Map Plugin

Informacje o grze, modach, trybie on-line itd.

Moderator: Ekipa Gry

Regulamin działu
1. Zakaz publikowania linków do nielegalnych gier/modów/cracków;
2. Zakaz poruszania tematów związanych z nielegalnym łamaniem zabezpieczeń gier/modów - piratom nie pomagamy;
3. Zanim zadasz pytanie sprawdź czy problem nie został już omówiony i rozwiązany.
4. Nie dubluj tematów.
5. Jeśli nie masz nic konkretnego do powiedzenia - nie wypowiadaj się. Zaśmiecasz w ten sposób temat uniemożliwiając szybkie dotarcie do ważnych informacji i zajmujesz czas moderatorów, którzy muszą po tobie sprzątać. Wszelkie pogawędki można realizować poprzez komunikator bądź PW. Forum do tego nie służy.
6. Grafiki umieszczaj w postaci linku bądź miniatur z odnośnikiem.

Postprzez Javkens N sty 18, 2009 16:30  Re: Map Plugin

Wszystko co uprzyjemni mi grę w rF będe stosował. Jak chcesz dobrze jeździć to i tak musisz się nauczyć toru na pamięć, a to tylko może pomóc w oszacowaniu odległości innych zawodników.
Avatar użytkownika
Javkens
 
Dołączył(a): Śr lip 02, 2008 14:14
GG: 3734864

Postprzez tomekf248 N sty 18, 2009 16:35  Re: Map Plugin

Javkens wreszcie napisał coś konstruktywnego i na temat.

tomekf248 napisał(a):A jako, że nie jesteśmy kierowcami F1 i nie potrafimy sobie w myślach wizualizować, jaka odległość, to 5 sek., więc powstał taki plugin.

hideto napisał(a):jakoś nie zauważyłem, żeby kierowcy w F1 mieli interaktywną mapę toru... :]


Nie, żebym się czepiał, ale warto czytać to na co się odpowiada. A jak wiadomo mózgi kierowców F1 są niezwykłe.

EDIT: Chodziło mi o to, że jesteś pierwszą osobą, która w tym wątku napisała coś konkretnego.
Ostatnio edytowano N sty 18, 2009 17:37 przez tomekf248, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Avatar użytkownika
tomekf248
 
Dołączył(a): So mar 29, 2008 11:29
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Javkens N sty 18, 2009 16:40  Re: Map Plugin

Chcesz napisać, że spośród 276 postów, które naskrabałem to pierwszy sensowny? :razz:

Dyskusja nt. sensu skrajnego realizmu w symulatrach się toczyła i wszyscy doszliśmy do wniosków, że czasem jest to przegęcie. Przegęciem jest też uznanie zmiany symulatora w arcade poprzez dołączenie mapki toru, dzięki której fun, który jest postrzegany przez niektórych czasem za coś ważniejsze niż symulator, staje się dużo lepszy.
Avatar użytkownika
Javkens
 
Dołączył(a): Śr lip 02, 2008 14:14
GG: 3734864

Postprzez Lalu N sty 18, 2009 16:42  Re: Map Plugin

Czepiacie się tej mapki, ale jakoś na tą kreskę w HUDzie nikt nie narzeka. Moim zdaniem jest to po prostu zamiennik hmm... pasku postępu wchodzącego w skład HUDA. Ułatwia on życie, ponieważ można się zorientować szybko, gdzie jest nasz rywal albo gdzie doszło do kraksy.
Lalu
 
Dołączył(a): Pt paź 24, 2008 19:07
Lokalizacja: Szczecin
GG: 13817997

Postprzez Javkens N sty 18, 2009 16:46  Re: Map Plugin

Lalu właśnie o to chodzi. Po tym pasku z HUDa nic się nie dowiesz. A to dlatego że na torze są zakręty gdzie jedzie się wolniej, a podczas wyścigu nie ma czasu na domyślanie się czy teraz ten gościu zwolnił dlatego że jest nawrót, czy dlatego że miał kraksę.
Avatar użytkownika
Javkens
 
Dołączył(a): Śr lip 02, 2008 14:14
GG: 3734864

Postprzez Lalu N sty 18, 2009 17:01  Re: Map Plugin

No to mi też o to chodzi :) . Jeżeli się ze mną zgadzasz to ten post nie był adresowany do Ciebie, tylko do tych, którzy uważają, ze pasek jest super, a mapka ble.
Lalu
 
Dołączył(a): Pt paź 24, 2008 19:07
Lokalizacja: Szczecin
GG: 13817997

Postprzez tomekf248 N sty 18, 2009 17:47  Re: Map Plugin

Javkens Chodziło mi o to, że ako pierwszy napisałeś w tym wątku coś przydatnego i konstruktywnego. Przez pierwszych kilka miesięcy na forum byłem tylko w tym dziale, więc całkowicie nie interesowała mnie tożsamość użytkownika, tym bardziej nie przeglądam jego wszystkich postów (choć wątki czasem tak ;))

Lalu napisał(a):którzy uważają, ze pasek jest super, a mapka ble.

Może jest to głupie, ale ludzie uważają, że skoro pasek jest częścią gry, to jest OK, ale gdyby powstał identyczny pasek jako dodatek, to byłby postrzegany, jako niedozwolona pomoc bo tak. Ludzie są nieprzewidywalni, ale wkurza nas to, że wypowiadają się na każdy temat, nawet jeżeli nie mają nic do powiedzenia.

Wracając do tematu: myślę, że wyeliminuje to wypadki typu: wjechałem w stawkę będącą na SC i odpadło 1X aut, bo nie wiedziałem, gdzie są.
Obrazek
Avatar użytkownika
tomekf248
 
Dołączył(a): So mar 29, 2008 11:29
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Audi N sty 18, 2009 18:17  Re: Map Plugin

Boże kłócicie się tylko, szczerze mówiąc co was obchodzi czy innym sie ten dodatek podoba? Dajmy na to dla kogoś jest on bezsensowny ale dla innego juz nie. Ludzie sa odmienni, co jednych grzeje innych ziębi. Jak ktos chce się poczuc jak prawdziwy kierowca to niech tego nie instaluje i koniec. Więc może zakończylibyście już ten OT pt. "Czy ten dodatek jest potrzebny czy nie" :evil:
- Jak można słuchać muzyki elektronicznej? Muzyka musi mieć przekaz!
- Ja natomiast lubuję się w szukaniu poezji w malarstwie marynistycznym oraz kompozycji muzycznych w rzeźbie.
Avatar użytkownika
Audi
moderator
 
Dołączył(a): So lip 07, 2007 10:06
Lokalizacja: Ingolstadt
GG: 5208633

Postprzez kamil.pl5 N sty 18, 2009 21:16  Re: Map Plugin

No dobra, a komuś to w ogóle działa ?
Obrazek
Czy istnieje coś gorszego niż miłość brzydkiej kobiety? Owszem - przyjaźń pięknej kobiety - Albert Camus
Avatar użytkownika
kamil.pl5
 
Dołączył(a): Śr sty 31, 2007 14:40

Postprzez tomekf248 Pn sty 19, 2009 8:17  Re: Map Plugin

Owszem. Działa mi to jak trzeba, tylko mam pewne trudności z konfiguracją (kawałek mapki wcięło).
http://www.rfactorcentral.com/screenies ... p%20Plugin
Obrazek
Avatar użytkownika
tomekf248
 
Dołączył(a): So mar 29, 2008 11:29
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Lalu Pn sty 19, 2009 9:33  Re: Map Plugin

Mi to działa, nawet z tvstylem :-D , a treba zrobić tak:
1. Jeżeli w folderze rFactor jest już plik d3d9.dll to zmieniamy jego nazwę na np. d3d9.original.dll.
2. Kopiujemy zawartość MapPlugin.zip do folderu rFactor.
3. W pliku RenderingPluginFramework.ini wpisujemy
[GENERAL]
OriginalD3D9Dll=d3d9.original.dll

Koniec!

Jeśli komuś pomogłem to się cieszę.
Lalu
 
Dołączył(a): Pt paź 24, 2008 19:07
Lokalizacja: Szczecin
GG: 13817997

Postprzez kamil.pl5 Pn sty 19, 2009 10:26  Re: Map Plugin

Mi kurczę nie działa :/ nie mam tv style i skopiowałem wszystko oprócz enderingPluginFramework.ini do folderu rFactora, to co miało być w plugin jest to co ma być w głównym jest. włączam grę i mapki niema :/ a plik enderingPluginFramework.ini jest stworzony. a jak skopiuje wszystko razem z enderingPluginFramework.ini to też nie działa :/
Ktoś jest w stanie pomóc ?
Obrazek
Czy istnieje coś gorszego niż miłość brzydkiej kobiety? Owszem - przyjaźń pięknej kobiety - Albert Camus
Avatar użytkownika
kamil.pl5
 
Dołączył(a): Śr sty 31, 2007 14:40

Postprzez hideto Pn sty 19, 2009 10:41  Re: Map Plugin

Przepraszam ale jak czytam wasze posty, zwłaszcza tomkaf248, to odnoszę wrażenie że w jakiś sposób jesteście upośledzeni.

Już argument o tym SC to na prawdę jazda po bandzie z pełną prędkością.

nie jest to, żadna kwestia 'plugin vs oryginalna gra' Tylko jak czytam jak wielce wam to życie ratuję to się zaczynam zastanawiać - kurczę to jak jeździliście do tej pory' ? rozwalaliście stawkę za SC pisząc 'sorry nie wiedziałem na którym zakręcie dokładnie jesteście bo pasek na dole nie pokazał' ?

Nie wiem może jakiś inny jestem, ale na podstawie samej tylko różnicy w czasie jestem w stanie określić na którym zakręcie aktualnie znajduje się mój przeciwnik, czy tracę w tej sekcji toru czy nie. Nie potrzebuję też, tego typu pomocy w fazie SC bo mam oczy i widzę przed sobą jadące powoli bolidy w rządku.

Dla osoby która po prostu jedzie taka rzecz wg mnie jest absolutnie zbędna. Bo jeśli jedzie się wyścig między ludźmi nie znając kompletnie toru, to jest się po prostu idiotą.

Zapytajcie kogoś kto ma jakieś doświadczenie w simracingu, kogoś z PRS, czy kogoś z ligny, czy użyje takiego plugina. W najlepszym wypadku ironizując powie że nie.
Obrazek
Dopiero gdy stracimy wszystko stajemy się zdolni do wszystkiego. Prawie śmierć niczego nie zmienia, dopiero śmierć... zmienia wszystko.
Avatar użytkownika
hideto
 
Dołączył(a): Cz maja 03, 2007 18:15
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Lalu Pn sty 19, 2009 11:45  Re: Map Plugin

Ta dyskusja na temat pożyteczności pluginu jest bez sensu - ktoś chce to mieć to zainstaluje, nie chce jego sprawa. Ja zainstalowałem wczoraj, pojeździłem i odinstalowałem, bo mi to niepotrzebne - mam spottera, który mi wszystko mówi i różnice czasowe w hudzie i na TvStyle. Ten plugin należy traktować raczej jako ciekawostkę. Jak już pisałem - nie można nikomu zakazać go używać, ale też nie można wmawiać, że jest super i trzeba to mieć.
Lalu
 
Dołączył(a): Pt paź 24, 2008 19:07
Lokalizacja: Szczecin
GG: 13817997

Postprzez tomekf248 Pn sty 19, 2009 19:50  Re: Map Plugin

Nikt już w tym wątku nic nie zwojuje, więc zamiast się kłócić przedstawię wam swoje ustawienia.

Kod: Zaznacz cały
[GENERAL]

//Use =  [DOTS | IMAGES]
Use = IMAGES

//ContinousTime  0 = NO, 1 = TRUE
ContinousTime = 1

//LimitVisibleCars Number of Visible cars + Mine + Previous car and Follow Car
LimitVisibleCars = 15

//VerticalAlign: Top Bottom
VerticalAlign = Top

//HorizontalAlign: Left Right
HorizontalAlign = Left

//OffsetX: in Pixel
OffsetX = 10

//OffsetY: in Pixel
OffsetY = 500

//MapWidth in Pixel
MapWidth = 250

//MapHeight in Pixel
MapHeight = 250

[TRACK]
//Track Line Width
TrackLineWidth = 3.5

//Track Color FFFFFFC4 - AARRGGBB
TrackColor = FFFFFF

//Box Track Color  FF0000AA - AARRGGBB
SecondaryTrackColor = FFFFFFC4

[DOTS]
//FirstDotSize
FirstDotSize = 3

//PreviousDotSize
PreviousDotSize = 2

//AfterDotSize
AfterDotSize = 2

//MeDotSize
MeDotSize = 3

//PreviousDotSize FF00AD00 - AARRGGBB
FirstDotColor = FF00AD00
Można zmienić kolor kodu na czarny/niebieski?

A tutaj macie podgląd jak to wszystko wygląda:
http://www.rfactorcentral.com/screenshots/lge/19-Jan-09-rFactorCentral-0485_GRAB_0031.JPG
Obrazek
Avatar użytkownika
tomekf248
 
Dołączył(a): So mar 29, 2008 11:29
Lokalizacja: Poznań

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do rFactor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

cron