Przed GP Hiszpanii 2009

Moderator: Ekipa F1

Postprzez chmiel So maja 09, 2009 17:28  Re: Przed GP Hiszpanii 2009

patgaw napisał(a):reszta w miare lekka jest, poza ta dwojka.

To też widać w czasach. Pomiędzy siódmym Alonso a ósmym Rosbergiem była ponad sekunda różnicy.
Avatar użytkownika
chmiel
moderator
 
Dołączył(a): So sie 13, 2005 9:48

Postprzez hagj So maja 09, 2009 17:29  Re: Przed GP Hiszpanii 2009

Ferduś praktycznie na oparze, a mimo to słaby czas... Widać, że liczyli na powtórkę z zeszłego roku czyli lekki bolid ale wysoka pozycja... niestety bolid nie ten. RK 660kg, wydaje się, że to optymalnie, w zasadzie wszyscy przed nim lżejsi (po za Rosbergiem). Tak czy inaczej szkoda błędu mechaników, była szansa na 1, lub 2 linie wyżej.
Avatar użytkownika
hagj
 
Dołączył(a): N lut 25, 2007 14:21

Postprzez AutoryteT So maja 09, 2009 17:36  Re: Przed GP Hiszpanii 2009

Lol.. WG. Kubicy BMW jest lepsze od Toyoty. Powiedział, że mógł walczyć o 7-8 miejsce, a oni mają mniej paliwa.
Lepiej być uczniem praktyki niż mistrzem teorii
Avatar użytkownika
AutoryteT
 
Dołączył(a): Śr gru 26, 2007 22:00

Postprzez Kubecks So maja 09, 2009 17:37  Re: Przed GP Hiszpanii 2009

Patrzac na to, ze mechanicy Kubicy popelnili blad, a jego bolid jest dosc mocno zatankowany w porownaniu do innych z pierwszej dziesiatki stwierdzam, ze BMW zrobilo postep i to dosc spory. Zrobia jeszcze nowy dyfuzor i moze faktycznie beda mieli mozliwosc konkurowania o czolowe lokaty. Ale czy to nie bedzie za pozno??
Obrazek
Avatar użytkownika
Kubecks
 
Dołączył(a): Cz cze 21, 2007 8:01

Postprzez AutoryteT So maja 09, 2009 17:39  Re: Przed GP Hiszpanii 2009

Ważne, żeby konkurowali o te najwyższe lokaty. Ten pakiet, który jest teraz kieruje większą strugę powietrza pod spód, więc przydałby się ten dyfuzor.
Lepiej być uczniem praktyki niż mistrzem teorii
Avatar użytkownika
AutoryteT
 
Dołączył(a): Śr gru 26, 2007 22:00

Postprzez Angulo So maja 09, 2009 17:44  Re: Przed GP Hiszpanii 2009

Tak jak myślałem Brawny są najlżejsze, a to nie oznacza nic dobrego, bowiem będą królikami doświadczalnymi jeśli o chodzi o dobór opon. Chyba że pojadą na 3 pity co wydaje się wielce prawdopodobne, Button powinien zjechać już po 16 kółkach, w sumie jest ich 66, więc dzieląc dystans na 4 równe stinty wychodzi że jeden z nich trwa właśnie tyle kółek.
Obawiam się tutaj Massy i to bardzo.
Obrazek
Avatar użytkownika
Angulo
 
Dołączył(a): Wt kwi 15, 2008 17:21
Lokalizacja: Gołkowice
GG: 5966780

Postprzez Kara Nocny Cień So maja 09, 2009 18:01  Re: Przed GP Hiszpanii 2009

A ja dziś myślałam co by sie stało gdyby komus odwortnie koła założyli, jaki to ma wpływ... ehhh :P
Ja wam pokaże...
Avatar użytkownika
Kara Nocny Cień
 
Dołączył(a): Cz gru 27, 2007 11:51

Postprzez Kubecks So maja 09, 2009 18:08  Re: Przed GP Hiszpanii 2009

Nie wiem czy dobrze mowie, ale na innym torze moze nie mialoby to az tak wielkiego znaczenia. Na tor w Barcelonie bolidy z reguly maja inne cisnienie w lewej przedniej oponie (ze wzgledu na jej wieksza degradacje), dlatego jest taka roznica...
Obrazek
Avatar użytkownika
Kubecks
 
Dołączył(a): Cz cze 21, 2007 8:01

Postprzez polac So maja 09, 2009 18:10  Re: Przed GP Hiszpanii 2009

No więc zacznijmy od największych przegranych początku tego sezonu czyli Ferrari i BMW.O ile w Ferrari po odejściu Brawna,Todta i MSCH panuje lekki burdel to wystarczy im kierowca który poskleja ten team w kupę i będą dalej wygrywać.Za to w BMW ponoć jest nowa ekipa w boxach i widać ze na załodze przycięli koszty i im się to zemściło.Obie ekipy czyli Ferrari i BMW poczyniły jakiś tam progres w stosunku do czołówki.Z przodu zdecydowanie RBR i BrawnGP potem Toyota czyli z przodu bez zmian.
Za najwybitniejszego kierowcę w historii F1 uważam ROBERTA KUBICE i h**
polac
 
Dołączył(a): So paź 21, 2006 13:41

Postprzez daro087 So maja 09, 2009 18:15  Re: Przed GP Hiszpanii 2009

Kubecks napisał(a):Nie wiem czy dobrze mowie, ale na innym torze moze nie mialoby to az tak wielkiego znaczenia. Na tor w Barcelonie bolidy z reguly maja inne cisnienie w lewej przedniej oponie (ze wzgledu na jej wieksza degradacje), dlatego jest taka roznica...


Według mnie to na każdym torze jest ciśnienie dobierane do każdej opony oddzielnie.
Szkoda tego błędu mechaników (który to już? Ktoś to liczy?) RK mógł być nawet na P7
daro087
 
Dołączył(a): N kwi 05, 2009 22:10

Postprzez ventylator So maja 09, 2009 18:20  Re: Przed GP Hiszpanii 2009



No i to lubię! :-)

:arrow: po pierwsze: obaj kierowcy Red Bulla są zatankowani dokładnie tak samo, więc nie ma tu żadnej mowy o faworyzowaniu, czy robieniu na siłę gwiazdy z Vettela: dziś znowu był lepszy i mamy 5:0 w kwalifikacjach dla młodego Niemca. Tutaj nie ma mowy o żadnej pomyłce. :dobrze:

:arrow: po drugie: kierowcy RBR są znowu ciężsi od kierowców Brawna, co na pewno cieszy, lecz ostatnim razem (w Bahrainie) taka taktyka nie przyniosła zwycięstwa. Miejmy nadzieję, że tutaj w Barcelonie Vettelowi uda się wyprzedzić Buttona jak nie na torze, to w pit stopach. :warrior:

:arrow: po trzecie: ciężki Massa, który ma na pokładzie KERS może jutro powalczyć o podium.

Ogólnie rzecz biorąc nie mogę doczekać się jutrzejszego wyścigu i mam nadzieję, że uda się jutro odrobić jakieś punkty do gangu Brawna :-P
Avatar użytkownika
ventylator
redaktor/moderator
 
Dołączył(a): Pn lis 26, 2007 13:17
Lokalizacja: Bytom

Postprzez Mati93 So maja 09, 2009 18:33  Re: Przed GP Hiszpanii 2009

Kubica i BMW- Brawo :dobrze: :brawo: :brawo: :woohoo: weszli do Q3 :razz:
Button- nie spodziewałem się że będzie PP :-o
Vettel- RBR stał się ważnym graczem o mistrza :-)
Ferrari :haha: :omg: :rotfl: jak można popełnić ponownie taki sam błąd :???:

Jednym słowem, bardzo emocjonujące kwalifikacje :lol:
Avatar użytkownika
Mati93
 
Dołączył(a): Pt cze 20, 2008 12:49
Lokalizacja: Podlasie
GG: 8604191

Postprzez rafaello85 So maja 09, 2009 18:37  Re: Przed GP Hiszpanii 2009

polac napisał(a):O ile w Ferrari po odejściu Brawna,Todta i MSCH panuje lekki burdel to wystarczy im kierowca który poskleja ten team w kupę i będą dalej wygrywać.

Zadaniem kierowcy jest się ścigać i zdobywać punkty. To szef ekipy ma za zadanie scalić kilkudziesięcioosobową zbieraninę ludzi w prawdziwy zespół. W Ferrari tego brakuje... Oczywiście kierowca-lider też jest nieodzowny, bo Kimi absolutnie nim nie jest i nigdy nie będzie. Felipe też nie.
Obrazek
Avatar użytkownika
rafaello85
moderator
 
Dołączył(a): Śr wrz 14, 2005 9:08

Postprzez barteks So maja 09, 2009 18:56  Re: Przed GP Hiszpanii 2009

kemot napisał(a):Robert słabo, bo nie zmieniali mu opon w garażu :D
Rosberg chyba też cysterną jedzie...

No niestety, i znowu RK miał rację, a nie posłuchali go...

Chyba wszyscy co wieszali psy na BMW po qualu muszą teraz to odszczekać. Paliwa jest prawie najwięcej z Top 10. Gdyby nie problem z odwrotnie zamontowanymi kołami Kubica - jak sam mówi - byłby w okolicach 7. miejsca. A to oznacza, że BMW jest bardzo blisko Toyoty i Williamsa, a może nawet ciut z przodu. Oczywiście Ferrari, Brawn i Red Bull są zdecydowanie z przodu.
Obrazek
Avatar użytkownika
barteks
 
Dołączył(a): Pt sie 24, 2007 14:04

Postprzez Dale65 So maja 09, 2009 19:07  Re: Przed GP Hiszpanii 2009

BMW z tym co jest teraz i podwójnym dyfuzorem może zwojować sporo, być może w tym roku będzie na odwrót jak w tamtym - początek poza punktami, końcówka w czołówce, tyle że w ten sposób też nie da się zdobyć WDC już nie mówiąc o WCC. Kiedy BMW ma mieć ten dyfuzor? Na Monaco by im się bardzo przydało, w końcu tor na maksymalny docisk. Ferrari ma dyfuzor czy jeszcze nie? Massa ma całkiem sporo paliwa jak na swoją pozycję, jeśli Ferrari nie ma jeszcze dyfuzora to po jego dołożeniu mogą powrócić na czoło stawki.
Dale65
 
Dołączył(a): So kwi 05, 2008 17:32

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Sezon 2009

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości