deeze napisał(a):5cuderi4 napisał(a):A ja te problemy sobie tłumaczę tak: BMW żyłuje te wszystkie elementy podczas testów, żeby wiedzieć, jakiej granicy nie przekraczać podczas sezonu, a tym bardziej - wyścigów.
I w sumie to nawet ma sens.
Ciężko jest żyłować coś, co jest układem hydraulicznym. On ma pracować, a nie "szybko jeździć". Gdyby to były silniki po ogromnej liczbie kilometrów to rozumiem, ale oni się sypią również w komponentach "pomocniczych".
Ale przecież takim układ też się może popsuć z powodów eksploatacyjnych.
A to jakiś zawór puści, albo złączka i problem gotowy. A to wszystko może być spowodowane, np. zbyt dużym ciśnieniem w układzie.
Te lusterka rzeczywiście są jakby zaczerpnięte z innych bolidów, ale kto im tego zabroni
Zawsze można sobie sprawdzić czy to się nadaje czy nie. Niech chłopaki próbują.
Hehe.
A co do tych czasów, to ta przerwa na lunch mniej więcej, w którym momencie testów jest
W połowie, po 2 godzinach od rozpoczęcia testów
RENO napisał(a):Kubek znowu mało kółek
Spójrz lepiej na zawodników Red Bulla.
Coś ta super konstrukcja Neweya się nie sprawdza, a podobno prace nad tym samochodem zaczęli na dobre w poprzednim sezonie, a jeszcze nie jest nawet w połowie tak dopracowany jak inne bolidy.