Trener do rFactora

Informacje o grze, modach, trybie on-line itd.

Moderator: Ekipa Gry

Regulamin działu
1. Zakaz publikowania linków do nielegalnych gier/modów/cracków;
2. Zakaz poruszania tematów związanych z nielegalnym łamaniem zabezpieczeń gier/modów - piratom nie pomagamy;
3. Zanim zadasz pytanie sprawdź czy problem nie został już omówiony i rozwiązany.
4. Nie dubluj tematów.
5. Jeśli nie masz nic konkretnego do powiedzenia - nie wypowiadaj się. Zaśmiecasz w ten sposób temat uniemożliwiając szybkie dotarcie do ważnych informacji i zajmujesz czas moderatorów, którzy muszą po tobie sprzątać. Wszelkie pogawędki można realizować poprzez komunikator bądź PW. Forum do tego nie służy.
6. Grafiki umieszczaj w postaci linku bądź miniatur z odnośnikiem.

Postprzez rofl N cze 20, 2010 11:37  Re: Trener do rFactora

no do dobra ale co powiecie na temat hamowania porsche z serii gt2 z modu endurace series?
bo dla mnie tam to jest lekka przesada...podczas hamowania i zbijania biegow trzeba dodawac gazu, no a nie wiem czy tak robia w prawdziwym swiecie, po za tym sam mod jakos nie umiem wyczuc i czesto ni z tad ni z owad wlasnie mam sipna podczas hamowania najczesciej.

napisalem to w tym temacie bo moze mnie ktos oswieci jak tym jezdzic ; d (ewentualnie wina setapu)
Avatar użytkownika
rofl
 
Dołączył(a): Śr lip 16, 2008 22:21
Lokalizacja: Pruszków
GG: 12698740

Postprzez Rubiq N cze 20, 2010 11:38  Re: Trener do rFactora

O ile używanie gazu podczas hamowania nie jest niczym niezwykłym, to odpuściłbym sobie granie w tego moda. Model fizyczny z Endurance Series jest wyjątkowo zgodnie uznawany jako ogromny bubel. :)
Rubiq
Administrator LiGNA
 
Dołączył(a): So maja 05, 2007 13:20

Postprzez rolnik sam w dolinie N cze 20, 2010 11:42  Re: Trener do rFactora

Model fizyczny z Endurance Series jest wyjątkowo zgodnie uznawany jako ogromny bubel.

nieoficjalnie słyszałem o tym ze SP1 oprócz dodania kilku aut ma zmienić również fizykę tych starych, zobaczymy jak to będzie,
jeśli już chcesz grać porsche to zagraj w PCC2007 by GMF fizycznie bardzo łagodny mod w sam raz dla początkujących
rolnik sam w dolinie
 
Dołączył(a): Pt kwi 03, 2009 19:38

Postprzez rofl N cze 20, 2010 12:01  Re: Trener do rFactora

poczatkujacy nie jestem i juz mam spory czas grania za soba w te gry 'sim racingowe'
tylko wlasnie mnie irytuje najbardziej ten mod endurace series...a szkoda bo chetnie posmigal bym sobie samochodami z LM tylko ze z inna fizyka.
tak czy owak jakis czas temu zakupilem sobie nowa kierownice ktora mi w duzej mierze polecil hideto (DFPGT) no i mial racje co do niej.
mimo tego czasy osiagalem gorsze od starej kiery ale z tego co tu przeczytalem to czas sobie zrobic taka barcelone z 2 kaflami okrazen a ze wakacje sie zblizaja to warto juz sie maxymalnie przystosowac do niej
Avatar użytkownika
rofl
 
Dołączył(a): Śr lip 16, 2008 22:21
Lokalizacja: Pruszków
GG: 12698740

Postprzez patgaw N cze 20, 2010 12:24  Re: Trener do rFactora

rofl napisał(a):no do dobra ale co powiecie na temat hamowania porsche z serii gt2 z modu endurace series?



ten mod powinien zostac spalony.
tam nawet jak hamujesz bez redukcji, z hamulcami na fulla na przod to i tak spinujesz.
nie mowiac juz o tym ze auta do wyscigow endurance sa robione tak zeby jak najlatwiej sie nimi jezlilo i zeby byly jak najbardziej przewidywalne, bo przy tak dlugim czasie wyscigu za duzo prawdopodobienstwo popelnienia bledu by bylo.
Avatar użytkownika
patgaw
 
Dołączył(a): Śr sty 31, 2007 21:27
Lokalizacja: WWA

Postprzez rofl N cze 20, 2010 12:36  Re: Trener do rFactora

z tego co sie orientuje to ten mod chyba wygral cos w stylu "najlepszy mod roku 2009".

ale nie jestem pewien wiec nie bijcie jak sie myle ; d
Avatar użytkownika
rofl
 
Dołączył(a): Śr lip 16, 2008 22:21
Lokalizacja: Pruszków
GG: 12698740

Postprzez SoBcZaK N cze 20, 2010 12:54  Re: Trener do rFactora

tam nawet jak hamujesz bez redukcji, z hamulcami na fulla na przod to i tak spinujesz.

:twisted: to my chyba rozmawiamy o innym modzie bo po przeczytaniu twoich bzdur odpaliłem tego prosiaka na północnej pętli i nie miałem praktycznie żadnych problemów ze spinami podczas redukcji.
Formuła 1 kiedyś- kosztowna, szybka, piękna...
Formuła 1 dziś- coraz tańsza, coraz wolniejsza, coraz brzydsza...
Avatar użytkownika
SoBcZaK
moderator
 
Dołączył(a): So lut 03, 2007 19:55
Lokalizacja: from SPARTA!!!
GG: 24742679

Postprzez Unikalny.Nick N cze 20, 2010 17:47  Re: Trener do rFactora

patgaw napisał(a):ten mod powinien zostac spalony.
tam nawet jak hamujesz bez redukcji, z hamulcami na fulla na przod to i tak spinujesz.
nie mowiac juz o tym ze auta do wyscigow endurance sa robione tak zeby jak najlatwiej sie nimi jezlilo i zeby byly jak najbardziej przewidywalne, bo przy tak dlugim czasie wyscigu za duzo prawdopodobienstwo popelnienia bledu by bylo.

No cóż, jeśli ktoś taki jak ja jest w stanie sobie bez najmniejszych problemów poradzić z każdym samochodem w tym modzie to co dopiero profesjonalni kierowcy?
Już któryś raz widze jak jedziesz jakieś mody za rzekomo za trudną fizykę. Nie mierz innych swoją miarą, to, że nie potrafisz sobie poradzić z jakimś modem nie znaczy, że inne osoby mają takie same problemy jak ty.
Unikalny.Nick
 
Dołączył(a): Śr sie 22, 2007 11:48

Postprzez MarK Wt cze 22, 2010 19:15  Re: Trener do rFactora

rofl napisał(a):no do dobra ale co powiecie na temat hamowania porsche z serii gt2 z modu endurace series?
bo dla mnie tam to jest lekka przesada...podczas hamowania i zbijania biegow trzeba dodawac gazu, no a nie wiem czy tak robia w prawdziwym swiecie, po za tym sam mod jakos nie umiem wyczuc i czesto ni z tad ni z owad wlasnie mam sipna podczas hamowania najczesciej.


Nie pamiętam jak to jest z auto blip i auto lift tam, ale odpowiedź na pytanie "jak to robią w prawdziwym świecie" jest niezwykle prosta - kopią w gaz. No bo spróbuj zredukować sobie w prawdziwym samochodzie za wcześnie albo używając za mało sprzęgła - ops! - lepiej nie próbuj bo skończysz na drzewie. Kopie się w pedał gazu, żeby rozpędzić silnik do tej prędkości jakie mają koła. W przeciwnym wypadku przez chwilę po puszczeniu sprzęgła po redukcji koła napędzają silnik szybciej niż on się kręci, czyli silnik hamuje koła, które obracają się wolniej niż podąża pojazd, czyli oś napędzana nagle hamuje. Jako, że większość aut to RWD skutek jest taki jakbyś zaciągnął ręczny. Ot cała filozofia.

Szczerze mówiąc nie widziałem niczego niezwykłego w modzie EE. Może to, że auta przy przewaleniu 80% siły hamowania na przód dalej składały się w zakręt tak samo dobrze pomimo jednoczesnego skręcania i blokowania kół - co jest co najmniej dziwne. Poza tym moda polecam bo jeździ się na nim niezwykle przyjemnie :-) .
Avatar użytkownika
MarK
 
Dołączył(a): Cz mar 06, 2008 21:08
Lokalizacja: Wa-wa

Poprzednia strona

Powrót do rFactor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

cron