Strona 3 z 7

Re: FSONE 2010

PostNapisane: So paź 30, 2010 10:09
przez bartek1042

Re: FSONE 2010

PostNapisane: So paź 30, 2010 20:42
przez bartek1042
Rozpieszczają nas screenami :D
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Re: FSONE 2010

PostNapisane: So paź 30, 2010 22:18
przez Michael Angelo
Pierwsze wrażenie bardzo dobre, fajne refleksy. Jednak po dłuższym przyjrzeniu się widać, że w realu linia zwężania się nosa jest inna i te "rogi" są większe. [Obrazek]

Re: FSONE 2010

PostNapisane: So paź 30, 2010 22:31
przez Siwek
mnie się wydaje ze to tylko zludzenie :) bo na renderze kamera jest bardziej z dołu :)

Re: FSONE 2010

PostNapisane: So paź 30, 2010 22:35
przez hideto
czy bardziej z dołu to akurat znaczenia nie ma, to ujęcie na torze jest ustrzelone z kilkudziesięciu metrów, render ma kamerę górą pół metra od nosa (widać jak bardzi zarysowana jest perspektywa) to trochę 'poszerza' nos, bardzo ładny bolid, kilka niedoróbek pewnie się znajdzie jak się zacznie dokładniej szukać, ale w porównaniu z cudami od gringo to palce lizać.

Re: FSONE 2010

PostNapisane: N paź 31, 2010 10:07
przez BMW driver
no wiesz.. trudno, żeby takie nie było jak od pół roku było robione...

Re: FSONE 2010

PostNapisane: N paź 31, 2010 13:44
przez parmafc
I teraz będziemy karmieni screenami, a mod wyjdzie pewnie za rok najwcześniej:)

Re: FSONE 2010

PostNapisane: Wt lis 02, 2010 15:34
przez motocyklista11
Ale ten mod to wyjdzie pod rF v1? Bo chyba nie można zrobić czegoś pod coś czego jeszcze nie ma... A moze sie myle... Bo przyznaje że troche zatyka jak sie patrzy...

Re: FSONE 2010

PostNapisane: Wt lis 02, 2010 17:20
przez Inside
O ile dobrze pamiętam to w jakimś temacie hideto pisał, że niektóre grupy mają jakieś dane o rf2, więc chyba mogą robić. A pewnie konwert z rf1 do rf2 pracochłonny nie będzie :grin:

@down: jak pisałem posta to myślałem o tym samym xD

Re: FSONE 2010

PostNapisane: Wt lis 02, 2010 17:24
przez juras70
Bo chyba nie można zrobić czegoś pod coś czego jeszcze nie ma...

Można :D Takie coś co napisał Hideto :
Poprawa modeli by spełniały potrzeby rF2 to jakieś 5 minut pracy :wink:

Wątpię żeby ten mod wyszedł na rF1 bo prawdopodobnie kiedy będzie gotowy będzie rF2
Fakt, trzeba przyznać, że render jest bardzo ładny, model w grze też niczego sobie (jak się patrze to nie wygląda na gorszy niż ten z F12010 by Codemasters0 :razz:

Edit:
Jak zwykle ktos mnie uprzedził :( :D

Re: FSONE 2010

PostNapisane: Wt lis 02, 2010 17:25
przez Michael Angelo
Dokładnie, myślę że ISI rozegra to tak, że efekty pracy ludzi nad modami do rF będziemy mogli w pełnej krasie podziwiać w rF2.

Re: FSONE 2010

PostNapisane: Wt lis 02, 2010 17:32
przez hideto
oj panowie panowie, czytanie ze zrozumieniem to nie jest wasza mocna strona co ?

Kwestia jest prosta, zmienić model z rf1 do rf2 to nie problem, 'zaklejamy' felgę i oponę i mamy z głowy. Tylko ten model lepiej wyglądać już nie będzie. Natomiast model robiony pod RF2 też się do rf1 da wstawić tylko będzie działał strasznie wolno.

Re: FSONE 2010

PostNapisane: Wt lis 02, 2010 19:35
przez gornik
No tak lecz z tego co wiem to do rf robi się po parę modeli (no może nie modeli lecz siatkę się robi rzadszą, nie wiem jak to się fachowo nazywa). To czyli jak ładniejszy do rf2 się zrobi to przecież i tak będą te modele b c d itd. czyli w rf1 będzie można użyć od modelu b c d itd. (dla nie kumatych podam że modele a b c d itd to po prostu modele z inną gęstością siatki, tak aby dopasować innym, i zazwyczaj od tego zależy płynność modu)

Re: FSONE 2010

PostNapisane: Wt lis 02, 2010 19:53
przez hideto
do rfactora robi się dwa modele, w zasadzie jeden w dwóch wersjach, albowiem bolid generowany graczowi w czasie jazdy z kamer pod przyciskiem 'insert' jest inny niż ten generowany z każdego innego widoku. To są dwa modele, trzecim jest model zniszczeń, który to jest po prostu prostym kształtem wewnątrz którego bazowy model nie ma prawa się zniekształcić. I w zasadzie tyle.

RF2 pod tym względem nie będzie wiele różnic. Kwestią będą detale. Ponieważ pit stopy mają być animowane, to zaciski hamulcowe i tarcze już nie będą mogły być złożone z kilku polygonów, ale trzeba ich będzie dodać więcej, tak samo z elementami które będziemy mogli gubić itp itd.

Mówiąc krótko, do grafiki rF2 doda tylko trochę szczegółów graficznych. Już dawno było zapowiedziane, że bez problemu można wstawić model z RF1 do RF2 ale na pewno nie metodą 'przeciągnij i upuść'.

Re: FSONE 2010

PostNapisane: Cz lis 04, 2010 15:50
przez gornik
Obrazek