Jak ja ustawiam hamowanie silnikiem to zalezy od toru. Macau ustawilem niski brake map, zeby auto samo mi hamowalo i zwalnialo bez uzycia hamulca w jak najwiekszej ilsoci zakretow w S1/S2. Przy duzych wartosciach engine brake map, czesciej trzeba by uzywac hamulca w zakretach, co mogloby powodowac niestabilnosci auta (a setmass tego bardzo nie lubil
). Skolei na torach gdzie byly dlugie zakrety ktore chcialo sie przejezdzac bez gazu, albo leciutko hamujac silnikiem, to dla wygody ustawilem wysoki brake map.
Wogole engine brake map traktowalem jako cos co nie poprawia czasow, tylko odrobinke ulatwia mi jazde.
Czarinio napisał(a):A ja mam pytanie ogólne i być może odnośnie setupa. Co mogę zrobić by mieć lepszy S3 ? W secie kwalifikacyjnym mój rekord w tej części toru to 19:9, gdzie w zeszłym roku Miczek spokojnie wykręcał prawie pół sekundy lepszy czas.
Jak wrzucisz onboard to moze zobaczymy gdzie tracisz czas. Gwarantuje ci, ze nie jest to wina setupu
(no chyba ze skrzyni)