Strona 2 z 2

Re: BMW E36 RFACTOR

PostNapisane: So sie 27, 2011 19:09
przez WPR
A jaki system

Re: BMW E36 RFACTOR

PostNapisane: So sie 27, 2011 19:13
przez xdm
Windows xp..

Re: BMW E36 RFACTOR

PostNapisane: So sie 27, 2011 19:25
przez nEoDaViS
A próbowałeś przynajmniej zmniejszyć detale? ja z athlkiem 2,2ghz i radkiem x1300 przy 1,5 giba delmu na średnich detalach mam co najwyżej na SSTR 50fps ; O

Re: BMW E36 RFACTOR

PostNapisane: So sie 27, 2011 19:27
przez xdm
Zmniejszałem, gram na średnich, pomyliło mi się z tymi maksymalnymi, bo mam torche na maska, torche na średnich i coś tam wyłączone, rodziałka 1440x900. Ale bmw e36 dostaje 20fpsu przy rozdzialce 640x400 i low wszystko musi byc 16 bit, to jest przesada, tak się grac nie da..

Re: BMW E36 RFACTOR

PostNapisane: So sie 27, 2011 20:05
przez WPR
Spróbuj defragmentacje zrobić, i zainstalować od nowa rFactora.

Re: BMW E36 RFACTOR

PostNapisane: N sie 28, 2011 0:17
przez gornik
xdm napisał(a):Procesor: ADM Atholn 64 2800+ 1.89 GHZ.
Ram: 768.
Kartka Graficzna: Nvidia GeForce 6200 128MB.



Dla mnie tyle w tym modzie wystarczy.
Mod nie jest robiony pod rf (a raczej modele), mają tylko po 1 góra 2 modele żeby było więcej fps.
Jedyne co pozostaje to wymienić pc

Re: BMW E36 RFACTOR

PostNapisane: Śr gru 28, 2011 9:12
przez SuperSic58
Na rfactorcentral.com jest osobny mod BMW E36. Nie jest stuningowany, więc polecam. :wink: