Vehicle Viewer

Informacje o grze, modach, trybie on-line itd.

Moderator: Ekipa Gry

Regulamin działu
1. Zakaz publikowania linków do nielegalnych gier/modów/cracków;
2. Zakaz poruszania tematów związanych z nielegalnym łamaniem zabezpieczeń gier/modów - piratom nie pomagamy;
3. Zanim zadasz pytanie sprawdź czy problem nie został już omówiony i rozwiązany.
4. Nie dubluj tematów.
5. Jeśli nie masz nic konkretnego do powiedzenia - nie wypowiadaj się. Zaśmiecasz w ten sposób temat uniemożliwiając szybkie dotarcie do ważnych informacji i zajmujesz czas moderatorów, którzy muszą po tobie sprzątać. Wszelkie pogawędki można realizować poprzez komunikator bądź PW. Forum do tego nie służy.
6. Grafiki umieszczaj w postaci linku bądź miniatur z odnośnikiem.

Postprzez Razor Cz sty 22, 2009 23:23  Vehicle Viewer

http://rfactorcentral.com/detail.cfm?ID ... e%20Viewer
Czy może ktoś mi podać link do poradnika na temat wklejania bolidów, opon i zmieniania tła w wyżej wymienionym temacie?? Najlepiej poradnik o wszystkim na temat tego programu...
Avatar użytkownika
Razor
 
Dołączył(a): Cz cze 21, 2007 9:38
Lokalizacja: Kłodawa

Postprzez Lerain Pt sty 23, 2009 13:06  Re: Vehicle Viewer

File-open i wybierasz z jakiejs lokalizacji. Przypominam ze grafiki 3d znajduja się w pliku .mas samochodu lub toru.
Avatar użytkownika
Lerain
 
Dołączył(a): Wt paź 14, 2008 9:02

Postprzez Razor Pt sty 23, 2009 15:55  Re: Vehicle Viewer

Ok a jak wszystko (podwozie, koła, nadwozie) scalić w całość ??
Avatar użytkownika
Razor
 
Dołączył(a): Cz cze 21, 2007 9:38
Lokalizacja: Kłodawa

Postprzez ctulu1 Pt sty 23, 2009 17:05  Re: Vehicle Viewer

a mi dziala ale tak polowicznie...tzn jak chce zobaczyc bolid kubicy jest ok,ale jak chce zobaczyc bolid nicka to mi sie wysypuje...ktos ma jakies pomysly??czy moze to wina tego ze u nicka mam swoje malowanie kasku??
ps.jak zobaczyc tylko kask??
dzieki
ctulu1
 
Dołączył(a): Śr lis 05, 2008 16:02
GG: 4537858

Postprzez BMW driver Pt sty 23, 2009 17:25  Re: Vehicle Viewer

hideto napisał(a):w poleceniu 'object filter' zostawiasz zaznaczone tylko helmet czy tam jak się to będzie nazywało.

Jeśli GMT jest zabezpieczone to cóż... nic nie zdziałasz.

lub
BMW driver napisał(a):Z pliku .mas wyeksportowujesz wszystkie pliki za pomocą MAS Explorer, który ściągniesz z rFcentral. Plik helmet(nr).gmt otwierasz w Vechicle Viever bądź 3dsimed. Klikasz prawym przyciskiem na model i oteksturowyjesz wybierając material wcextra2 i wybierając odpowiedni plik .dds
Avatar użytkownika
BMW driver
 
Dołączył(a): Pt sie 29, 2008 19:18
Lokalizacja: Kraczkowa


Powrót do rFactor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości