Strona 11 z 13

PostNapisane: So sie 25, 2007 14:58
przez pjaxz
Ale się wku****** - o 14 koniec pracy, biegiem do domu aby zobaczyć Q2 i Q3 a tam ... "Czarodziejki" :shock: :? :x

Po czasach widać, że jutrzejsza walka Ferrari i Mclarena zapowiada się pasjonująco. Robert osiągnął chyba max tego co mógł, fajnie, że był szybszy od Nicka. Za BMW dwójka przyszłościowych kierowców Heikki i Rosberg. Rzuca się też w oczy znaczna poprawa od poprzedniego GP Hondy.

Co do pozycji Wurza i przede wszystkim Ralfa w swoich teamach to nie wszystko jest jeszcze przesądzone ale np w ostatnim F1Racing są jakieś plotki o Sato w Williamsie...

PostNapisane: So sie 25, 2007 14:58
przez patgaw
a jednak sie mylilem, to Robert zrobil blad w 1 przejezdzie w q3 i dlatego mial gorszy czas. Robert ma po raz 3 w tym sezonie mniej paliwa od heidfelda.

PostNapisane: So sie 25, 2007 16:29
przez slipstream
No to jednak Honda znów za Spykerem Może jednak tym razem na dystansie uda im sie przebić przed pomarańczowych.

PostNapisane: So sie 25, 2007 16:31
przez chmiel
Qual bardzo ciekawy, bo różnice w czołówce minimalne. :) To zwiastuje emocje w wyścigu, a dodatkowo na Istanbul Park są dobre miejsca do wyprzedzania. Niestety front row to Massa - Hamilton. W 2. rzędzie Kimi - Fernando. Więc tak: Ferki na czystej stronie toru, Maki na brudnej. Ale podobno na tym torze start z czystej strony toru wcale nie jest takim atutem. Przynajmniej Windsor kiedyś w F1R tak pisał. Jednak start będzie bardzo ważny w kontekście wyniku końcowego. Z tej czwórki najwięcej paliwa ma chyba Fernando, ale ciekawe, ile paliwa ma Kimi. Popełnił błąd na ostatnim pomiarowym kółku i trudno to ocenić. Jakby nie było, Kimi mógł, a nawet powinien być wyżej. Kolejny rząd to Robert - Nick. :) Cieszę się, że Robert był przed swoim teammate, choć ma pewnie mniej paliwa. Heikki znowu zdecydowanie przed Fisico, Nico przed Alexem, a Jarno przed Ralfem. Ten ostatni - dno i co najmniej metr mułu. Świetnie Ant i szkoda, że nie awansował do Q3, bo należało mu się. Tonio znowu zdecydowanie lepiej od Vettela, który sobie coś nie radzi.

PostNapisane: So sie 25, 2007 16:40
przez rafaello85
pjaxz napisał(a):Ale się wku****** - o 14 koniec pracy, biegiem do domu aby zobaczyć Q2 i Q3 a tam ... "Czarodziejki"

Musisz troszkę uważniej czytać serwis f1wm.pl ;) Tutaj zawsze podawane są włąściwe godziny rozgrywania: treningów, kwalifikacji i wyścigów :)

PostNapisane: So sie 25, 2007 17:13
przez Maly-boy
slipstream napisał(a):No to jednak Honda znów za Spykerem Może jednak tym razem na dystansie uda im sie przebić przed pomarańczowych.


z angielskiego jestem cienki ale z tego co tam wyczytalem to mają kary 10 pozycji startowych ale obydwaj dostają nowe silniki czy cos w tym stylu ? bo Button miał awarie silnika na Hungaroring

PostNapisane: So sie 25, 2007 17:17
przez pjaxz
rafaello85 napisał(a):
pjaxz napisał(a):Ale się wku****** - o 14 koniec pracy, biegiem do domu aby zobaczyć Q2 i Q3 a tam ... "Czarodziejki"

Musisz troszkę uważniej czytać serwis f1wm.pl ;) Tutaj zawsze podawane są włąściwe godziny rozgrywania: treningów, kwalifikacji i wyścigów :)

Byłem w 100% przekonany że qual o tej samej godzinie co zawsze. Jednak nawet gdybym wiedział, że jest wcześniej to z pracy bym się nie mógł zwolnić :sad:
Wracając do tematu Kimi jest całkiem zadowolony z 3 pozycji na starcie i woli ją od pozycji nr 2. Czy ta brudna część toru ma aż takie znaczenie? Czy Robert może pokusić się o wyprzedzenie Alonso na starcie, bo jak wiadomo Fernando ma więcej paliwa?

PostNapisane: So sie 25, 2007 17:24
przez Maly-boy
pjaxz napisał(a):
rafaello85 napisał(a):
pjaxz napisał(a):Ale się wku****** - o 14 koniec pracy, biegiem do domu aby zobaczyć Q2 i Q3 a tam ... "Czarodziejki"

Musisz troszkę uważniej czytać serwis f1wm.pl ;) Tutaj zawsze podawane są włąściwe godziny rozgrywania: treningów, kwalifikacji i wyścigów :)

Byłem w 100% przekonany że qual o tej samej godzinie co zawsze. Jednak nawet gdybym wiedział, że jest wcześniej to z pracy bym się nie mógł zwolnić :sad:
Wracając do tematu Kimi jest całkiem zadowolony z 3 pozycji na starcie i woli ją od pozycji nr 2. Czy ta brudna część toru ma aż takie znaczenie? Czy Robert może pokusić się o wyprzedzenie Alonso na starcie, bo jak wiadomo Fernando ma więcej paliwa?


tak ta brudna strona ma znaczenie ostatnio w gp europy Heidfeld Starował z brudnej a Kubica z czystej strony i Na starcie Kubica go wyprzedził ,bo tam jest większa przyczepność opon

PostNapisane: So sie 25, 2007 18:02
przez OptimusPrime
ja mysle że jak Robert będzie miał tak dobry start jak na gp Europy to może minąć nawet Alonso...Tylko pozniej trudno będzie utrzymać to 4 miejsce

PostNapisane: So sie 25, 2007 18:06
przez golakr
slipstream napisał(a):No to jednak Honda znów za Spykerem


Maly-boy napisał(a):z angielskiego jestem cienki ale z tego co tam wyczytalem to mają kary 10 pozycji startowych ale obydwaj dostają nowe silniki czy cos w tym stylu ? bo Button miał awarie silnika na Hungaroring


Kiedy Button wrócił pod koniec Q2 silnik zaczął tracić na mocy, i teraz będzie musiał wymienić silnik na jutrzejszy wyścig; co oznacza karę przesunięcia o 10 miejsc do tyłu.

PostNapisane: So sie 25, 2007 18:08
przez kamil.pl5
pjaxz napisał(a):Ale się wku****** - o 14 koniec pracy, biegiem do domu aby zobaczyć Q2 i Q3 a tam ... "Czarodziejki" Szok Zmieszanie Złość


Ja miałem to samo... wpadam do domu o 14.15, myślałem że zdążę na Q2 i Q3 a tu jakiś film :/ patrze w "Tele Tydzień" i pisze że kwalifikacje o 14, lookam w telegazetę i tez że o 14. Wkurwi**m się wchodzę do netu a tu już po qualu :/ no to zostaje mi zobaczyć zmagania na TV4 o 21.45.... zawiodłem się :-?

PostNapisane: So sie 25, 2007 18:16
przez yankess
kamil.pl5 Ja sie przypadkiem natknąłem na qual. Też wyczytałem w telegazetach, ze o 14 (chociaż na poczatku byłem bardzo zdziwiony, bo przecież turcja to juz nie nasza strefa czasowa) no i sie okazało, ze miałem racje :-P

PostNapisane: So sie 25, 2007 18:16
przez Jankes
golakr napisał(a):
slipstream napisał(a):No to jednak Honda znów za Spykerem


Maly-boy napisał(a):z angielskiego jestem cienki ale z tego co tam wyczytalem to mają kary 10 pozycji startowych ale obydwaj dostają nowe silniki czy cos w tym stylu ? bo Button miał awarie silnika na Hungaroring


Kiedy Button wrócił pod koniec Q2 silnik zaczął tracić na mocy, i teraz będzie musiał wymienić silnik na jutrzejszy wyścig; co oznacza karę przesunięcia o 10 miejsc do tyłu.

z tego co ja się orientuję to cofnięcie o 10 miejsc jest następstwem wymiany silnika przed sobotnim treningiem (jeśli silnik nie ukończył cyklu 2 GP), natomiast wymiana po sobotnim treningu/kwalifikacjach oznacza cofnięcie na sam koniec stawki ;)
oczywiście w przypadku Hondy jest bez znaczenia, bo i tak zajęli kiepskie pozycje w kwalifikacjach :)

PostNapisane: So sie 25, 2007 18:16
przez cziken
Czy uklad pól startowych jest taki sam jak na Magny(Massa bierze zakret od zewnetrznej)?

PostNapisane: So sie 25, 2007 18:23
przez wampisz
pjaxz napisał(a):Wracając do tematu Kimi jest całkiem zadowolony z 3 pozycji na starcie i woli ją od pozycji nr 2. Czy ta brudna część toru ma aż takie znaczenie? Czy Robert może pokusić się o wyprzedzenie Alonso na starcie, bo jak wiadomo Fernando ma więcej paliwa?


Hmm... jakaś dziwna ta jego wypowiedź o ile jest prawdziwa. Przecież P1 i P2 dla kierowców jednego teamu to świetny zadatek na pokonanie pierwszego zakrętu z wzajemną asekuracją i duże szanse na odparcie ataków z tyłu. A tak między nim i Massą może mieszać Hamilton ...

Ja to widzę tak, że pierwsze co zrobi Raikkonen to zablokuje Alonso - zjedzie na wewnętrzną. Zakręt jest w lewo a start z połowy prostej więc nie rozpędzą się za bardzo by musieli brać zakręt szerokim łukiem od zewnętrznej - raczej pojadą ciaśniej do wewnętrznej toru. I stworzy się miejsce po prawej przez którą Robert będzie mógł próbować z nimi powalczyć bardziej po zewnętrznej i z większą prędkością wziąć zakręt. Taką mam wizję tego pierwszego zakrętu, oczywiście to czysta spekulacja, zobaczymy czy się sprawdzi. Może wyprzedzi Alonso ...uf, zapowiada się naprawdę emocjonujący wyścig!