Strona 2 z 3
Napisane:
Pt paź 26, 2007 14:19
przez Miaja Menant
Bebalf napisał(a): a skończyło się na 10-cio leciu braku rozwoju silników
Hola, jeszcze tych 10 lat nie przeżyliśmy. Jak słusznie powiedział Kubuś Fatalista, to tylko przepis i w każdym momencie można to odwołać. Wystarczy jedno słowo wszechwładnego Ecclestone'a lub jeszcze bardziej wszechwładnego Mosleya.
Napisane:
Pt paź 26, 2007 14:28
przez ufos
Obniżymy siłę dociskowa co podniesie prędkośći na prostych i spowolni bolidy w zakrętach czyli zapowiada się bardzo interesująco
Będa mniejsze zawirowania powietrza mozna bedzie jechać bliżej rywala to zaczyna wygładać inetresująco
Napisane:
Pt paź 26, 2007 19:25
przez Bebalf
Miaja Menant napisał(a):Hola, jeszcze tych 10 lat nie przeżyliśmy. Jak słusznie powiedział Kubuś Fatalista, to tylko przepis i w każdym momencie można to odwołać
Tu nie ma sprawy. Jestem za zmianą tych przepisów, ale póki co ostatnie oficjalne stanowisko FiA mówi o 10-cio letnim zamrożeniu 8)
Teraz czekam na stanowisko i decyzję Maxa w sprawie aero
.
Napisane:
Pt paź 26, 2007 21:42
przez chmiel
Jeżeli te zmiany w aero miałyby ułatwić wyprzedzanie, a tym na torze byłoby więcej walki i wyścigi byłyby ciekawsze, to jestem zdecydowanie za. Nie jestem takim specjalistą, aby to szczegółowo oceniać, więc pozostaje mi wierzyć Panom, którzy to opracowali i mieć nadzieję, że to rzeczywiście spełni swoje zadania.
Napisane:
So paź 27, 2007 0:14
przez aba
Ojjj, niepsioczcie juz tak, pozyjemy zobaczymy. Pewnie bedzie wszystko ok. FIA napewno niezrobi nic aby F1 stala sie mniej widowiskowa, to by bylo jak samoboj. Z reszta co do silnikow to tak samo bylo, wszyscy sie bali ze F1 straci na widowiskowosci po zakazie turbo, potem ze to koniec po przejsciu z V12 na V10. Koniec mial byc tez przy ograniczeniu na V8. Ta sama historia z monopolizacja opon. Wiec jak uczy historia, raczej takie przepisy rzadko kiedy szkodza a wrecz przeciwnie. Tak wiec chyba niemamy sie czym przejmowac.
Napisane:
So paź 27, 2007 16:43
przez Endrju Szopen
A czy jest coś wspomniane o ruchomym aero? A jeśli nie, to czy jest to możliwe w najbliższym czasie...? Bo jeśli dobrze zinterpretowałem różne słowa to możliwe jest to od roku 2011, ale mogło mi się wydawać...
Napisane:
So paź 27, 2007 16:45
przez patgaw
no jezeli ma byc mozliwosc zmiany kata pochylenia przedniego skrzydla to nie ma bata zeby nie bylo ruchomego areo
Napisane:
So paź 27, 2007 16:54
przez Endrju Szopen
Ale mi nie chodzi o takie ruchome; chodzi mi o zmianę połolżenia różnych części aero podczas np. hamowania, skręcania, przyspieszania... Był o tym artykuł w F1 Racing (nie pamiętam teraz, w którym, ale z tego roku)...
Napisane:
So paź 27, 2007 20:31
przez gongi
Endrju Szopen napisał(a): (nie pamiętam teraz, w którym, ale z tego roku)...
Numerze 37, lipiec 2007
Napisane:
Wt paź 30, 2007 14:31
przez nickolas
Zmiany Aero w czasie jazdy, czy to przez kierowcę, czy mechaniczne będzie napewno bardzo widowiskowe, szczególnie jak...
nawali!
Kierowca wejdzie w zakręt oczekując odpoweidniego docisku, a tu się skrzydła niepoprzestawiały i ...lecimy
Napisane:
Wt paź 30, 2007 14:57
przez Pieczar
nickolas napisał(a):a tu się skrzydła niepoprzestawiały i ...lecimy
Bez przesady to jest zmiana tylko 6 stopni. Kierowca będzie musiał zwolnić o pare km/h i tyle.
Napisane:
Wt paź 30, 2007 15:42
przez im9ulse
Kierowca wejdzie w zakręt oczekując odpoweidniego docisku, a tu się skrzydła niepoprzestawiały i ...lecimy
bez przesady ,przeciez nie bedzie mogl postawic spojlera na sztorc
Napisane:
Wt paź 30, 2007 19:17
przez Hitokiri
im9ulse napisał(a):bez przesady ,przeciez nie bedzie mogl postawic spojlera na sztorc
a szkoda, bo miałby świetny dodatkowy hamulec
Napisane:
Wt paź 30, 2007 20:19
przez Kris
tylko znowu bolidy bedą kwadratowe, bo ponoć nie ma być ządnych kominów itd :/
Napisane:
Wt paź 30, 2007 23:59
przez gregoff
tylko znowu bolidy bedą kwadratowe, bo ponoć nie ma być ządnych kominów itd :/
I K... (czę pieczone) dobrze, że nie będzie tych wygibasów na tym bolidzie. Dadzą se siana z tym w końcu.