Forma BMW w sezonie 2007

Moderator: Ekipa F1

Postprzez Bonjo So gru 08, 2007 15:42  

Jak slabsze zespoly maja nadgonic Ferrari, McLaren, jesli ogranicza sie mozliwosc rozwoju?
Bonjo
 
Dołączył(a): Pn lip 02, 2007 14:47

Postprzez SoBcZaK So gru 08, 2007 16:02  

Bonjo napisał(a):Jak slabsze zespoly maja nadgonic Ferrari, McLaren, jesli ogranicza sie mozliwosc rozwoju?

do tej pory nie było takich ograniczeń i dogoniły? nie bardzo a na pewno nie w każdym wyścigu, słabsze zespoły mają mniej kasy niż te potężne i ograniczeniem ich jest kasa. Teraz jest przynajmniej szansa że efektywniej wykorzysta się ten skrócony czas a nie będzie sie wywalało mnóstwo pieniędzy na nie wiadomo co.
Formuła 1 kiedyś- kosztowna, szybka, piękna...
Formuła 1 dziś- coraz tańsza, coraz wolniejsza, coraz brzydsza...
Avatar użytkownika
SoBcZaK
moderator
 
Dołączył(a): So lut 03, 2007 19:55
Lokalizacja: from SPARTA!!!
GG: 24742679

Postprzez rafaello85 So gru 08, 2007 16:14  

barteks2 napisał(a):FIA wprowadza coraz bardziej idiotyczne przepisy

To prawda! Przynajmniej te ostatnie zmiany są jak dla mnie co najmniej dziwne :???:

Fiflaczek napisał(a):Oni to wszystko zaczeli wprowadzać od czasu jak FIAmilton został kierowcą wyścigowym F1

Wiele zmian wprowadono na długo przed przyjściem Hamiltona :-)
Obrazek
Avatar użytkownika
rafaello85
moderator
 
Dołączył(a): Śr wrz 14, 2005 9:08

Postprzez M-Power So gru 08, 2007 16:22  

słabsze zespoły mają mniej kasy niż te potężne i ograniczeniem ich jest kasa.


Tutaj się nie zgodzę, Toyota czy Honda mają aż nadmiar kasy, a nie przekłada się to na osiągnięcia.
Avatar użytkownika
M-Power
 
Dołączył(a): Wt mar 13, 2007 9:30
Lokalizacja: Lublin
GG: 9009253

Postprzez SoBcZaK So gru 08, 2007 16:24  

ludzie jeszcze tego nie zobaczyliśmy jak sie sprawdza w praktyce a wy już ich oceniacie, ja tak troszke powtórze ale ile to było plucia na to że zmniejszają silniki z 3.0 na 2.4? i co źle jest?
Formuła 1 kiedyś- kosztowna, szybka, piękna...
Formuła 1 dziś- coraz tańsza, coraz wolniejsza, coraz brzydsza...
Avatar użytkownika
SoBcZaK
moderator
 
Dołączył(a): So lut 03, 2007 19:55
Lokalizacja: from SPARTA!!!
GG: 24742679

Postprzez B4ndit So gru 08, 2007 16:25  

M-Power, a co ma jedno wspolnego z drugim? Jasne, kase mozna roztrwonic (vide Honda), ale bez kasy da sie niewiele zrobic. To ze Honda/Toyota mialy inne ograniczenia, nie znaczy ze ograniczeniem dla Super Aguri w rozwoju auta w trakcie sezonu nie byl brak pieniedzy...

sobczak napisał(a):ludzie jeszcze tego nie zobaczyliśmy jak sie sprawdza w praktyce a wy już ich oceniacie, ja tak troszke powtórze ale ile to było plucia na to że zmniejszają silniki z 3.0 na 2.4? i co źle jest?


Moze i jest lepiej, a moze i jest gorzej. Spojrz na wypowiedzi kierowcow na temat bodajze zakretu Eau Rouge (ten pod gore w Spa). Co najmniej kilku mowilo ze teraz z silnikami V8 jest duzo prosciej go pokonac. ale nawet jesli jest mniej emocji, to niewiele mniej z tego konkretnego powodu.
Ostatnio edytowano So gru 08, 2007 16:31 przez B4ndit, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
B4ndit
 
Dołączył(a): Cz lip 05, 2007 19:00
Lokalizacja: Katowice/Warszawa
GG: 5152673

Postprzez rafaello85 So gru 08, 2007 16:31  

sobczak napisał(a):ja tak troszke powtórze ale ile to było plucia na to że zmniejszają silniki z 3.0 na 2.4? i co źle jest?

Na pewno wolniej :-P Ja tam wolałem 3.0 V10 - tak już mam :-D
Obrazek
Avatar użytkownika
rafaello85
moderator
 
Dołączył(a): Śr wrz 14, 2005 9:08

Postprzez SoBcZaK So gru 08, 2007 17:13  

B4ndit napisał(a):Moze i jest lepiej, a moze i jest gorzej. Spojrz na wypowiedzi kierowcow na temat bodajze zakretu Eau Rouge (ten pod gore w Spa). Co najmniej kilku mowilo ze teraz z silnikami V8 jest duzo prosciej go pokonac. ale nawet jesli jest mniej emocji, to niewiele mniej z tego konkretnego powodu.

nobo mniejsza moc i teraz każdy może go pokonać na full gazie ale wrażenie jest ciągle to samo- czy wy jesteście kierowcami F1 że tak narzekacie na takie coś? ludzie to F1 ma być dla nas bo my to oglądamy, a to przyciąga sponsorów dzięki którym zespoły mają kase na tworzenie F1 itd.

rafaello85 napisał(a):Na pewno wolniej Pokazuje język Ja tam wolałem 3.0 V10 - tak już mam Szczęście

jak ograniczą docisk aerodynamiczny to będzie znowu szybciej
Formuła 1 kiedyś- kosztowna, szybka, piękna...
Formuła 1 dziś- coraz tańsza, coraz wolniejsza, coraz brzydsza...
Avatar użytkownika
SoBcZaK
moderator
 
Dołączył(a): So lut 03, 2007 19:55
Lokalizacja: from SPARTA!!!
GG: 24742679

Postprzez slipstream So gru 08, 2007 17:40  

Bonjo napisał(a):Jak slabsze zespoly maja nadgonic Ferrari, McLaren, jesli ogranicza sie mozliwosc rozwoju?

Typowe niezrozumienie. To wszystko ma właśnie bardziej ograniczać duże zespoły a nie te mniejsze. Kiedy słabe muszą się skupić na rozwoju dwóch trzech części bogate zespoły w najlepsze ładują kasę, badania i czas w pierdółki na jakie nie stać słabsze zespoły. Ograniczając tym dużym rozwój tych pierdółek zmniejsza się ta różnica w potencjale rozwojowym.
Avatar użytkownika
slipstream
moderator
 
Dołączył(a): N maja 29, 2005 15:24
Lokalizacja: 1123, 6536, 5321

Postprzez rafaello85 So gru 08, 2007 19:43  

sobczak napisał(a):jak ograniczą docisk aerodynamiczny to będzie znowu szybciej

Jak to szybciej? Im mniejszy docisk aero, tym bolidy wolniejsze.
Obrazek
Avatar użytkownika
rafaello85
moderator
 
Dołączył(a): Śr wrz 14, 2005 9:08

Postprzez slipstream So gru 08, 2007 19:50  

rafaello85 napisał(a):Jak to szybciej? Im mniejszy docisk aero, tym bolidy wolniejsze

No owszem, wolniej... ale w zakrętach.
Avatar użytkownika
slipstream
moderator
 
Dołączył(a): N maja 29, 2005 15:24
Lokalizacja: 1123, 6536, 5321

Postprzez rafaello85 So gru 08, 2007 19:54  

slipstream napisał(a):No owszem, wolniej... ale w zakrętach.

No tak, to miałem na myśli. Sobczakowi najwyraźniej chodziło o szybkość na liniach prostych. Ot, nie zrozumieliśmy się. :-)
Obrazek
Avatar użytkownika
rafaello85
moderator
 
Dołączył(a): Śr wrz 14, 2005 9:08

Postprzez patgaw N gru 09, 2007 9:54  

raczej chodzilo o czasy okrazen a te sie pogorsza.
Avatar użytkownika
patgaw
 
Dołączył(a): Śr sty 31, 2007 21:27
Lokalizacja: WWA

Postprzez slipstream N gru 09, 2007 10:35  

raczej chodzilo o czasy okrazen a te sie pogorsza

Co wynika z tego że tory są kręte a mniejsze prędkości w zakrętach oznaczać będą spadek czasu okrążeń.

Niemniej widać iż temat o formie BMW w zakończonym sezonie się wyczerpał i można go zamknąć bo już OT się leci.
Avatar użytkownika
slipstream
moderator
 
Dołączył(a): N maja 29, 2005 15:24
Lokalizacja: 1123, 6536, 5321

Poprzednia strona

Powrót do Sezon 2007

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

cron