Strona 6 z 6

Re: LiGNA WTCC 2012

PostNapisane: Śr kwi 04, 2012 18:59
przez Grekyy
K11 napisał(a):A odczep się. Ja tylko dyskutuję, nie musisz brać w tym udziału ;].


Jeśli to uważasz za dyskusję...
Hahaha xD. Wiedziałem, że liga z adminem, który ma golfa w awatarze, daleko nie zajdzie


... to chyba pomyliłeś ligi.

To liga całkowicie zasponsorowana i darmowa, z założenia dla LiGNowiczów, ale otwarta na inne osoby. Z racji jej charakteru, jeśli dalej będziesz najzwyczajniej psuł innym zabawę, będziemy musieli Ci "podziękować" za udział, bo jak na razie Twoja obecność sprowadza się głównie do flejmowania na forum i czacie... i siania zamętu na FL.

Kwestia zrównoważenia moda jest znana od początku ligi i informowaliśmy o możliwości podjęcia kroków w przyszłości. Połowa sezonu to dobry moment.

Re: LiGNA WTCC 2012

PostNapisane: Śr kwi 04, 2012 19:27
przez K11
No, wszystko jasne, "flejmerze". Miłego czyszczenia lampy. Wy namieszaliście mi, ja namieszałem wam. Zrobiłem swoje i zmykam stąd.

Re: LiGNA WTCC 2012

PostNapisane: Śr kwi 04, 2012 19:46
przez olexy
Pa, słoneczko. :evil:

Re: LiGNA WTCC 2012

PostNapisane: Śr kwi 04, 2012 22:37
przez Matipl123
Grekyy napisał(a):Kwestia zrównoważenia moda jest znana od początku ligi i informowaliśmy o możliwości podjęcia kroków w przyszłości. Połowa sezonu to dobry moment.


No :grin: To ja bym grzecznie poprosił poprawić przyczepność FWD, ani wyjechać z zakrętu ( brak przyczepności na przedniej ośce) ani wjechać (brak przyczepności na tylnej ośce).

Re: LiGNA WTCC 2012

PostNapisane: Cz kwi 05, 2012 12:38
przez Grekyy
Nono, nie jest to koncert życzeń. Z przyczepnością BMW też ma probleny, więc zmieniona zostanie tylko waga pojazdów.

Aby możliwe było trenowanie offline myślę, że będzie to zmiana w plikach, a nie penalty mass.

Re: LiGNA WTCC 2012

PostNapisane: Cz kwi 05, 2012 15:26
przez bogoz
Większość w FWD uważa że bmw jest szybsze, ale chyba nie testowali i nie porównywali ich bezpośrednio ze sobą. Przed sezonem mocno sie zastanawiałem jakie auto wybrać i testowałem na kilku torach i wyniki wcale nie były takie jakie większość sugeruje. FWD na bodajrze ricardo tormo po kilkunastu kółkach wykreciłem lepszy czas niz w bmw po ponad 50 lapach. Bawarke wybrałem ze względu na frajde z jazdy, która jest nie porównywalnie większa od przednionapędówek. Patrząc na generalke po 2 wyścigach, 1. BMW 2. FWD 3. BMW 4. BMW 5. FWD 6. FWD 7. FWD 8. FWD 9. BMW nie widze dominacji beemek, szczególnie że prowadzą je szybcy kierowcy. W ostatnim wyścigu podium w obydwu wyścigach takie same i o dziwo nawet FWD się tam znalazło :) Moim zdaniem powodem wygrywania większości wyścigów przez bmw są kierowcy, gdyby bioly i malarz jeździli w fwd to większość wyścigów padła by łupem FWD. Nikt nawet sobie nie zadał trudu aby porównać 2 fizyki i stwierdzić która jest szybsza i o ile. Szczególnie przed podejmowaniem decyzji o dociążaniu samochodów w trakcie sezonu. BMW wygrywa wyścigi to je dociążymy, tak widze wasze rozumowanie.

Re: LiGNA WTCC 2012

PostNapisane: Cz kwi 05, 2012 15:31
przez Grekyy
Bogoz, ja zadałem sobie ten trud. Poza tym nie sugeruj się tutaj klasyfikacją końcową wyścigów a tabelami okrążeń (Q i FL).

Porównanie jest ciężkie, w każdym razie ok. 15 kg (maksymalnie... wacham się między 10, a 15) nie będzie krzywdzące dla układu tabeli, zwłaszcza że obok 3 BMW i najwyższy laur walczy tylko jeden Seat. Bioly i Malarz na pewno się nie obrażą.

Decyzja nie podlega dyskusji.

Re: LiGNA WTCC 2012

PostNapisane: Cz kwi 05, 2012 16:58
przez bogoz
Akurat 1 okrążenie w Q nie jest do końca miarodajnym wyznacznikiem formy samochodów... podobnie jak i FL.

To dlaczego sie nie chwaliłeś wynikami? Chyba to nie jest sprawa do załatwienia przy zielonym stoliku ;) Podejrzewam że nikt sie nie obrazi, chodzi mi tylko o powody i zasadność tej decyzji.

Re: LiGNA WTCC 2012

PostNapisane: Cz kwi 05, 2012 20:55
przez Woolf
FL akurat jest miarodajne, bo to najlepszy wynik spośród kilkunastu okrążeń wyścigu, zwyczajowo przejeżdżanych na maksimum możliwości. Jeżeli zbierzemy do tego wszystkie takie wyniki wszystkich uczestników wyścigu, to uzyskujemy całkiem sensowny zbiór danych.

Re: LiGNA WTCC 2012

PostNapisane: Cz kwi 05, 2012 21:00
przez jaro738
z tym że do tego musisz miec czysty tor i świeże opony, a te np w brnie zuzywaly sie bardzo szybko

Re: LiGNA WTCC 2012

PostNapisane: Cz kwi 05, 2012 22:01
przez Byczek
Dla przykładu ja przyznaje się bez bicia, że nie wiem o ile szybsze są BMW bo nie jestem w stanie pojechać nim nawet tak samo szybko jak FWD ;D Podziwiam chłopaków za to, co wyprawiają tymi samochodami. Natomiast to, że zostaną dociążeni moim zdaniem tylko podniesie poziom widowiska i ich ewentualna wygrana będzie smakować jeszcze lepiej.