Strona 63 z 64

Re: MMG - Dyskusja

PostNapisane: Pt lut 10, 2012 18:17
przez rolnik sam w dolinie
gornik
Jak zaznaczyłem to wip, wiec wygląd powinien się zmienić (co zresztą Petros napisał) chyba wiesz, że wszystkie bump mapy etc. mają spory wpływ na wygląd tekstur w grze. Jeśli ktoś chce porównywać grafikę, to właśnie tak jak Exit napisał po otoczeniu. Zgodzę się też z dragonem, gdyby nawet moderzy stawali na głowie, rf2 po wydaniu GTR3 czy AC będzie miał poważny problem. Jednak jak narazie rf2 to jedynie beta i nie ma co gdybać na temat wyglądu graficznego bo ponoć nie powiedziano w tej kwestii jeszcze ostatniego słowa. Sam jestem zdania, ze na rf2 jest jakieś 2 lata za późno.

Re: MMG - Dyskusja

PostNapisane: So lut 11, 2012 11:52
przez hideto
A ja uważam że rF2 został nieco źle zaprojektowany. Mogli pomyśleć i umożliwić tworzenie własnych animacji.

Zamiast myśleć 'ile jest możliwych ruchów do wykonania przez auto wyścigowe' mogli stworzyć ileś naście outputów które modderzy mogliby wykorzystać do tworzenia, nawet złożonych animacji przy użyciu C i xml'a. Większość tych rzeczy to oczywiście byłyby dodatkowe smaczki, jak np wysuwane spoilery w czasie hamowania w niektórych autach itp itd. Ale też by to umożliwiało stworzenia zaawansowanych modeli zniszczeń albo zaawansowanych animacji wewnątrz kokpitu. Można było wykorzystać bonesy, no ale po co.

Co do MMG2008 pod rF2. W tym momencie Abduz testuje to co można wyciągnąć z tego silnika. Co jakiś czas nam na forum dorzuca kolejne elementy które trzeba uwzględnić w modelu czy teksturach. Same modele są też w tym momencie przygotowane finalnie tak jak pod rF1.

Re: MMG - Dyskusja

PostNapisane: So lut 11, 2012 12:25
przez gornik
hideto napisał(a):Mogli pomyśleć i umożliwić tworzenie własnych animacji.


Co do animacji, to o ile się nie mylę, to na forum isi było pokazane jak stworzyć własną animację rąk w 3dsmax

Ahh znalazłem ;p
http://isiforums.net/f/showthread.php/2 ... ds?p=31919

Nie znam angielskiego na tyle dobrze by coś wyczytać z tego czy da rade coś innego ale własną animację chociaż do rąk można robić.

Swoją drogą również nad zawieszeniem mogli by popracować.
Dla przykładu

Po lewej kabelek jest podczepiony pod zawieszenie, przez co przy kole on się rusza zamiast mieć stałe połączenie.
Po prawej z kolei jest połączony do "hamulca" przez co przy niezłych wybojach można zobaczyć kabelek ponad karoserią.
Zapewne można by było tą animacją to rozwiązać...
Mam nadzieje że jeszcze nad tym popracują.

Sorki, rozpisałem się o rf2 a to temat mmg :-P

Re: MMG - Dyskusja

PostNapisane: So maja 19, 2012 18:47
przez rolnik sam w dolinie
F1 2008 - beta

Re: MMG - Dyskusja

PostNapisane: So maja 19, 2012 19:18
przez kubusiowy
miło, że będzie też na rf 1 :wink: przynajmniej tak jest napisane na końcu

Re: MMG - Dyskusja

PostNapisane: So maja 19, 2012 19:22
przez Master
rolnik sam w dolinie napisał(a):F1 2008 - beta


10 lat na to czekałem!
Obrazek

http://www.youtube.com/watch?v=zMSO5mHq ... age#t=248s

Re: MMG - Dyskusja

PostNapisane: So maja 19, 2012 19:33
przez rolnik sam w dolinie
10 lat na to czekałem!

W przypadku 9-latka to jest niezdarzalne ;]
Chyba jeszcze trochę sobie zaczekasz. Mod 5 lat po sezonie, to dla wszystkich lecących na "F1 2012" to już historic będzie.

Re: MMG - Dyskusja

PostNapisane: Śr cze 20, 2012 18:24
przez FORTI 94
Sezon 08 jeden z najlepszych no i najładniejsze bolidy.Czekam już długo ale wiem że będzie warto bo mmg dobre dymy robi :D A no i jeszcze BTCC ;)

Re: MMG - Dyskusja

PostNapisane: Wt lip 24, 2012 7:26
przez rolnik sam w dolinie

Re: MMG - Dyskusja

PostNapisane: Śr lip 25, 2012 20:21
przez Keyusu
Noo ładnie ładnie - jeszcze z rok i może będzie dane nam pograć na tym modzie :)

Re: MMG - Dyskusja

PostNapisane: Śr sie 15, 2012 10:01
przez Patrick

Re: MMG - Dyskusja

PostNapisane: Śr sie 15, 2012 11:23
przez rolnik sam w dolinie
Też się nie spodziewałem :P

Re: MMG - Dyskusja

PostNapisane: Śr sie 15, 2012 11:45
przez hideto
Cóż za niespodzianka :>

Re: MMG - Dyskusja

PostNapisane: Śr sie 15, 2012 12:38
przez Rubiq
Mazda 787B LeMans will allow players of rF1, rF2, RACE07, Asseto Corsa and GTR3 enjoy one of the most iconic LeMans prototypes ever to have entered the series.


Szumne zapowiedzi to specjalność MMG, ale zwykle tak szumnie nie wychodzi. :)

Re: MMG - Dyskusja

PostNapisane: N sie 19, 2012 11:36
przez hideto
Nie MMG, tylko Petrosa... to mimo wszystko różnica, choć rzutuje na tych którzy to faktycznie robią. Obejrzałem sobie tą mazdę z bliska, ciekawy model, choć w paru miejscach poprawki poszły trochę na skróty - czego przeciętny gracz raczej nie zauważy. Zobaczymy co wyjdzie z mapowania i tekstur. Jakby co to ja palca nie przytknąłem do tego ;-)