Jak dla mnie dobra forma Maca to pobożne życzenie. Jeśli chodzi o KERS, to rzeczywistą przewagę wydaje się mieć BMW.... nie musi to oznaczać, że KERS będzie gotowy od początku, ale najbardziej zaawansowany raczej jest.
Mac ma problemy, jak dla mnie największym tego wyrazem jest jazda ze starym skrzydłem z tyłu. Żadne bzdetne tłumaczenie mnie nie przekona, że to nic takiego, bo gdyby problemu nie było, śmigaliby z nowym. Z resztą jak sami przyznali pracują jednocześnie nad 2 autami, a to się nie może dobrze odbić na żadnym teamie. Nawet z takim zapleczem jak Mac. Tutaj znów do przodu jest BMW - wiedzą czego chcą.
Podobne problemy ma Ferrari, tyle że z KERS, w końcu pracują nawet nad 3 wersjami. Przy czym jeśli na czyjąś korzyść przemawia doświadczenie, to właśnie Ferka. BMW jest pozbawione tych wad, tych problemów. Co ważniejsze, Roberto stwierdził, że nie jest źle. Jeśli wieczna maruda jest zadowolona, a szefostwo siedzi na razie dziwnie cicho, to naprawdę musi być nieźle.
No i ten test bez pomiaru czasu w BMW o którym gdzieś ktoś pisał. Inny też tak robią? <- Nie wiem, pytam
Niewiadomą jest dla mnie Renault. Udowodnili w zeszłym sezonie, że skutecznie się potrafią z piachu wykopać.... teraz w takiej zaspie właśnie chyba siedzą. Mam nadzieję że nie za dużej, bo jakby byli mocni byłoby naprawdę miło, a testów na których można by machać łopatą jest niewiele.
W Toyotę nie śmiem wierzyć. Doświadczenie przemawia zdecydowanie przeciw nim
Zostaje Williams. Byłbym skłonny uznać ich za mocnych graczy, gdyby nie fakt że są zespołem prywatnym, co ich dość mocno niestety ogranicza.
Na chwilę obecną widzę to tak: najbardziej zaawansowana jest BMW, później Ferrari i Mac, jeśli pokonają problemu ich doświadczenie będzie pomagać. Dalej RB, Renault i Williams. A z jakimi różnicami i jaką stratą do pierwszej trójki Najwyższy raczy wiedzieć. FI, Honda/Virgin/coś tam i STR. Zamkną skutecznie stawkę w kolejności dowolnej, zależy kto na kogo wpadnie na starcie.
Ogólnie wróżenie z tegorocznych testowych fusów jest ciekawe, bo w trakcie sezonu testów brak. kto teraz będzie miał zdobędzie przewagę, będzie ją mógł dłużej/łatwiej w czasie sezonu utrzymać. Dlatego BMW może być takie mocna. Mocna mogła być też Honda, ale wiadomo...
No, to na tyle...
P.S. Nie głosowałem... na 3 na raz się nie da