Strona 1 z 5

Runda 3&4: Infineon (12.03.2012)

PostNapisane: Wt lut 28, 2012 0:41
przez pyciek
Po udanej inauguracji w Brazylii, pozostajemy na kontynencie amerykańskim, jednak tym razem przenosimy się na jego północną część, by w słonecznej Kalifornii powalczyć o kolejne punkty w serii LiGNA WTCC.

Obrazek

UWAGA: W wyścigu nr 1 stosować będziemy manualny start lotny znany z Race2Play! Oznacza to, że po kwalifikacjach normalnie ustawiamy się na gridzie, jak do startu zatrzymanego. Czekamy aż zgasną czerwone światła po czym powoli ruszamy do okrążenia formującego, które wykonujemy sami. Podczas tego okrążenia jedziemy normalnie jak na okrążeniu formującym jeden za drugim w kolejności (jest tylko jeden szyk! tzn. jedzie lider, a drugi zawodnik jedzie za nim, a nie obok niego), przy czym zdobywca pole position nie powinien przekraczać prędkości 120 km/h. Start do wyścigu następuje w ostatnim zakręcie. Oznacza to, że po wyjściu z tego zakrętu od razu można przystąpić do atakowania kierowcy przed nami (nie trzeba czekać do linii start/meta!!). Myślę, że opis jest dość zrozumiały i jeżeli tylko wszyscy go przeczytają nie będzie żadnych komplikacji podczas wyścigów.

Serwer:
188.165.225.205:39000
Nazwa LiGNA WTCC
hasło: ligna555

Data: 12.03.2012
Godzina: 21:45 (kwalifikacje/qual)
Tor (track): LINK
Liczba okr (laps): 16

Rekord toru (kwalifikacje): nowy wyścig w kalendarzu
Najszybsze okrążenie (wyścig): nowy wyścig w kalendarzu
Najwyższa średnia prędkość w wyścigu: nowy wyścig w kalendarzu

Nieoficjalne wyniki:
Race 1
Race 2

Re: Runda 3&4: Infineon (12.03.2012)

PostNapisane: Cz mar 01, 2012 15:44
przez Grekyy
Czy instalator toru domaga się od was włożenia jakiejś płyty do napędu?

Nie jestem w stanie tego zainstalować, a płyty jakakolwiek by nie była, nie włożę bo napęd nie działa mi od wakacji... ; )

Re: Runda 3&4: Infineon (12.03.2012)

PostNapisane: Cz mar 01, 2012 15:51
przez K11
U mnie jest OK, chociaż musiałem ręcznie wybrać folder c://program files/rFactor/

Re: Runda 3&4: Infineon (12.03.2012)

PostNapisane: Cz mar 01, 2012 16:10
przez Grekyy
U mnie wciąż instalka chce szukać jakiegoś pliku ptf1EE.tmp.

Czy ktoś moze zuploadować mi rozpakowaną wersję gotową do wrzucenia?

Re: Runda 3&4: Infineon (12.03.2012)

PostNapisane: Cz mar 01, 2012 18:35
przez king81

Re: Runda 3&4: Infineon (12.03.2012)

PostNapisane: Pt mar 02, 2012 20:17
przez pyciek
Może ktoś będzie chętny pojeździć dzisiaj??

Re: Runda 3&4: Infineon (12.03.2012)

PostNapisane: Pt mar 02, 2012 20:28
przez MalarzF1
Biorę udział w akcji "trzeźwy piątek", więc wypatruj różowej strzały na serwie. :-P

Re: Runda 3&4: Infineon (12.03.2012)

PostNapisane: Pt mar 02, 2012 20:31
przez K11
Właśnie było kilka osób i skończyliśmy już :).

Będzie możliwe odstępstwo od zasady trzymania się między białymi (tutaj żółtych) liniami w kilku miejscach? Chodzi o to, żeby jeździło się bardziej intuicyjnie, bez niepotrzebnego zważania na linie.
Na myśli mam:
- lewą stronę toru od t4a do t7a;
- prawą stronę przy apeksie t7a.
W tych miejscach tor by ograniczały po prostu bandy.
Myślałem też o dohamowaniu do t10, ale tam jest wjazd do pitlane, więc wyjazd za linie całym wozem powinien oznaczać, że kierowca wjedzie do alei.

Re: Runda 3&4: Infineon (12.03.2012)

PostNapisane: Pt mar 02, 2012 22:30
przez pyciek
Tak w zakrętach 4a i 7 będzie można przekraczać żółtą linię. Natomiast przed nawrotem jest to surowo zabronione ze względu na wjazd do pit lane i niebezpieczeństwo jakie może powodować taki manewr.

Re: Runda 3&4: Infineon (12.03.2012)

PostNapisane: So mar 03, 2012 0:16
przez jaro738
czy tylko mi ten tor wydaje się odrobine... nietypowy, ale raczej w negatywnym stopniu?

Re: Runda 3&4: Infineon (12.03.2012)

PostNapisane: So mar 03, 2012 11:09
przez K11
Jedyną potencjalnie negatywną cechą, która mi przychodzi na myśl, jest upakowanie zakrętów, brak miejsc do odpoczynku, ale osobiście uważam to za zaletę toru. Jest wymagający (tym bardziej podczas jazdy w grupie), a to dobrze - można się porządnie zmęczyć. Na szczęście po torze jeździ się dosyć płynnie, dlatego zmęczenie może być przyjemne, jeśli znajdzie się odpowiedni rytm jazdy :).

Re: Runda 3&4: Infineon (12.03.2012)

PostNapisane: So mar 03, 2012 11:22
przez jaro738
z tym, że w niektórych miejscach tor jest tak nierówny, że leci się w buraki, bo koła nie dotykają ziemi. No i nie wiem na ile to wina ustawionych niskich detali, ale mogą być poobijane samochody trochę, bo nie ma punktów orientacyjnych kiedy hamować

Edit
No i w ogóle ten tor to tak bardziej do górskich wyścigiow pasuje.

Re: Runda 3&4: Infineon (12.03.2012)

PostNapisane: So mar 03, 2012 11:24
przez Grekyy
Mnie po objeżdżeniu tor się nie podoba, zbyt męczy i nie mam ochoty na nim przejechać nawet kilku pomiarowych kółek. Będzie trzeba się zmusić przed wyścigiem.

Bardzo przypomina mi charakterem Charade, na którym nie zostawiłem suchej nitki. Ocena byłaby inna, gdybym ścigał się jakimś lekkim Open-wheelem z napędem na tył na przykład ; )

Re: Runda 3&4: Infineon (12.03.2012)

PostNapisane: So mar 03, 2012 11:29
przez bogoz
Te wboje na szykanie i na tych dwóch zakrętach przed sa zabójcze dla bmw :o Przejechałem się z 10 kółek i na każdm wychodziłem z szykany bokiem po krótkim locie :evil:

Re: Runda 3&4: Infineon (12.03.2012)

PostNapisane: So mar 03, 2012 11:33
przez pyciek
Widzę, że chyba trochę mało jeździliście. Jakoś wczoraj jak testowaliśmy w 5 osób nikt nie narzekał, a wręcz przeciwnie Malarz zrobił prawie 100 okr :twisted: i 1:18. Jak dla mnie tor jak najbardziej nadaje się do takich wyścigów, widać nie jechaliście jeszcze w Virgini. :-P