Runda 3&4: Infineon (12.03.2012)

Moderatorzy: pyciek, Rubiq, Crow, janek#, Grekyy, Kojot, B4ndit, LiGNA administratorzy

Postprzez pyciek Wt lut 28, 2012 0:41  Runda 3&4: Infineon (12.03.2012)

Po udanej inauguracji w Brazylii, pozostajemy na kontynencie amerykańskim, jednak tym razem przenosimy się na jego północną część, by w słonecznej Kalifornii powalczyć o kolejne punkty w serii LiGNA WTCC.

Obrazek

UWAGA: W wyścigu nr 1 stosować będziemy manualny start lotny znany z Race2Play! Oznacza to, że po kwalifikacjach normalnie ustawiamy się na gridzie, jak do startu zatrzymanego. Czekamy aż zgasną czerwone światła po czym powoli ruszamy do okrążenia formującego, które wykonujemy sami. Podczas tego okrążenia jedziemy normalnie jak na okrążeniu formującym jeden za drugim w kolejności (jest tylko jeden szyk! tzn. jedzie lider, a drugi zawodnik jedzie za nim, a nie obok niego), przy czym zdobywca pole position nie powinien przekraczać prędkości 120 km/h. Start do wyścigu następuje w ostatnim zakręcie. Oznacza to, że po wyjściu z tego zakrętu od razu można przystąpić do atakowania kierowcy przed nami (nie trzeba czekać do linii start/meta!!). Myślę, że opis jest dość zrozumiały i jeżeli tylko wszyscy go przeczytają nie będzie żadnych komplikacji podczas wyścigów.

Serwer:
188.165.225.205:39000
Nazwa LiGNA WTCC
hasło: ligna555

Data: 12.03.2012
Godzina: 21:45 (kwalifikacje/qual)
Tor (track): LINK
Liczba okr (laps): 16

Rekord toru (kwalifikacje): nowy wyścig w kalendarzu
Najszybsze okrążenie (wyścig): nowy wyścig w kalendarzu
Najwyższa średnia prędkość w wyścigu: nowy wyścig w kalendarzu

Nieoficjalne wyniki:
Race 1
Race 2
pyciek
redaktor
 
Dołączył(a): Cz paź 26, 2006 21:02
Lokalizacja: Ozorków
GG: 6217299

Postprzez Grekyy Cz mar 01, 2012 15:44  Re: Runda 3&4: Infineon (12.03.2012)

Czy instalator toru domaga się od was włożenia jakiejś płyty do napędu?

Nie jestem w stanie tego zainstalować, a płyty jakakolwiek by nie była, nie włożę bo napęd nie działa mi od wakacji... ; )
Avatar użytkownika
Grekyy
 
Dołączył(a): So lis 03, 2007 22:33
Lokalizacja: Śląsk
GG: 1574067

Postprzez K11 Cz mar 01, 2012 15:51  Re: Runda 3&4: Infineon (12.03.2012)

U mnie jest OK, chociaż musiałem ręcznie wybrać folder c://program files/rFactor/
Si-Gung klawiszy
K11
 
Dołączył(a): Wt maja 06, 2008 21:34
Lokalizacja: Polska

Postprzez Grekyy Cz mar 01, 2012 16:10  Re: Runda 3&4: Infineon (12.03.2012)

U mnie wciąż instalka chce szukać jakiegoś pliku ptf1EE.tmp.

Czy ktoś moze zuploadować mi rozpakowaną wersję gotową do wrzucenia?
Avatar użytkownika
Grekyy
 
Dołączył(a): So lis 03, 2007 22:33
Lokalizacja: Śląsk
GG: 1574067

Postprzez king81 Cz mar 01, 2012 18:35  Re: Runda 3&4: Infineon (12.03.2012)

Avatar użytkownika
king81
 
Dołączył(a): Śr lis 24, 2010 10:59
GG: 3723157

Postprzez pyciek Pt mar 02, 2012 20:17  Re: Runda 3&4: Infineon (12.03.2012)

Może ktoś będzie chętny pojeździć dzisiaj??
pyciek
redaktor
 
Dołączył(a): Cz paź 26, 2006 21:02
Lokalizacja: Ozorków
GG: 6217299

Postprzez MalarzF1 Pt mar 02, 2012 20:28  Re: Runda 3&4: Infineon (12.03.2012)

Biorę udział w akcji "trzeźwy piątek", więc wypatruj różowej strzały na serwie. :-P
Avatar użytkownika
MalarzF1
 
Dołączył(a): N cze 08, 2008 15:15

Postprzez K11 Pt mar 02, 2012 20:31  Re: Runda 3&4: Infineon (12.03.2012)

Właśnie było kilka osób i skończyliśmy już :).

Będzie możliwe odstępstwo od zasady trzymania się między białymi (tutaj żółtych) liniami w kilku miejscach? Chodzi o to, żeby jeździło się bardziej intuicyjnie, bez niepotrzebnego zważania na linie.
Na myśli mam:
- lewą stronę toru od t4a do t7a;
- prawą stronę przy apeksie t7a.
W tych miejscach tor by ograniczały po prostu bandy.
Myślałem też o dohamowaniu do t10, ale tam jest wjazd do pitlane, więc wyjazd za linie całym wozem powinien oznaczać, że kierowca wjedzie do alei.
Si-Gung klawiszy
K11
 
Dołączył(a): Wt maja 06, 2008 21:34
Lokalizacja: Polska

Postprzez pyciek Pt mar 02, 2012 22:30  Re: Runda 3&4: Infineon (12.03.2012)

Tak w zakrętach 4a i 7 będzie można przekraczać żółtą linię. Natomiast przed nawrotem jest to surowo zabronione ze względu na wjazd do pit lane i niebezpieczeństwo jakie może powodować taki manewr.
pyciek
redaktor
 
Dołączył(a): Cz paź 26, 2006 21:02
Lokalizacja: Ozorków
GG: 6217299

Postprzez jaro738 So mar 03, 2012 0:16  Re: Runda 3&4: Infineon (12.03.2012)

czy tylko mi ten tor wydaje się odrobine... nietypowy, ale raczej w negatywnym stopniu?
Avatar użytkownika
jaro738
 
Dołączył(a): N paź 21, 2007 20:59
Lokalizacja: EPRZ
GG: 8059793

Postprzez K11 So mar 03, 2012 11:09  Re: Runda 3&4: Infineon (12.03.2012)

Jedyną potencjalnie negatywną cechą, która mi przychodzi na myśl, jest upakowanie zakrętów, brak miejsc do odpoczynku, ale osobiście uważam to za zaletę toru. Jest wymagający (tym bardziej podczas jazdy w grupie), a to dobrze - można się porządnie zmęczyć. Na szczęście po torze jeździ się dosyć płynnie, dlatego zmęczenie może być przyjemne, jeśli znajdzie się odpowiedni rytm jazdy :).
Si-Gung klawiszy
K11
 
Dołączył(a): Wt maja 06, 2008 21:34
Lokalizacja: Polska

Postprzez jaro738 So mar 03, 2012 11:22  Re: Runda 3&4: Infineon (12.03.2012)

z tym, że w niektórych miejscach tor jest tak nierówny, że leci się w buraki, bo koła nie dotykają ziemi. No i nie wiem na ile to wina ustawionych niskich detali, ale mogą być poobijane samochody trochę, bo nie ma punktów orientacyjnych kiedy hamować

Edit
No i w ogóle ten tor to tak bardziej do górskich wyścigiow pasuje.
Ostatnio edytowano So mar 03, 2012 11:26 przez jaro738, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
jaro738
 
Dołączył(a): N paź 21, 2007 20:59
Lokalizacja: EPRZ
GG: 8059793

Postprzez Grekyy So mar 03, 2012 11:24  Re: Runda 3&4: Infineon (12.03.2012)

Mnie po objeżdżeniu tor się nie podoba, zbyt męczy i nie mam ochoty na nim przejechać nawet kilku pomiarowych kółek. Będzie trzeba się zmusić przed wyścigiem.

Bardzo przypomina mi charakterem Charade, na którym nie zostawiłem suchej nitki. Ocena byłaby inna, gdybym ścigał się jakimś lekkim Open-wheelem z napędem na tył na przykład ; )
Avatar użytkownika
Grekyy
 
Dołączył(a): So lis 03, 2007 22:33
Lokalizacja: Śląsk
GG: 1574067

Postprzez bogoz So mar 03, 2012 11:29  Re: Runda 3&4: Infineon (12.03.2012)

Te wboje na szykanie i na tych dwóch zakrętach przed sa zabójcze dla bmw :o Przejechałem się z 10 kółek i na każdm wychodziłem z szykany bokiem po krótkim locie :evil:
bogoz
 
Dołączył(a): Wt lis 04, 2008 8:38
Lokalizacja: Wrocław
GG: 9277099

Postprzez pyciek So mar 03, 2012 11:33  Re: Runda 3&4: Infineon (12.03.2012)

Widzę, że chyba trochę mało jeździliście. Jakoś wczoraj jak testowaliśmy w 5 osób nikt nie narzekał, a wręcz przeciwnie Malarz zrobił prawie 100 okr :twisted: i 1:18. Jak dla mnie tor jak najbardziej nadaje się do takich wyścigów, widać nie jechaliście jeszcze w Virgini. :-P
pyciek
redaktor
 
Dołączył(a): Cz paź 26, 2006 21:02
Lokalizacja: Ozorków
GG: 6217299

Następna strona

Powrót do LiGNA WTCC

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron