Zaznaczyłem to w powyższym poście
A ja tylko potwierdziłem ze to ten element szczególnie je wyróżnia i na nim najlepiej koncentrować swoją uwagę.
Bo bałem się, że gdy napiszę 'identyczne' to ktoś mi odpowie tekstem typu 'wcale nie takie identyczne, bo w RBR to, a w STR tamto...', zauważyłem, że cwaniaków tutaj nie brakuje.
No bo przecież RBR ma silnik Renault a TR Ferrari
A że ktoś chce wykazać się bystrością w klozecie że lotka TR jest o 0,5 mm mniejsza niż w RBR czy coś takiego, w żadnym topniu to nie zmienia że oba nadwozia powstały jako jedno i jedyne różnice, to już tylko te dodatkowe elementy co zespół założy (dość powiedzieć ze jedno Ferrari w wyścigu wystawiało bolidy z płetwą dla jednego i bez dla drugiego kierowcy — chyba że to oznaczałoby ze Ferrari miało wtedy dwa różne bolidy, a wciąz było to jedno i to samo F2008)