FSONE 2010

Informacje o grze, modach, trybie on-line itd.

Moderator: Ekipa Gry

Regulamin działu
1. Zakaz publikowania linków do nielegalnych gier/modów/cracków;
2. Zakaz poruszania tematów związanych z nielegalnym łamaniem zabezpieczeń gier/modów - piratom nie pomagamy;
3. Zanim zadasz pytanie sprawdź czy problem nie został już omówiony i rozwiązany.
4. Nie dubluj tematów.
5. Jeśli nie masz nic konkretnego do powiedzenia - nie wypowiadaj się. Zaśmiecasz w ten sposób temat uniemożliwiając szybkie dotarcie do ważnych informacji i zajmujesz czas moderatorów, którzy muszą po tobie sprzątać. Wszelkie pogawędki można realizować poprzez komunikator bądź PW. Forum do tego nie służy.
6. Grafiki umieszczaj w postaci linku bądź miniatur z odnośnikiem.

Postprzez bartek1042 So paź 30, 2010 20:42  Re: FSONE 2010

Rozpieszczają nas screenami :D
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
bartek1042
 
Dołączył(a): Pn mar 22, 2010 16:00
Lokalizacja: Polanica-Zdrój

Postprzez Michael Angelo So paź 30, 2010 22:18  Re: FSONE 2010

Pierwsze wrażenie bardzo dobre, fajne refleksy. Jednak po dłuższym przyjrzeniu się widać, że w realu linia zwężania się nosa jest inna i te "rogi" są większe. [Obrazek]
Avatar użytkownika
Michael Angelo
 
Dołączył(a): Pn cze 07, 2010 17:43

Postprzez Siwek So paź 30, 2010 22:31  Re: FSONE 2010

mnie się wydaje ze to tylko zludzenie :) bo na renderze kamera jest bardziej z dołu :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Siwek
 
Dołączył(a): So sty 17, 2009 15:57

Postprzez hideto So paź 30, 2010 22:35  Re: FSONE 2010

czy bardziej z dołu to akurat znaczenia nie ma, to ujęcie na torze jest ustrzelone z kilkudziesięciu metrów, render ma kamerę górą pół metra od nosa (widać jak bardzi zarysowana jest perspektywa) to trochę 'poszerza' nos, bardzo ładny bolid, kilka niedoróbek pewnie się znajdzie jak się zacznie dokładniej szukać, ale w porównaniu z cudami od gringo to palce lizać.
Obrazek
Dopiero gdy stracimy wszystko stajemy się zdolni do wszystkiego. Prawie śmierć niczego nie zmienia, dopiero śmierć... zmienia wszystko.
Avatar użytkownika
hideto
 
Dołączył(a): Cz maja 03, 2007 18:15
Lokalizacja: Łódź

Postprzez BMW driver N paź 31, 2010 10:07  Re: FSONE 2010

no wiesz.. trudno, żeby takie nie było jak od pół roku było robione...
Avatar użytkownika
BMW driver
 
Dołączył(a): Pt sie 29, 2008 19:18
Lokalizacja: Kraczkowa

Postprzez parmafc N paź 31, 2010 13:44  Re: FSONE 2010

I teraz będziemy karmieni screenami, a mod wyjdzie pewnie za rok najwcześniej:)
Avatar użytkownika
parmafc
 
Dołączył(a): N mar 22, 2009 18:14

Postprzez motocyklista11 Wt lis 02, 2010 15:34  Re: FSONE 2010

Ale ten mod to wyjdzie pod rF v1? Bo chyba nie można zrobić czegoś pod coś czego jeszcze nie ma... A moze sie myle... Bo przyznaje że troche zatyka jak sie patrzy...
-Royal-
Avatar użytkownika
motocyklista11
 
Dołączył(a): Wt lip 28, 2009 11:39

Postprzez Inside Wt lis 02, 2010 17:20  Re: FSONE 2010

O ile dobrze pamiętam to w jakimś temacie hideto pisał, że niektóre grupy mają jakieś dane o rf2, więc chyba mogą robić. A pewnie konwert z rf1 do rf2 pracochłonny nie będzie :grin:

@down: jak pisałem posta to myślałem o tym samym xD
Ostatnio edytowano Wt lis 02, 2010 17:29 przez Inside, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Inside
 
Dołączył(a): Śr maja 05, 2010 14:12
Lokalizacja: D-ko/SK
GG: 18040787

Postprzez juras70 Wt lis 02, 2010 17:24  Re: FSONE 2010

Bo chyba nie można zrobić czegoś pod coś czego jeszcze nie ma...

Można :D Takie coś co napisał Hideto :
Poprawa modeli by spełniały potrzeby rF2 to jakieś 5 minut pracy :wink:

Wątpię żeby ten mod wyszedł na rF1 bo prawdopodobnie kiedy będzie gotowy będzie rF2
Fakt, trzeba przyznać, że render jest bardzo ładny, model w grze też niczego sobie (jak się patrze to nie wygląda na gorszy niż ten z F12010 by Codemasters0 :razz:

Edit:
Jak zwykle ktos mnie uprzedził :( :D
Ostatnio edytowano Wt lis 02, 2010 17:24 przez juras70, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
juras70
 
Dołączył(a): Pn sie 11, 2008 15:32

Postprzez Michael Angelo Wt lis 02, 2010 17:25  Re: FSONE 2010

Dokładnie, myślę że ISI rozegra to tak, że efekty pracy ludzi nad modami do rF będziemy mogli w pełnej krasie podziwiać w rF2.
Avatar użytkownika
Michael Angelo
 
Dołączył(a): Pn cze 07, 2010 17:43

Postprzez hideto Wt lis 02, 2010 17:32  Re: FSONE 2010

oj panowie panowie, czytanie ze zrozumieniem to nie jest wasza mocna strona co ?

Kwestia jest prosta, zmienić model z rf1 do rf2 to nie problem, 'zaklejamy' felgę i oponę i mamy z głowy. Tylko ten model lepiej wyglądać już nie będzie. Natomiast model robiony pod RF2 też się do rf1 da wstawić tylko będzie działał strasznie wolno.
Obrazek
Dopiero gdy stracimy wszystko stajemy się zdolni do wszystkiego. Prawie śmierć niczego nie zmienia, dopiero śmierć... zmienia wszystko.
Avatar użytkownika
hideto
 
Dołączył(a): Cz maja 03, 2007 18:15
Lokalizacja: Łódź

Postprzez gornik Wt lis 02, 2010 19:35  Re: FSONE 2010

No tak lecz z tego co wiem to do rf robi się po parę modeli (no może nie modeli lecz siatkę się robi rzadszą, nie wiem jak to się fachowo nazywa). To czyli jak ładniejszy do rf2 się zrobi to przecież i tak będą te modele b c d itd. czyli w rf1 będzie można użyć od modelu b c d itd. (dla nie kumatych podam że modele a b c d itd to po prostu modele z inną gęstością siatki, tak aby dopasować innym, i zazwyczaj od tego zależy płynność modu)
Avatar użytkownika
gornik
 
Dołączył(a): N lut 21, 2010 12:19
Lokalizacja: Białogard

Postprzez hideto Wt lis 02, 2010 19:53  Re: FSONE 2010

do rfactora robi się dwa modele, w zasadzie jeden w dwóch wersjach, albowiem bolid generowany graczowi w czasie jazdy z kamer pod przyciskiem 'insert' jest inny niż ten generowany z każdego innego widoku. To są dwa modele, trzecim jest model zniszczeń, który to jest po prostu prostym kształtem wewnątrz którego bazowy model nie ma prawa się zniekształcić. I w zasadzie tyle.

RF2 pod tym względem nie będzie wiele różnic. Kwestią będą detale. Ponieważ pit stopy mają być animowane, to zaciski hamulcowe i tarcze już nie będą mogły być złożone z kilku polygonów, ale trzeba ich będzie dodać więcej, tak samo z elementami które będziemy mogli gubić itp itd.

Mówiąc krótko, do grafiki rF2 doda tylko trochę szczegółów graficznych. Już dawno było zapowiedziane, że bez problemu można wstawić model z RF1 do RF2 ale na pewno nie metodą 'przeciągnij i upuść'.
Obrazek
Dopiero gdy stracimy wszystko stajemy się zdolni do wszystkiego. Prawie śmierć niczego nie zmienia, dopiero śmierć... zmienia wszystko.
Avatar użytkownika
hideto
 
Dołączył(a): Cz maja 03, 2007 18:15
Lokalizacja: Łódź

Postprzez gornik Cz lis 04, 2010 15:50  Re: FSONE 2010

Obrazek
Avatar użytkownika
gornik
 
Dołączył(a): N lut 21, 2010 12:19
Lokalizacja: Białogard

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do rFactor

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron