Będę podawać minuty i sekundy (w/g replaya), w których były dane zdarzenia...
Kwalifikacje: (wyjazdy poza tor na hotlapach)
M Prawucki - cały hotlap, 6 wyjazdów za tor, przynajmniej 4 razy zyskał
A Boguslawski - 8:16 (druga szykana), 8:56 (Ascari)
O Stabno - 10:31 (druga szykana), 10:44 (pierwsza Curva di Lesmo), 10:51 (druga Lesmo), 11:13 (Ascari)
R Bogusz - 3:53 (druga szykana)
J Murzyn - 10:12 i 10:14 (druga szykana), 10:26 (1. Lesmo), 10:33 (2. Lesmo), 10:55 (Ascari)
L Krawczuk - 3:32 i 3:33 (druga szykana), 4:18 i 4:20 (Ascari)
L Gregeracki - 4:36 (druga szykana), 4:51 (1. Lesmo), 4:58 (2. Lesmo), 5:18-5:20-5:22-5:25 (Ascari)
D Kurowski - 5:41 (druga szykana)
M Bogusz - 3:21 i 3:23 (druga szykana), 3:42 (2. Lesmo), 4:02 i 4:06 (Ascari)
A Radomski - 10:12 (pierwsza szykana), 10:38-10:39 (druga szykana), 10:51 (1. Lesmo), 10:59 (2. Lesmo), 11:25 (Ascari)
Wyścig 1: (każdy, kto znajduje się na tej liście, ścinał tak często, że nie trzeba podawać miejsc - wystarczy popatrzeć chwilę na replay)
A Radomski - ciągłe ścinanie toru; jazda ponad 120 km/h podczas okrążenia formującego
J Murzyn - ciągłe ścinanie
D Kurowski - ciągłe ścinanie
M Bogusz - małe ścięcia, ale dużo
R Bogusz - sporo różnych ścięć toru
L Gregeracki - ciągłe ścinanie
A Boguslawski - ciągłe ścinanie
W Guminski - dużo ścinania, także w bezpośredniej walce
M Prawucki - dużo ścięć
L Krawczuk - dużo ścięć
J Barczak - jak wyżej
O Stabno - j/w
B Pyciarz - też sporo ścięć
R Jablonski - j/w
R2 nawet nie zerkam, bo na 99% było podobnie jak w R1. Ale też składam protest w sprawie ścinania w R2.
Dawno mi się nie zdarzyło, żebym obstawiał tyły. Replaye dają po części wytłumaczenie takiego stanu rzeczy. Ponad 2/3 stawki albo nie zna zasad, albo ma je (i innych "graczy") gdzieś. I to nawet admin. Przykre, śmieszne, żenujące... sam nie wiem.-- Wt mar 27, 2012 18:10 --
Jeszcze dopisuję jedną rzecz z R2:
Damian Kurowski, czas powtórki około 3:15 (L2T1) - wyprzedzenie mnie (K Jankowski) po ścięciu toru
I zadam drugi raz ważne pytanie odnośnie fragmentu regulaminu:
6.8. Zebranie 5 kar Q skutkuje zakazem udziału w następnym wyścigu ligowym.
Co to są kary "Q"?