hideto Pn lip 28, 2008 5:13  Re: MMG - Oficjalne informacje

Prawdopodobny skład MMG1991 BETA

http://www.youtube.com/watch?v=6PPpR6ziVqo

ot taki mały trailer, bardziej w sumie dźwięków niż całej bety.

Beta wyjdzie już niedługo

jak to mówi Mak "Stay tuned"


Poprawki w MMG2008

Cóż myśleliście że F1.08 jest świetnym samochodem w formie w jakiej występuje w modzie od ISI ? myliliście się, ostatnie 2 tygodnie Raymond Schram spędził nad poprawianiem modelu zniszczeń w BMW.

Gdy uderzymy lekko w inny bolid, odpadnie jedynie fragment przedniego płatu (konkretnie 1/3) mocniejsze uderzenie poskutkuje odpadnięciem całego skrzydła, gdy wjedziemy z dużą siłą na wprost stracimy również nos. Poza tym można 'pourywać' wszelkie skrzydełka które tworzą z tego bolidu jeżozwieża, lusterka, koła, zawieszenie jest podzielone bardziej realnie, wahacze nie odpadają razem jako 1 element.

Co więcej po wydaniu F1.08 ISI postanowiło się nie jako odwdzięczyć MMG, przekazano nam sposób na stworzenie 'ruchomych ramion' podobnych do tych jakie występowały w grze F1c bądź GrandPrix 4. Sam nie wiem na czym to polega, Raymond powiedział mi jedynie że ISI przekazuje nam wszystko co sami wiedzą o możliwościach wykorzystania silnika gMotor2.
Obrazek
Dopiero gdy stracimy wszystko stajemy się zdolni do wszystkiego. Prawie śmierć niczego nie zmienia, dopiero śmierć... zmienia wszystko.
Avatar użytkownika
hideto
 
Dołączył(a): Cz maja 03, 2007 18:15
Lokalizacja: Łódź

Postprzez hideto Śr lip 30, 2008 11:12  Re: MMG - Oficjalne informacje

MMG 2008 - ForceIndia

Obrazek
Obrazek

Model spod ręki Koen'a.


A tak będzie najprawdopodobniej wyglądał przód bolidu po poważnym wypadku i utracie nosa.

Obrazek

Element będzie taki sam we wszystkich samochodach - szkoda wydajności modu na element który obejrzy może z 1/10 graczy ;-)

Co do modelu zniszczeń, padł pomysł z mojej strony aby wprowadzić zniszczenia również na pokrywach chłodnic, po dużym uderzeniu odpadałyby pokrywy chłodnic ukazując zniszczone chłodnice, silnik itp. Prawdopodobnie jednak nie wprowadzimy tego ze względu na wydajność MMG2008. Chcemy by każdy gracz nawet z tym słabszym komputerem miał okazję zagrać.
Obrazek
Dopiero gdy stracimy wszystko stajemy się zdolni do wszystkiego. Prawie śmierć niczego nie zmienia, dopiero śmierć... zmienia wszystko.
Avatar użytkownika
hideto
 
Dołączył(a): Cz maja 03, 2007 18:15
Lokalizacja: Łódź

Postprzez hideto Śr sie 13, 2008 8:01  Re: MMG - Oficjalne informacje

MMG 2008 - Ferrari

Obrazek
Obrazek

Model spod ręki Koen'a.


Poprawieniu uległy Brakefluids containters.

Obrazek
Obrazek
Dopiero gdy stracimy wszystko stajemy się zdolni do wszystkiego. Prawie śmierć niczego nie zmienia, dopiero śmierć... zmienia wszystko.
Avatar użytkownika
hideto
 
Dołączył(a): Cz maja 03, 2007 18:15
Lokalizacja: Łódź

Postprzez hideto Pn wrz 22, 2008 9:28  Re: MMG - Oficjalne informacje

MMG 2008 - małe podsumowanie

Williams FW30

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

Mclaren MP4-23

ObrazekObrazekObrazekObrazek

Honda RA108

ObrazekObrazek

Ferrari F2008

ObrazekObrazek

BMW F1.08

Obrazek

Force India

ObrazekObrazek

Scuderia Toro Rosso STR2B

Obrazek

Toyota TF108

Obrazek

jak łatwo więc policzyć brakuje RedBull Racing, SuperAguri, Renault
Obrazek
Dopiero gdy stracimy wszystko stajemy się zdolni do wszystkiego. Prawie śmierć niczego nie zmienia, dopiero śmierć... zmienia wszystko.
Avatar użytkownika
hideto
 
Dołączył(a): Cz maja 03, 2007 18:15
Lokalizacja: Łódź

Postprzez hideto Pt lis 21, 2008 1:11  Re: MMG - Oficjalne informacje

MMG 2007 - FINAL RELEASE

Mod został ostatecznie złożony. Jedyna rzecz jaką musimy jeszcze wykonać to zrobienie instalatora oraz napisanie pliku read_me.

kilka screenów:
ObrazekObrazekObrazekObrazek


MMG 2008 - Progres

Williams FW30 został pomalowany, Rendery do obejrzenia na http://www.racingrenders.com
Raymond pracuje aktualnie nad modelem Renault.

Kolejne kaski powstają:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Dopiero gdy stracimy wszystko stajemy się zdolni do wszystkiego. Prawie śmierć niczego nie zmienia, dopiero śmierć... zmienia wszystko.
Avatar użytkownika
hideto
 
Dołączył(a): Cz maja 03, 2007 18:15
Lokalizacja: Łódź

Postprzez hideto N mar 01, 2009 16:07  Re: MMG - Oficjalne informacje

MMG 2008 - ingame

A więc zaczęło się, MMG2008 przestało być tylko zestawem modeli i malowań do nich. Pierwszy bolid jest w grze i ku radości wielu graczy w polsce, jest to BMW Sauber. Podstawową wersję bolidu znacie, była ona wydana jako F1.08.

Dodatkowo w swoje ręce dostanecie:

4 pakiety aero (najprawdopodobniej dojdzie piąty):
-standardowy z rogami
-niski poziom docisku (turcja)
-niski poziom docisku (monza)
-niski poziom docisku (kanada)

po 2 kaski dla każdego z etatowych kierowców + kierowca testowy
-Robert kubica
-Robert Kubica - Monza
-Nick Heidfeld
-Nick Heidfeld - Hockenheim
-Christian Klien
Obrazek
Dopiero gdy stracimy wszystko stajemy się zdolni do wszystkiego. Prawie śmierć niczego nie zmienia, dopiero śmierć... zmienia wszystko.
Avatar użytkownika
hideto
 
Dołączył(a): Cz maja 03, 2007 18:15
Lokalizacja: Łódź

Postprzez hideto Wt mar 31, 2009 19:49  Re: MMG - Oficjalne informacje

MMG - nowy człowiek w MMG

Bardzo mi przyjemnie poinformować, iż od wczoraj najświeższym nabytkiem Mak Mod Group jest, Hajate.

Hajate dołączył do '2D department' jego głównym zadaniem będzie pomoc w ukończeniu kasków do MMG2008 oraz prace nad MMG1994.

Ze swojej strony życzę samych genialnych prac.
Obrazek
Dopiero gdy stracimy wszystko stajemy się zdolni do wszystkiego. Prawie śmierć niczego nie zmienia, dopiero śmierć... zmienia wszystko.
Avatar użytkownika
hideto
 
Dołączył(a): Cz maja 03, 2007 18:15
Lokalizacja: Łódź

Postprzez hideto So sty 23, 2010 17:35  Re: MMG - Oficjalne informacje

MMG - nowy człowiek w MMG

Bardzo mi przyjemnie poinformować, iż od dziś najświeższym nabytkiem Mak Mod Group jest, Martinvicius.

Martinvicius dołączył do 'Sound department' jego głównym zadaniem będzie pomoc w ukończeniu dźwięków do MMG2008 oraz prace nad MMG1994.

Ze swojej strony życzę samych genialnych prac.
Obrazek
Dopiero gdy stracimy wszystko stajemy się zdolni do wszystkiego. Prawie śmierć niczego nie zmienia, dopiero śmierć... zmienia wszystko.
Avatar użytkownika
hideto
 
Dołączył(a): Cz maja 03, 2007 18:15
Lokalizacja: Łódź

Postprzez hideto Cz mar 04, 2010 5:38  Re: MMG - Oficjalne informacje

MMG - działania komercyjne

Cóż jak niewielu już jakiś czas temu dowiedziało się swoimi kanałami przerzutowymi (czytać mają mój nr gg i zaufanie u mnie) MMG wykonało profesjonalny symulator F3.

MMG nawiązało współpracę z zespołem Team West-Tec.

Więcej informacji:
http://www.teamwest-tec.com/simulator.htm
Obrazek
Dopiero gdy stracimy wszystko stajemy się zdolni do wszystkiego. Prawie śmierć niczego nie zmienia, dopiero śmierć... zmienia wszystko.
Avatar użytkownika
hideto
 
Dołączył(a): Cz maja 03, 2007 18:15
Lokalizacja: Łódź

Następna strona

Powrót do rFactor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron