F1RFT 2010

Informacje o grze, modach, trybie on-line itd.

Moderator: Ekipa Gry

Regulamin działu
1. Zakaz publikowania linków do nielegalnych gier/modów/cracków;
2. Zakaz poruszania tematów związanych z nielegalnym łamaniem zabezpieczeń gier/modów - piratom nie pomagamy;
3. Zanim zadasz pytanie sprawdź czy problem nie został już omówiony i rozwiązany.
4. Nie dubluj tematów.
5. Jeśli nie masz nic konkretnego do powiedzenia - nie wypowiadaj się. Zaśmiecasz w ten sposób temat uniemożliwiając szybkie dotarcie do ważnych informacji i zajmujesz czas moderatorów, którzy muszą po tobie sprzątać. Wszelkie pogawędki można realizować poprzez komunikator bądź PW. Forum do tego nie służy.
6. Grafiki umieszczaj w postaci linku bądź miniatur z odnośnikiem.

Postprzez krzych Cz kwi 08, 2010 17:33  Re: F1RFT 2010

Pakomaster, jeśli chodzi o optymalizację to najwięcej zależy od ilości polygonów. Im jest ich więcej lepiej wygląda model ale za to wolniej generuje go karta graficzna. Tu potrzebny jest kompromis po prostu.
2010 : True World Champion - Fernando Alonso
Avatar użytkownika
krzych
 
Dołączył(a): Śr lut 25, 2009 15:10
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Pakomaster10 Cz kwi 08, 2010 17:44  Re: F1RFT 2010

Sorry, coś źle widocznie przeczytałem :) Może mi ktoś powiedzieć, czy FSONE bardziej obciąża sprzęt? Bo moim zdaniem bolidy wyglądają nieco lepiej niż w RFT.
Avatar użytkownika
Pakomaster10
 
Dołączył(a): Cz lis 29, 2007 14:04
Lokalizacja: Trójmiasto

Postprzez rolnik sam w dolinie Cz kwi 08, 2010 17:52  Re: F1RFT 2010

Pakomaster10 napisał(a):Sorry, coś źle widocznie przeczytałem :) Może mi ktoś powiedzieć, czy FSONE bardziej obciąża sprzęt? Bo moim zdaniem bolidy wyglądają nieco lepiej niż w RFT.

jeśli mówisz o 2009 to Ci nie odpowiemy gdyż nie jesteśmy wróżkami
rolnik sam w dolinie
 
Dołączył(a): Pt kwi 03, 2009 19:38

Postprzez Pakomaster10 Cz kwi 08, 2010 17:54  Re: F1RFT 2010

FSONE 2008 rzecz jasna. RFT 2008 jest także FPS-ożerny, więc pytam.
Avatar użytkownika
Pakomaster10
 
Dołączył(a): Cz lis 29, 2007 14:04
Lokalizacja: Trójmiasto

Postprzez dragon92 Cz kwi 08, 2010 18:26  Re: F1RFT 2010

Przy dzisiejszych komputerach nie ma sensu w ogóle mówić o optymalizacji modów w RF...
Avatar użytkownika
dragon92
 
Dołączył(a): Pn maja 28, 2007 19:42
Lokalizacja: Szczecin
GG: 2665605

Postprzez Lobotomy Cz kwi 08, 2010 18:34  Re: F1RFT 2010

Nie każdy ma "dzisiejszy" komputer.
Avatar użytkownika
Lobotomy
 
Dołączył(a): Wt gru 15, 2009 20:44

Postprzez hideto Cz kwi 08, 2010 18:39  Re: F1RFT 2010

dragon92 napisał(a):Przy dzisiejszych komputerach nie ma sensu w ogóle mówić o optymalizacji modów w RF...

jest sens, bo niestety bardzo duża część community działa na kompach gdzie ledwo f1c na wysokich detalach chodzi i potem jest dużo marudzenia i narzekania jakie to marne mody się wydaje.
Obrazek
Dopiero gdy stracimy wszystko stajemy się zdolni do wszystkiego. Prawie śmierć niczego nie zmienia, dopiero śmierć... zmienia wszystko.
Avatar użytkownika
hideto
 
Dołączył(a): Cz maja 03, 2007 18:15
Lokalizacja: Łódź

Postprzez BMW driver Cz kwi 08, 2010 19:08  Re: F1RFT 2010

dokładnie
Pakomaster, jeśli chodzi o optymalizację to najwięcej zależy od ilości polygonów. Im jest ich więcej lepiej wygląda model ale za to wolniej generuje go karta graficzna. Tu potrzebny jest kompromis po prostu.


o ile mi wiadomo to jeszcze bardziej tekstury obciążają, bo w MMg plik tekstury wazył chyba 5MB a w LMT 25MB
Avatar użytkownika
BMW driver
 
Dołączył(a): Pt sie 29, 2008 19:18
Lokalizacja: Kraczkowa

Postprzez hideto Cz kwi 08, 2010 19:24  Re: F1RFT 2010

to już zależy od powierzchni tekstury, ale tak nałożenie tekstury na model i jej wyświetlenie pochłania najwięcej. przy czym im mniej polygonów na których trzeba to wyświetlić tym lepiej ;-)

częstym błędem słabszych grup jest zrobienie nie dość że modeli słabych jakościowo i złożonych z dużej ilości polygonów to jeszcze dobicie modu zbyt dużymi teksturami.
Obrazek
Dopiero gdy stracimy wszystko stajemy się zdolni do wszystkiego. Prawie śmierć niczego nie zmienia, dopiero śmierć... zmienia wszystko.
Avatar użytkownika
hideto
 
Dołączył(a): Cz maja 03, 2007 18:15
Lokalizacja: Łódź

Postprzez BMW driver Cz kwi 08, 2010 19:33  Re: F1RFT 2010

bo w sumie bez zastanowienia wydaje sie, że czym większa tekstura tym lepsza jakość.
Avatar użytkownika
BMW driver
 
Dołączył(a): Pt sie 29, 2008 19:18
Lokalizacja: Kraczkowa

Postprzez jakubun Pn kwi 19, 2010 22:15  Re: F1RFT 2010

Avatar użytkownika
jakubun
 
Dołączył(a): Śr kwi 09, 2008 17:04
Lokalizacja: Toruń
GG: 3425283

Postprzez aronek Wt kwi 20, 2010 10:09  Re: F1RFT 2010

Świetny jest ten lotus ;D juz nie moge sie doczekac;)
BTW pewnie rft wyda moda 2010 wczesniej niz fsone 2009;D
Orajt Maderfaker Men !
Avatar użytkownika
aronek
 
Dołączył(a): Śr sty 23, 2008 17:16
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez gornik Wt kwi 20, 2010 12:51  Re: F1RFT 2010

aronek napisał(a):Świetny jest ten lotus ;D juz nie moge sie doczekac;)
BTW pewnie rft wyda moda 2010 wczesniej niz fsone 2009;D


Nie lubię takich cytatów, zauważ że fsone też już dawno niby pokazała modele, ale zawsze coś do poprawy zostaje, rft pewnie najwcześniej w wakacje zostanie wydany lub pod koniec sezonu.
Avatar użytkownika
gornik
 
Dołączył(a): N lut 21, 2010 12:19
Lokalizacja: Białogard

Postprzez Pakomaster10 Wt kwi 20, 2010 13:33  Re: F1RFT 2010

Tempo mają dosyć szybkie, ale tak jak kolega wyżej napisał szybko to się nie pojawi.
Avatar użytkownika
Pakomaster10
 
Dołączył(a): Cz lis 29, 2007 14:04
Lokalizacja: Trójmiasto

Postprzez karolo Wt kwi 20, 2010 13:56  Re: F1RFT 2010

Oby wydali w wakacje bo potem to juz bedzie gra od Codemasters ;]

P.S Co do randerow mclarena i mercedesa to bardzo mi sie podobaja.
Ostatnio edytowano Śr kwi 21, 2010 14:17 przez karolo, łącznie edytowano 1 raz
karolo
 
Dołączył(a): So lip 19, 2008 21:01

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do rFactor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości