FSONE 2009

Informacje o grze, modach, trybie on-line itd.

Moderator: Ekipa Gry

Regulamin działu
1. Zakaz publikowania linków do nielegalnych gier/modów/cracków;
2. Zakaz poruszania tematów związanych z nielegalnym łamaniem zabezpieczeń gier/modów - piratom nie pomagamy;
3. Zanim zadasz pytanie sprawdź czy problem nie został już omówiony i rozwiązany.
4. Nie dubluj tematów.
5. Jeśli nie masz nic konkretnego do powiedzenia - nie wypowiadaj się. Zaśmiecasz w ten sposób temat uniemożliwiając szybkie dotarcie do ważnych informacji i zajmujesz czas moderatorów, którzy muszą po tobie sprzątać. Wszelkie pogawędki można realizować poprzez komunikator bądź PW. Forum do tego nie służy.
6. Grafiki umieszczaj w postaci linku bądź miniatur z odnośnikiem.

Postprzez gornik So paź 09, 2010 22:18  Re: FSONE 2009

Błąd osób które robią te malowanie. Tutaj trzeba byłoby od nowa zapisać malowanie.

A i założę się że nie na pełnych detalach grasz, bo niestety tak dziwnie rf reaguje przy zapisie przez jeden program (no może więcej ale ja tylko 2 programy do edycji używam i nie znam innych).
Avatar użytkownika
gornik
 
Dołączył(a): N lut 21, 2010 12:19
Lokalizacja: Białogard

Postprzez bartek1042 N paź 10, 2010 19:41  Re: FSONE 2009

Czyli co - jeśli np. zapiszesz tylko w Photoshopie, to mogą być problemy, a jak zapiszesz w Gimpie i przeniesiesz do Paint.net to ich nie będzie? Mi się zdaję, że to nie musi wcale chodzić o to. Równie dobrze może chodzić o format zapisu, znaczy nie chodzi mi o sam format jakim jest .dds, ale o to, że w opcjach zapisu mogła ta osoba równie dobrze namieszać.
Avatar użytkownika
bartek1042
 
Dołączył(a): Pn mar 22, 2010 16:00
Lokalizacja: Polanica-Zdrój

Postprzez gornik N paź 10, 2010 19:47  Re: FSONE 2009

Bartek nie możesz mówić że tak nie jest skoro biało na czarnym mam taki problem z paint.net przy zapisie to nie możesz powiedzieć że się mylę.
Avatar użytkownika
gornik
 
Dołączył(a): N lut 21, 2010 12:19
Lokalizacja: Białogard

Postprzez bartek1042 N paź 10, 2010 20:02  Re: FSONE 2009

wiem, że się nie mylisz (w końcu jesteś doswiadczony w malowaniach ;) ) ale mnie to dziwi trochę, dlaczego tak jest...
Avatar użytkownika
bartek1042
 
Dołączył(a): Pn mar 22, 2010 16:00
Lokalizacja: Polanica-Zdrój

Postprzez xoSx. N paź 10, 2010 20:09  Re: FSONE 2009

@Bronze:

Problem wynika z tego, że ktoś zmieniał malowanie [NB moje :P] na tzw. 'chama' - w tym wypadku 'poprawiany' jest plik dotyczący tych części bolidu, które widzisz zepsute - ktoś użył pierwotnej wersji malowania, gdzie numery odpowiadały tym z sezonu 2009, i dokleił do niego aktualne numery; przy zapisywaniu użył innego ustawienie pluginu DDS i stąd widoczne artefakty...

możesz spokojnie ściągnąć sobie z rFc aktualniejsze pliki malowania i podmienić za te, które masz obecnie na dysku :)
Obrazek

xoSx.
To finish First, first You need to Finish...

--
Avatar użytkownika
xoSx.
 
Dołączył(a): Pn sie 17, 2009 20:13

Postprzez bartek1042 Śr paź 13, 2010 17:26  Re: FSONE 2009

@UP:
Właśnie chciałem o tym samym napisać, ale nie potrafiłem się odpowiednio wyrazić ;)
Apropos na jakim etapie są roboty fsone 2009 v2?

ps. 1000 post w temacie! :D
Avatar użytkownika
bartek1042
 
Dołączył(a): Pn mar 22, 2010 16:00
Lokalizacja: Polanica-Zdrój

Postprzez Bronze Śr paź 13, 2010 21:41  Re: FSONE 2009

[quote="xoSx."]@Bronze:

Problem wynika z tego, że ktoś zmieniał malowanie [NB moje :P] na tzw. 'chama' - w tym wypadku 'poprawiany' jest plik dotyczący tych części bolidu, które widzisz zepsute - ktoś użył pierwotnej wersji malowania, gdzie numery odpowiadały tym z sezonu 2009, i dokleił do niego aktualne numery; przy zapisywaniu użył innego ustawienie pluginu DDS i stąd widoczne artefakty...

możesz spokojnie ściągnąć sobie z rFc aktualniejsze pliki malowania i podmienić za te, które masz obecnie na dysku :)[/quote

Dzieki xoSx ! Twoje malowanka na rFc sa swietne i wszystko dziala ;D
Avatar użytkownika
Bronze
 
Dołączył(a): Cz sie 14, 2008 14:07
Lokalizacja: Heppenheim
GG: 1400118

Postprzez alonso___ Wt paź 26, 2010 10:14  Re: FSONE 2009

Czy ktoś może ściągał Spa od IPM? Ja ściągnąłem i mam problem tego rodzaju, że jak chcę grać multi to mnie wywala bo jest mismatch. Dodam, że ten, kto hostuje sesję ma tę samą wersję toru i moda...
EDIT: Dodam że chodzi tu o nie zgodność pliku *.tdf ...
Ostatnio edytowano Wt paź 26, 2010 18:36 przez alonso___, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
alonso___
 
Dołączył(a): Pn lis 03, 2008 21:51
GG: 12136114

Postprzez gornik Wt paź 26, 2010 10:38  Re: FSONE 2009

oni już udostępnili/wydali swoją wersję??
Avatar użytkownika
gornik
 
Dołączył(a): N lut 21, 2010 12:19
Lokalizacja: Białogard

Postprzez b0czek Wt paź 26, 2010 13:36  Re: FSONE 2009

alonso___ napisał(a):Czy ktoś może ściągał Spa od IPM? Ja ściągnąłem i mam problem tego rodzaju, że jak chcę grać multi to mnie wywala bo jest mismatch. Dodam, że ten, kto hostuje sesję ma tę samą wersję toru i moda...


Wywaliliście pliki HAT z tego katalogu: .../UserData/LOG/HAT/ ?
Avatar użytkownika
b0czek
 
Dołączył(a): So mar 15, 2008 21:18
Lokalizacja: Lublin

Postprzez alonso___ Wt paź 26, 2010 15:00  Re: FSONE 2009

gornik napisał(a):oni już udostępnili/wydali swoją wersję??

Udostępnili wczoraj z tego co się orientuję a link znajdziesz na RFC.
Avatar użytkownika
alonso___
 
Dołączył(a): Pn lis 03, 2008 21:51
GG: 12136114

Postprzez Pityr Śr gru 08, 2010 11:10  Re: FSONE 2009

FSONE 2009 V2
Kod: Zaznacz cały
http://www.virtualr.net/wp-content/gallery/2652/001.jpg
http://www.virtualr.net/wp-content/gallery/2652/002.jpg
http://www.virtualr.net/wp-content/gallery/2652/003.jpg
Rupert Kobajaszi już na zeskoku
Avatar użytkownika
Pityr
 
Dołączył(a): Cz lip 02, 2009 9:31
Lokalizacja: Zamość/Warszawa

Postprzez Pakomaster10 N gru 26, 2010 20:14  Re: FSONE 2009

Avatar użytkownika
Pakomaster10
 
Dołączył(a): Cz lis 29, 2007 14:04
Lokalizacja: Trójmiasto

Postprzez Diesel92 N gru 26, 2010 22:33  Re: FSONE 2009

Nic specjalnego. Strasznie dużo skinów i modeli bolidów. Fizyka niezmieniona, dźwięki te same (a miały być od Hautamekiego). Poprawili za to błąd związany z dźwiękiem redukcji biegów i kilka innych dupereli. KERS działa na zasadzie on/off. On daje wyższą prędkość (o ok 20km/h) i dużo łatwiej o spina. Na off przy TC low bączek jest niemal niemożliwy do wykonania. Daję 7/10
Nie wymagaj od innych tego, czego sam nie możesz im zagwarantować
Avatar użytkownika
Diesel92
 
Dołączył(a): Wt sie 18, 2009 16:55
Lokalizacja: Legnica
GG: 7474772

Postprzez Pakomaster10 N gru 26, 2010 22:39  Re: FSONE 2009

Fizyka wydaje mi się gorsza, na klawie nie ogarniałem TC na medium w ogóle, a teraz jechałem bez problemu na TC med i automatycznym sprzęgle, reszta wyłączona. Dźwięki fatalne.
Avatar użytkownika
Pakomaster10
 
Dołączył(a): Cz lis 29, 2007 14:04
Lokalizacja: Trójmiasto

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do rFactor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość