Strona 1 z 71

FSONE 2009

PostNapisane: Pn lut 02, 2009 20:57
przez Lalu
Myślę, że po pojawieniu się pierwszych screenów można już zacząć dyskusję na temat kolejnego modu FSONE, tym razem sezon 2009:
Link na rFactorcentral: http://rfactorcentral.com/detail.cfm?ID=FSONE%202009

Re: FSONE 2009

PostNapisane: N lip 19, 2009 15:14
przez BMW driver

Re: FSONE 2009

PostNapisane: N lip 19, 2009 16:41
przez FORTI 94
nos nie jest czasem załagodnie zakończony ??? Chyba jest bardziej kanciasty :)

Re: FSONE 2009

PostNapisane: N lip 19, 2009 21:00
przez kidmaciek
Chyba nie, bo to jest wersja z Australii, tak sądze ;p

Re: FSONE 2009

PostNapisane: Pn lip 20, 2009 6:38
przez BMW driver
fsone zamierza wydać go jeszcze w tym roku.

Re: FSONE 2009

PostNapisane: Pn lip 20, 2009 19:05
przez Patryk777
w grudniu ma być :-)

Re: FSONE 2009

PostNapisane: Pn lip 20, 2009 20:14
przez Lalu
Pierwszy mod do rFactor 2, gdzieś wyczytałem :)

Re: FSONE 2009

PostNapisane: Pn lip 20, 2009 20:48
przez michu94

Re: FSONE 2009

PostNapisane: Pn lip 20, 2009 21:04
przez BMW driver
Obrazek Obrazek Obrazek

Re: FSONE 2009

PostNapisane: Pn lip 20, 2009 21:09
przez KubuŚ
Piękny..... :oops: :oops: . Gratulacje dla grupy Fsone za tak szybki rozwój moda na sezon 2009 ;)

Re: FSONE 2009

PostNapisane: Pn lip 20, 2009 21:24
przez Dżejson
Gwarantuje Ci, że to niestety nie będzie tak wyglądało w grze :-( Widziałem dużo renderów kasków i niestety, żaden z nich nie wyglądał w rFactorze tak jak na zdjęciu. Owszem, na zdjęciach (jak dla mnie) ten kask wygląda jak zdjęty z Kimiego :o
Jak to będzie tak samo wyglądało w grze to :ukłon:

@down : nie od dziś, ale fajnie by było, jakby to wyglądało w grze jak na obrazku :P

Re: FSONE 2009

PostNapisane: Pn lip 20, 2009 21:27
przez misiakow
Dzejson a bo to od dzis wiadomo że render nigdy nie równa się grze? :P

Re: FSONE 2009

PostNapisane: Pn lip 20, 2009 21:53
przez krzych
Ten pasek postepu na rfactorcentral.com jakby sie ruszył... :D

Re: FSONE 2009

PostNapisane: Wt lip 21, 2009 13:04
przez BMW driver
o niestety kaski nie będą tak wyglądały w grze, bo poprostu rF nie ma takich możliwości jak Vray. To jeżeli chodzi o efekty. A jeśli chodzi o samą teksturę to rendery nie są w żaden sposób poprawiane w PS'ie.

Re: FSONE 2009

PostNapisane: Wt lip 21, 2009 17:17
przez krzych
Juz nawet na v10.pl jest oficjalne info o modzie i kilka screenów: http://www.gry.v10.pl/rFactor,FSONE,200 ... 33614.html