Strona 66 z 66

Re: F1RFT 2010

PostNapisane: Cz paź 06, 2011 9:20
przez alonso___
BARTOSZ F1 FAN napisał(a)::-( ale jak zrobić 1 11 na montrealu czy 1 25 na australi niewierze ze jezdzą sami siedmiokrotni mistrzowie świata czy cała prawda to świetny setup i wyczucie samochodu???????????. jeszcze jedno automatyczna skrzynia biegów w poruwnaniu do manualnej jaka jest rużnica i na korzyśc której??????????

Po pierwsze to zwróć uwagę z łaski swojej na ortografię bo Cię admin dojedzie. Co do pytania Twojego to ja się obawiam, że to właśnie się sprowadza do znalezienia idealnego setu i godzin poświęconych na trenowanie... Jeśli chodzi o skrzynie to Ci nie doradzę nic bo jeżdżę na padzie i używam tylko automatu...

Re: F1RFT 2010

PostNapisane: Cz paź 06, 2011 9:36
przez BARTOSZ F1 FAN
To na automacie jakie masz czasy

Re: F1RFT 2010

PostNapisane: Cz paź 06, 2011 10:20
przez alonso___
trudno mi czasy porównywać bo przerobiłem sobie fizykę

Re: F1RFT 2010

PostNapisane: Cz paź 06, 2011 10:30
przez kubusiowy
poza tym czasy uzależnione też są w jakimś stopniu od wersji toru, więc lepiej się pan weź do roboty i trenuj trenuj :wink: osobiście polecam manual :-P

Re: F1RFT 2010

PostNapisane: Cz paź 06, 2011 21:47
przez BARTOSZ F1 FAN
Alonso czyli w tej fizyce coś jest po przerobieniu masz lepsze czasy rozumiem . Co do trenowania to oczywiste że bez tego nic nie będzie ( dopiero mając wszystkie części układanki masz szanse na końcowy sukces ).Oczywiście mogę się mylić ???? 8-) i dociekam,szukam innych możliwości a ich poprostu niema ale jakbym nie zmieniał,nie szukał,nie trenował to byłbym jakieś 3-4 sekundy wolniejszy bo taki progres mniej więcej poczyniłem,także nie myście że jestem następnym co szuka tzw złotego środka

-- Cz paź 06, 2011 23:11 --

ja poprostu próbuje tą układankę poskładać do kupy

-- Cz paź 06, 2011 23:22 --

a może ty kubusiowy takie pytanie z innej beczki możesz mi pomóc w sprawie kierownicy która lepsza pod f1 rf i mniej wadliwa Thrustmaster Ferrari F430 czy Logitech Driving Force GT 8-)

Re: F1RFT 2010

PostNapisane: Cz paź 06, 2011 22:30
przez alonso___
Moje zmiany w fizyce polegały na tym że zrobiłem sobie namiastkę kersu i drsu do rft 2010, bo mam w ramach tego moda 2 sezony: 2010 i 2011. Jeśli jeździsz na domyślnej fizyce to nie można porównać moich czasów do Twoich.

Re: F1RFT 2010

PostNapisane: Cz paź 06, 2011 22:40
przez BARTOSZ F1 FAN
A na czym ta namiastka polega jak możesz rozwinąć ten wątek

Re: F1RFT 2010

PostNapisane: Cz paź 06, 2011 22:42
przez alonso___
Tymczasowy dopalacz to kers. Zwiększenie i zmniejszenie boosta to drs on i off. zrobilem to zanim \ipm swoj plugin wypuściło... teraz jak masz rfhigh voltage to nie trzeba tak sie bawić

Re: F1RFT 2010

PostNapisane: Cz gru 15, 2011 19:30
przez Marcin majster
Panowie mam problem. Mod nie uruchamia mi się po polsku pomimo iż mam wrzucone spolszczenie do rFactora. Cały czas jest po węgiersku. Lecz jak wybiorę inną serię nie rft 2010 tylko np rft 2008 to gre mam po polsku. Co zrobić??

Re: F1RFT 2010

PostNapisane: Cz gru 15, 2011 19:35
przez kubusiowy
pokaże na przykładzie LMT 2010 wejdz w plik .rfm i w "temacie" ConfigOverrides znajdź linijkę
Kod: Zaznacz cały
// LanguagesFile=LMT_F1_2010.dic
i ją usuń, powinno zadziałać, oczywiście w twoim przypadku to będzie coś w stylu rft2010.dic :)

Re: F1RFT 2010

PostNapisane: Cz gru 15, 2011 22:03
przez Marcin majster
A w jakim dokładnie folderze ten plik się znajduje?? Podaj ścieżkę jeśli możesz :)

Re: F1RFT 2010

PostNapisane: Pt gru 16, 2011 22:06
przez kubusiowy
folder rfm :-) plik RFT2010.rfm

Re: F1RFT 2010

PostNapisane: Pn gru 19, 2011 21:40
przez Marcin majster
Panowie taki problem jeszcze mam. Otóż gdy ustawię sobie w sezonie na single wyścigi po 30% i brak zużycia paliwa to komputerowi kierowcy nie zjeżdżają do boksu no a ja siłą rzeczy muszę bo opony się kończą. Jak ustawie na zużycie paliwa x3 to przejadę 6 okr i jak chce tankować to nie mogę zmienić ilości dolewanego paliwa tak w czasie jazdy jak i podczas ustawiania strategi w boksach. Co więc zrobić by ten problem wyeliminować??