rofl napisał(a):no do dobra ale co powiecie na temat hamowania porsche z serii gt2 z modu endurace series?
bo dla mnie tam to jest lekka przesada...podczas hamowania i zbijania biegow trzeba dodawac gazu, no a nie wiem czy tak robia w prawdziwym swiecie, po za tym sam mod jakos nie umiem wyczuc i czesto ni z tad ni z owad wlasnie mam sipna podczas hamowania najczesciej.
Nie pamiętam jak to jest z auto blip i auto lift tam, ale odpowiedź na pytanie "jak to robią w prawdziwym świecie" jest niezwykle prosta - kopią w gaz. No bo spróbuj zredukować sobie w prawdziwym samochodzie za wcześnie albo używając za mało sprzęgła - ops! - lepiej nie próbuj bo skończysz na drzewie. Kopie się w pedał gazu, żeby rozpędzić silnik do tej prędkości jakie mają koła. W przeciwnym wypadku przez chwilę po puszczeniu sprzęgła po redukcji koła napędzają silnik szybciej niż on się kręci, czyli silnik hamuje koła, które obracają się wolniej niż podąża pojazd, czyli oś napędzana nagle hamuje. Jako, że większość aut to RWD skutek jest taki jakbyś zaciągnął ręczny. Ot cała filozofia.
Szczerze mówiąc nie widziałem niczego niezwykłego w modzie EE. Może to, że auta przy przewaleniu 80% siły hamowania na przód dalej składały się w zakręt tak samo dobrze pomimo jednoczesnego skręcania i blokowania kół - co jest co najmniej dziwne. Poza tym moda polecam bo jeździ się na nim niezwykle przyjemnie
.