Strona 46 z 47

Re: Przed GP Australii 2009

PostNapisane: So mar 28, 2009 20:16
przez Kubecks
RENO napisał(a):A mi tak coś mówi, że jutro będą jaja jak berety i nie koniecznie BGP wygra to GP. To już musiało by być naprawdę zbyt piękne, żeby okazało się prawdziwe, tak od niczego do wszystkiego w tak krótkim czasie.


Kiedys musi byc ten pierwszy raz :wink:
Rubens z Przyciskiem to nie sa idioci. Beda na siebie uwazali. Maja najlepsze z mozliwych miejsc i beda ich pilnowali.

Re: Przed GP Australii 2009

PostNapisane: So mar 28, 2009 20:27
przez dragon92
W kilku pierwszych wyścigach będą uważali ale potem mogą zacząć chceć być numero uno

Re: Przed GP Australii 2009

PostNapisane: So mar 28, 2009 20:43
przez Ave
RENO napisał(a):To już musiało by być naprawdę zbyt piękne, żeby okazało się prawdziwe, tak od niczego do wszystkiego w tak krótkim czasie.


Ze co ? :rotfl:
Wez sie chlopie za moderowanie podpisow :zakrywa:

1. Podpis to indywidualna sprawa każdego użytkownika. 2. Post nic nie wnosi do dyskusji. 3. Błędy. 4. Off-topujesz. - Podły moderator

Re: Przed GP Australii 2009

PostNapisane: So mar 28, 2009 20:51
przez Magic
Rubens przyzwyczaił się do bycia nr. 2. Więc nie powinien marudzić gdy każą mu robić za plecy Buttona.

Zakładając, że to być może ostatnia szansa Rubinho na zostanie mistrzem świata nie wydaje mi się, żeby przystał na taki obrót sprawy. Nie jest facetem, który wchodzi do tego sportu, nie musi nikomu nic udowadniać, zna Rossa na wylot, który z pewnością da mu szanse na równorzędną walkę z Jensonem o mistrzostwo świata (jeśli zaistnieje taka możliwość).

Re: Przed GP Australii 2009

PostNapisane: So mar 28, 2009 20:57
przez yaper
Nie przekreślajcie Rubensa. Facet ma nadal moim zdaniem ogromny potencjał i w aktualnej sytuacji jest poważnym kandydatem na Mistrza Świata. W zeszłym sezonie to Rubin był znacznie lepszy od Buttona. Owszem, nowy sezon znaczy nowe szanse, ale pamiętamy przedsezonowe wypowiedzi sympatycznego Brazylijczyka. Życzę mu tego upragnionego tytułu, miałby świetny materiał na ostatni rozdział swojej książki.

Jutro zobaczymy, jak BGP rozegrają wyścig. Kto wie, może Rubens przyciśnie po stopie Buttona i da radę wygrać.

Re: Przed GP Australii 2009

PostNapisane: So mar 28, 2009 21:10
przez Linguini
Podobno ma dosyć szybko dojść do zmiany nazwy BGP na Virgin.
Można to robić podczas sezonu?

Re: Przed GP Australii 2009

PostNapisane: So mar 28, 2009 21:24
przez yaper
Linguini napisał(a):Podobno ma dosyć szybko dojść do zmiany nazwy BGP na Virgin.
Można to robić podczas sezonu?


Jeśli wszystkie zespoły się zgodzą to raczej tak. Ja obstawałbym za Virgin's Brawn GP, a nie Virgin GP. Chyba Ross nie po to kupował team, żeby teraz pozbywać się z nazwy swojego nazwiska. Branson idzie na gotowe, więc niech nie żąda zbyt wiele - nie każdemu sponsorowi zdarza się taka gratka do zaistnienia.

Re: Przed GP Australii 2009

PostNapisane: So mar 28, 2009 21:32
przez vexx
Staram się nie wypowiadać, jeżeli nie muszę - ale mam nadzieję, że Janson dostał PP a Rubens dostanie 1st. Zyczę mu z całego serca i nie moge wyjść z zachwytu. Jak to mówią amerykanie - szok i przerażenie dla konkurencjil Brawo brawo i jeszcze raz BRAWO!. Biorąc pod uwagę kwestie spoilera, po Malezji przypuszczam, że uklad sił będzie: Brawn, BMW, Ferrari, RBR, reszta, a pierwsze dwa wyscigi wlasnie w tym gronie sie rozstrzygna.
Pieknie sie ten sezon zaczął i co dla mnie najważniejsze i piękne zarazem - prywatny zespół (nie ważne po jakim dziadku był spadek) potrafi wszystkich. Być lepszym, niż wielkie korporacje czy wieloletni mistrzowie. Chyba nie potrzeba więcej dowodów, że zmiany poszly w bardzo dobrym kierunku :) Tak trzymać! I trzymam kciuki za sympatycznego Rubensa :)

Re: Przed GP Australii 2009

PostNapisane: So mar 28, 2009 21:57
przez emwu
była mowa wcześniej o oponach, więc myślicie że Robert wystartuje na miękkiej mieszance ? po tych wszelkich narzekaniach w ten weekend odnośnie w ogóle wyboru Bridgestone'a na GP AUS typów mieszanek, mam duże wątpliwości że :arrow: czy one potrafią ujechać 18 okr.

Re: Przed GP Australii 2009

PostNapisane: So mar 28, 2009 22:27
przez BartY
zgadzam się z przedmówca , taktyka Roberta może być bardzo dobra , kiedyś trzeba założyć miękkie gumy i czemu :arrow: dlaczego nie na początek wyścigu .

Re: Przed GP Australii 2009

PostNapisane: So mar 28, 2009 22:42
przez Barti
yaper napisał(a):Jeśli wszystkie zespoły się zgodzą to raczej tak. Ja obstawałbym za Virgin's Brawn GP, a nie Virgin GP. Chyba Ross nie po to kupował team, żeby teraz pozbywać się z nazwy swojego nazwiska. Branson idzie na gotowe, więc niech nie żąda zbyt wiele - nie każdemu sponsorowi zdarza się taka gratka do zaistnienia.


Branson nie zamierza "zbytnio" ingerować w nazwę zespołu, "która pochodzi od nazwiska świetnego inżyniera", jak to określił... Najprawdopodobniej Virgin Group będzie sponsorem tytularnym z założeniem, że "Brawn GP" zostaje w nazwie. Czyli mniej więcej coś takiego jak napisałeś w pierwszej wersji.

ehhhh.... Brązowe dziewice :dusi:

Re: Przed GP Australii 2009

PostNapisane: So mar 28, 2009 23:06
przez marrak
A ja jeszcze takie pytanie (prostujace) temat ilosci paliwa - czy informacje od teamow od 11 do 20 to rzeczywista waga bolidow czy tylko info od nich?? bo jesli rzecziwista waga to te zespoly po ostatnim kolku musialyby dolewac paliwa
bo na pewno nie jechali w Q2 z taka iloscia paliwa

wiec jesli dolewali - to to jest bez sensu bo moga dolac jeszcze(??) i w sumie to glupio robia np. Heidfeld - co gdyby okazalo sie ze zdyskwalifikowali by jeszcze kilku kierowcow przed nim - moglby ruszac z 4(5) miejsca to chyba bardziej oplacaloby mu sie miec mniej paliwa na starcie...
ale to zakrecone :oops:

a dla pesymistow - mniej paliwa na starcie - lepszy start :)

Re: Przed GP Australii 2009

PostNapisane: So mar 28, 2009 23:11
przez patgaw
marrak napisał(a):A ja jeszcze takie pytanie (prostujace) temat ilosci paliwa - czy informacje od teamow od 11 do 20 to rzeczywista waga bolidow czy tylko info od nich?? bo jesli rzecziwista waga to te zespoly po ostatnim kolku musialyby dolewac paliwa
bo na pewno nie jechali w Q2 z taka iloscia paliwa

wiec jesli dolewali - to to jest bez sensu bo moga dolac jeszcze(??) i w sumie to glupio robia np. Heidfeld - co gdyby okazalo sie ze zdyskwalifikowali by jeszcze kilku kierowcow przed nim - moglby ruszac z 4(5) miejsca to chyba bardziej oplacaloby mu sie miec mniej paliwa na starcie...
ale to zakrecone :oops:




jest to ilosc paliwa -+3kg ktora beda mieli kierowcy na starcie.

26.2 Within two hours of the end of qualifying practice session the race start weight of all cars eliminated in Q1 and Q2 must be declared by the relevant teams to the technical delegate. These weights, together with the weights of the top ten cars following qualifying, will then be published by the press delegate.
In order to ensure that the weight of the cars eliminated in Q1 and Q2 are as declared the FIA reserves the right to weigh the cars at random during the one hour period commencing one hour and 30 minutes before the start of the formation lap. When a car is weighed in this way its weight must be within 3kg of its declared weight.

Re: Przed GP Australii 2009

PostNapisane: N mar 29, 2009 0:52
przez renegade
kerb ale o co kaman za przeproszeniem? :eek:
I pomyslec, ze to Robinho z Polandii mogl byc na miejscu Jense'a, wystarczylo, zeby Rosberg powiedzial TAK!!
Mialem nie wstawac, jako, ze mnie nie bardzo F1 interesuje, ale patrzac na Jense'a i Rubensa i te po brzegi oklejone reklama auta... mysle sobie ze jutro zdarzy sie historia i trzeba to zobaczyc!!

Re: Przed GP Australii 2009

PostNapisane: N mar 29, 2009 1:10
przez Mexi
ze niby kubice do hondy chcieli?

Powiedzcie mi, co grozi jeżeli np naleją innną ilosc paliwa niz deklarują? Albo jak się zmieni deklarowana pogoda ze słonecznej na deszcz? Wolno im wtedy zmienic ilosc paliwa?