Strona 1 z 6

BMW F1.08

PostNapisane: Cz lip 03, 2008 9:08
przez ICEman
ku zaskoczeniu wszystkich pojawił się kolejny już mini mod z bolidem BMW F1-08 w roli głównej sygnowany przez ISI http://www.rfactorcentral.com/detail.cf ... er%20F1.08

ale nie dla ISI należą się podziękowania ale dla zespołu MMG, stworzyli cały model i wygląda genialnie, fizykę nie wiem kto robił ale jest fenomenalna jazda bez TC wygląda jak w prawdziwej F1(bolid wcale nie kręci tylnymi kołami w miejscu mimo braku TC) aerodynamika jest tez zrobiona bez zarzutu, i oddany został charakter bolidu BMW, chodzi o to że bardzo stabilnie zachowuje się w wolnych zakrętach, po prostu mistrzostwo. :dobrze: :dobrze: :dobrze:

Tak coś podejrzewałem jak hideto pokazał screany z renderami modelu z MMG 08 z bolidem bmw że to nie przypadkiem własnie zaczeli od tego modelu :grin:

Re: BMW F1.08

PostNapisane: Cz lip 03, 2008 12:04
przez SoBcZaK
a jak tam dźwięk? ja sobie w to pogram dopiero za miesiąc ale jak dopadne to już tyle...

Re: BMW F1.08

PostNapisane: Cz lip 03, 2008 12:05
przez Master
Są domyślne z BMW F1.07

Re: BMW F1.08

PostNapisane: Cz lip 03, 2008 12:57
przez PaVeł
Pojeździłem i powiem, że fajny ten mod :grin: Bardzo dobry model bolidu, dźwięki mi tak bardzo nie przeszkadzają, fizyka ciekawa - łatwo bez tc, bardzo dobrze czuć samochód w zakrętach - ogólnie super :wink: chętnie bym pojeździł na tej fizyce w lignie.

Re: BMW F1.08

PostNapisane: Cz lip 03, 2008 13:06
przez Master
Tylko dlaczego nie zrobili porządnych dźwięków :evil: :-?

Re: BMW F1.08

PostNapisane: Cz lip 03, 2008 13:28
przez kostrzewus
Mod jest spoko. Gdy się wyłączy TC i ABS jeździ się wybornie. Do grafiki nie mam żadnych zastrzeżeń. Bardzo mi się podoba jazda na nim. :grin:

Re: BMW F1.08

PostNapisane: Cz lip 03, 2008 13:43
przez hideto
Master napisał(a):Tylko dlaczego nie zrobili porządnych dźwięków :evil: :-?

bo do mmg 2008 mamy tylko modele i powstają malowania, fizyka i dźwieki dołożyło ISI (o ile jestem dobrze poinformowany)

dokładnie tak jak mówię, stworzyliśmy model malowania i wstawiliśmy to do gry. Reszta to robota ISI, więc proszę się nie czepiać źle działających diód od obrotów :P

Re: BMW F1.08

PostNapisane: Cz lip 03, 2008 14:43
przez Grekyy
Ten mod ma osobną fizykę? Tj. czy po zainstalowaniu tej lignowej do MMG, nie jest ona wykorzystywana również przez BMW 08? Pytanie stąd, że bardzo podobnie wyglądają domyślne setupy.

Model jest bardzo ładny, chociaż bardziej podobał mi się chyba poprzedni od CDTP (chociaż różnice tyczą się głównie detali w kokpicie i opon). Szkoda również, że dźwięki znów te same, tak czy siak gra się bardzo przyjemnie. Nie spodziewałem się kolejnego moda z bolidem BMW, więc tym większy plus dla ISI i MMG, ze po cichu zrobili nam piękną niespodziankę na wakacje.

Re: BMW F1.08

PostNapisane: Cz lip 03, 2008 16:45
przez SoBcZaK
Model jest bardzo ładny, chociaż bardziej podobał mi się chyba poprzedni od CDTP

Co to za porównanie? tam był model F1.07 a tu masz F1.08.

Re: BMW F1.08

PostNapisane: Cz lip 03, 2008 17:02
przez Grekyy
Ooo... poważnie? Pogratulować percepcji - -'

Niby w czym to przeszkadza? Nie porównuję odwzorowania pakietów co do milimetra, a subiektywne wrażenia odnośnie ogólu grafiki, podając z resztą czego głownie się tyczą. CDTP moim zdaniem tworzy najładniejsze modele.

Pozdro

Re: BMW F1.08

PostNapisane: Cz lip 03, 2008 17:44
przez PawelFreeman
CDTP moim zdaniem tworzy najładniejsze modele.

No nie wiem bolid mmg miał lepsze proporcje od modelu ctdp, wystarczy spojrzeć na przód obu modeli by zobaczyć w czym problem w modelu ctdp. Można sobie również porównać kamere tv w obu modach i zobaczyć która bardziej przypomina rzeczywistość, mmg. Co do tej przyczepności bez tc, jest przesadzona można mieć naprawde ciężką stopę a i tak bolid wyjedzie z zakrętów jak po szynach. Dużo lepiej jest w modzie mmg bez tc trzeba troche pomachać kierą, zaznaczam że nie jestem fanem modu mmg, CTDP 2005 :D narazie rulez i tam jest najlepsza fiza

Re: BMW F1.08

PostNapisane: Cz lip 03, 2008 18:12
przez BMW Sauber
sciaglem to i wrzucilem folder rFm do folderu z gra , a w grze mam model F1.07 co jest nie tak ?? Plik miał 27,8 MB

Re: BMW F1.08

PostNapisane: Cz lip 03, 2008 18:41
przez Rubiq
Model jest piękny, tak samo jak malowanie - tekstury są w wysokiej rozdzielczości (tak to przynajmniej wygląda) i nie ma tego co bardzo wkurza mnie w MMG 07, czyli słabych tekstur na zbliżeniach. Za to fizyka to totalne dno, nie wiem kto to robił i co nim kierowało, ale mam nadzieję że ta osoba nie odpowiada za fizykę w MMG. Miejscami czułem się jak w NFS, bolidy mają wprost niewyobrażalną przyczepność. Fizyka jest DNEM przez duże D.

Re: BMW F1.08

PostNapisane: Cz lip 03, 2008 19:32
przez BMW Sauber
Ja mam takie pytanie, czy zebby ten modzik działał potrzebny jest mod MMG ??

Re: BMW F1.08

PostNapisane: Cz lip 03, 2008 19:33
przez Master
BMW Sauber napisał(a):Ja mam takie pytanie, czy zebby ten modzik działał potrzebny jest mod MMG ??



:zakrywa:

Nie. To jest sam mod...