przez hideto Wt lis 02, 2010 19:53 Re: FSONE 2010
do rfactora robi się dwa modele, w zasadzie jeden w dwóch wersjach, albowiem bolid generowany graczowi w czasie jazdy z kamer pod przyciskiem 'insert' jest inny niż ten generowany z każdego innego widoku. To są dwa modele, trzecim jest model zniszczeń, który to jest po prostu prostym kształtem wewnątrz którego bazowy model nie ma prawa się zniekształcić. I w zasadzie tyle.
RF2 pod tym względem nie będzie wiele różnic. Kwestią będą detale. Ponieważ pit stopy mają być animowane, to zaciski hamulcowe i tarcze już nie będą mogły być złożone z kilku polygonów, ale trzeba ich będzie dodać więcej, tak samo z elementami które będziemy mogli gubić itp itd.
Mówiąc krótko, do grafiki rF2 doda tylko trochę szczegółów graficznych. Już dawno było zapowiedziane, że bez problemu można wstawić model z RF1 do RF2 ale na pewno nie metodą 'przeciągnij i upuść'.
Dopiero gdy stracimy wszystko stajemy się zdolni do wszystkiego. Prawie śmierć niczego nie zmienia, dopiero śmierć... zmienia wszystko.