Powracamy na sprawdzony tor aby dokończyć testowanie moda. Tym razem szybki Anderstorp.
Tym razem pełna symulacja (2 wyścigi).UWAGA: W wyścigu nr 1 testować będziemy manualny start lotny znany z Race2Play! Oznacza to, że po kwalifikacjach normalnie ustawiamy się na gridzie, jak do startu zatrzymanego. Czekamy aż zgasną czerwone światła po czym powoli ruszamy do okrążenia formującego, które wykonujemy
sami. Podczas tego okrążenia jedziemy normalnie jak na okrążeniu formującym jeden za drugim w kolejności (jest tylko jeden szyk! tzn. jedzie lider, a drugi zawodnik jedzie za nim, a nie obok niego), przy czym zdobywca pole position nie powinien przekraczać prędkości 150 km/h, wyjątkiem jest długa prosta w Anderstorp, gdzie można zwiększyć prędkość do 180 km/h. Start do wyścigu następuje w ostatnim zakręcie. Oznacza to, że po wyjściu z tego zakrętu od razu można przystąpić do atakowania kierowcy przed nami (nie trzeba czekać do linii start/meta!!). Myślę, że opis jest dość zrozumiały i jeżeli tylko wszyscy go przeczytają nie będzie żadnych komplikacji podczas wyścigów.
Serwer:188.165.225.205:39000
Nazwa LiGNA WTCC
hasło: ligna555
Data: 20.02.2012
Godzina: 21:45 (Q)
Tor (track): LINKLiczba okr (laps): 13
Wyniki z sezonu 2008/09: ANDERSTORP 08/09Wyniki:
R1
R2