Strona 1 z 2

Runda 7&8: Brno (2.04.2012)

PostNapisane: Wt mar 27, 2012 21:12
przez pyciek
Po bardzo szybkich wyścigach we Włoszech, udajemy się bezpośrednio do Czech, gdzie na malowniczym torze w Brnie czeka nas ostatni wyścig I połowy sezonu.

Obrazek

UWAGA: W wyścigu nr 1 stosować będziemy manualny start lotny znany z Race2Play! Oznacza to, że po kwalifikacjach normalnie ustawiamy się na gridzie, jak do startu zatrzymanego. Czekamy aż zgasną czerwone światła po czym powoli ruszamy do okrążenia formującego, które wykonujemy sami. Podczas tego okrążenia jedziemy normalnie jak na okrążeniu formującym jeden za drugim w kolejności (jest tylko jeden szyk! tzn. jedzie lider, a drugi zawodnik jedzie za nim, a nie obok niego), przy czym zdobywca pole position nie powinien przekraczać prędkości 120 km/h. Start do wyścigu następuje w ostatnim zakręcie. Oznacza to, że po wyjściu z tego zakrętu od razu można przystąpić do atakowania kierowcy przed nami (nie trzeba czekać do linii start/meta!!). Myślę, że opis jest dość zrozumiały i jeżeli tylko wszyscy go przeczytają nie będzie żadnych komplikacji podczas wyścigów.

Serwer:
188.165.225.205:39000
Nazwa LiGNA WTCC
hasło: ligna555

Data: 2.04.2012
Godzina: 21:45 (kwalifikacje/qual)
Tor (track): http://www.sendspace.pl/file/c30d36c8f0c14eee054ffa2
http://www.sendspace.com/file/efv8gk
Liczba okr (laps): 10 (+FL w R1)


:arrow: R1
:arrow: R2

Re: Runda 7&8: Brno (2.04.2012)

PostNapisane: Śr mar 28, 2012 14:47
przez K11
Plik: brno.rar
Serwer: zajęty.
Przyczyna: wszystkie sloty są aktualnie zajęte przez użytkowników premium.


Polecam SENDSPACE.COM :).

/edyt
Dziękować.

Re: Runda 7&8: Brno (2.04.2012)

PostNapisane: Cz mar 29, 2012 12:58
przez Grekyy
Kwestia lotnego startu jest ewidentna - na pełnym gazie wyjeżdżamy z ostatniego zakrętu na prostą start-meta.

Re: Runda 7&8: Brno (2.04.2012)

PostNapisane: Cz mar 29, 2012 21:03
przez pyciek

Re: Runda 7&8: Brno (2.04.2012)

PostNapisane: N kwi 01, 2012 9:45
przez bogoz
Jakieś testy dzisiaj? Bardzo przyjemnie się jeździ, szczególnie driftuje w bmw :-P Można troche odetchnąć po tej ciasnej monzy pełnej szykan.

Re: Runda 7&8: Brno (2.04.2012)

PostNapisane: N kwi 01, 2012 15:39
przez K11
Chyba zaraz śmignę.
A jak ze ścinami na tym torze oficjalnie? Można wyjeżdżać?

Re: Runda 7&8: Brno (2.04.2012)

PostNapisane: N kwi 01, 2012 15:40
przez Rubiq
To na Brnie da się ścinać?

Re: Runda 7&8: Brno (2.04.2012)

PostNapisane: N kwi 01, 2012 16:20
przez K11
Wszędzie da się ścinać. Tylko pytanie - czy da się tu coś zyskać na ścięciu? Pewnie nieco się da, szczególnie na wyjściach. Ale chyba nei ma sensu się trzymać toru na siłę. Decydujta, bo muszem wiedzieć jak jeździć.

Re: Runda 7&8: Brno (2.04.2012)

PostNapisane: N kwi 01, 2012 17:16
przez MalarzF1
Tarki na Brnie są wąskie, więc nie wyjedziesz na nich czterema kołami. Na trawniku raczej nic nie zyskasz, więc nie wiem w czym problem. :P

Monza ma taką charakterystykę, że faktycznie takie wątpliwości muszą być rozwiązane, ale bez przesady w drugą stronę...

Re: Runda 7&8: Brno (2.04.2012)

PostNapisane: N kwi 01, 2012 17:38
przez Grekyy
Nie wiem jaką wersję toru Pyciek wrzucił, ale była świetna konwersja z GTR2, gdzie na poboczu dosyć mocno podrzucało i traciło się na nim czas, a pułapki piaskowe wyłapywały naprawdę mocno.

Ja na chwilę obecną nie wiem czy wyrobię się w ogóle żeby być na wyścigu :/

Re: Runda 7&8: Brno (2.04.2012)

PostNapisane: N kwi 01, 2012 19:21
przez K11
MalarzF1 napisał(a):Tarki na Brnie są wąskie, więc nie wyjedziesz na nich czterema kołami. Na trawniku raczej nic nie zyskasz, więc nie wiem w czym problem. :P

Oj, nie znasz się :P. Można wyjechać jedną stroną na pobocze za tarką i jechać tak na pełnym gazie bez problemu, czyli wyjście może być nieco szybsze. Jak się rozkręcę, to często wyjeżdżam w taki sposób, jeśli wyrzuci mnie z zakrętu i nie tracę na tym.
Rozumiem, że możemy jeździć jak chcemy? Nie będzie żadnych przewinień przynajmniej.

Tutaj nie podrzuca za bardzo na trawie, ale to można łatwo zrobić w pliku tdf.

Re: Runda 7&8: Brno (2.04.2012)

PostNapisane: N kwi 01, 2012 19:24
przez Grekyy
Nie będzie żadnych zmian w plikach na ostatni moment.

Re: Runda 7&8: Brno (2.04.2012)

PostNapisane: N kwi 01, 2012 21:15
przez jaro738
a jakie czasy panowie?

Re: Runda 7&8: Brno (2.04.2012)

PostNapisane: Pn kwi 02, 2012 12:08
przez Grekyy
Myślę, że można spodziewać się dużej rozbieżności od 2:11 do 2:14-15.

Re: Runda 7&8: Brno (2.04.2012)

PostNapisane: Pn kwi 02, 2012 12:40
przez K11
Grekyy napisał(a):Kwestia tarek jest mało sporna, dlatego radzę trzymać 2 koła na torze.

Ja pierdykam, co poeta miał na myśli? To mamy trzymać te 2 koła na torze, czy tylko tak "radzicie"?