Przed GP Belgii 2009

Moderator: Ekipa F1

Postprzez kemek So sie 29, 2009 22:07  Re: Przed GP Belgii

Nie są.
シボレー・オプトラ
Avatar użytkownika
kemek
 
Dołączył(a): Cz lut 21, 2008 22:31

Postprzez Endrju882 So sie 29, 2009 22:09  Re: Przed GP Belgii

śą :P
Endrju882
 
Dołączył(a): Pn sie 24, 2009 15:09

Postprzez kemek So sie 29, 2009 22:11  Re: Przed GP Belgii

Ależ dużo piszecie. Jest tak jak napisałem w pierwszym poście na tej stronie.
Speed trap jest za Eau Rouge.
Na końcu S1 osiągali ponad 320 wszyscy. Sutil chyba koło 328.

Żeby nie było już niedopowiedzeń znalazłem coś:
Tutaj na żółto są speed trapy http://www.formula1.com/races/in_detail/

A tu macie max prędkości na końcu sektorów:
http://fialive.fiacommunications.com/en ... speeds.pdf
Williams podejrzanie wygląda. (; Postawili może na docisk. W deszczu mogą błyszczeć.
Ostatnio edytowano So sie 29, 2009 22:16 przez kemek, łącznie edytowano 1 raz
シボレー・オプトラ
Avatar użytkownika
kemek
 
Dołączył(a): Cz lut 21, 2008 22:31

Postprzez Dale65 So sie 29, 2009 22:15  Re: Przed GP Belgii

Chyba że Badoer faktycznie tylko coś testuje i akurat potrzebowali do tego wysokiego v-max dlatego tak szybko Badoer pojechał. To by trochę wyjaśniało sytuację... Ale faktycznie jak ktoś zauważył to Badoer zaorał pole właśnie po prostej ze speedtrapem i bezpośrednio przed nim jechało jakieś RBR albo STR więc może wpadł w tunel aerodynamiczny i dzięki temu prędkość tak bardzo wzrosła, a potem nie był w stanie wyhamować i "pofrunął przez pola"...
Dale65
 
Dołączył(a): So kwi 05, 2008 17:32

Postprzez Damian375 So sie 29, 2009 22:18  Re: Przed GP Belgii

kemek napisał(a):Ależ dużo piszecie. Jest tak jak napisałem w pierwszym poście na tej stronie.
Speed trap jest za Eau Rouge.
Na końcu S1 osiągali ponad 320 wszyscy. Sutil chyba koło 328.

Żeby nie było już niedopowiedzeń znalazłem coś:
Tutaj na żółto są speed trapy http://www.formula1.com/races/in_detail/


Racja speed trap na tym torze, je tuż po Eau Rouge, a trzeba patrzyć na prędkości na końcu prostej (pierwszy sektor), tam Obaj Kierowcy BMW SAUBER mają po 325 km/h, ale to są chyba dane z Q2.



Chyba że Badoer faktycznie tylko coś testuje i akurat potrzebowali do tego wysokiego v-max dlatego tak szybko Badoer pojechał. To by trochę wyjaśniało sytuację... Ale faktycznie jak ktoś zauważył to Badoer zaorał pole właśnie po prostej ze speedtrapem i bezpośrednio przed nim jechało jakieś RBR albo STR więc może wpadł w tunel aerodynamiczny i dzięki temu prędkość tak bardzo wzrosła, a potem nie był w stanie wyhamować i "pofrunął przez pola"...


Speed Trap JEST PO EAU ROGUE.
Avatar użytkownika
Damian375
 
Dołączył(a): Wt kwi 01, 2008 0:40
Lokalizacja: Manchester

Postprzez patgaw So sie 29, 2009 22:19  Re: Przed GP Belgii

kemek ma racje.
speed trap to nie jest to samo co top sped, to jest po prostu punkt pomiaru predkosci, zazwyczaj jest ustawiony pod koniec najdluzszej prostej, ale na spa jest zaraz za eau rogue.
http://fia.com/en-GB/mediacentre/f1_med ... g_trap.pdf

a tutaj dla odmiany predkosci na finiszu kazdego sektora:
http://fia.com/en-GB/mediacentre/f1_med ... speeds.pdf

http://img143.imageshack.us/img143/5528/beztytuujav.jpg
zolta, duza kropka to jest speed trap, a tam gdzie koncza sie male, zolte kropeczki - tam konczy sie 1 sektor
Avatar użytkownika
patgaw
 
Dołączył(a): Śr sty 31, 2007 21:27
Lokalizacja: WWA

Postprzez Kubicomaniak So sie 29, 2009 22:38  Re: Przed GP Belgii

Czy to ktoś może wie za kim Kubica jechał na ostatnim okrążeniu w Q2 , że rzekomo trafił w tunel aero za tym kimś.
Dla mnie to jest trochę dziwne bo o ile na prostych i łagodnych łukach to się coś tam być może się zyskuje , ale za to dużo traci na zakrętach.
Z moich obserwacji wynika że w przypadku Kubicy jesli jedzie za kimś jeszcze o 1,5 s lub nieco bliżej to już jego tempo wyaźnie spada.
Obawiam się że Kubica coś kombinuje , próbuje tłumaczyć słabszy czas w Q3 od Nicka problemem z silnikiem i w ten sposób wyjaśnia dlaczego miał tak dobry czas w Q2. Szczerze , nie wierzę w to.
Kubicomaniak
 
Dołączył(a): N kwi 15, 2007 21:41
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Damian375 So sie 29, 2009 22:40  Re: Przed GP Belgii

A ja wierzę, bo Robert poprawił czas z Q1 o sekundę w stosunku do Q2.
Nawet Mario Theissen coś o tym mówił w wywiadzie.
Avatar użytkownika
Damian375
 
Dołączył(a): Wt kwi 01, 2008 0:40
Lokalizacja: Manchester

Postprzez Darondi So sie 29, 2009 22:41  Re: Przed GP Belgii

Hamilton bodaj był przed nim, ale głowy nie dam. :-)
Obrazek
Avatar użytkownika
Darondi
 
Dołączył(a): Śr sie 15, 2007 21:56
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
GG: 9071731

Postprzez patgaw So sie 29, 2009 22:46  Re: Przed GP Belgii

Kubicomaniak mogl za kims jechac na prostej, i potem ten ktos mogl zjechac.
to byl tlumaczylo ten "dobry" top speed.
Avatar użytkownika
patgaw
 
Dołączył(a): Śr sty 31, 2007 21:27
Lokalizacja: WWA

Postprzez Rubiq So sie 29, 2009 22:49  Re: Przed GP Belgii

Dokładnie - mógł na kogoś trafić pod koniec S2 i jechać za nim aż do Bus Stopu.
Rubiq
Administrator LiGNA
 
Dołączył(a): So maja 05, 2007 13:20

Postprzez Arnulf So sie 29, 2009 22:50  Re: Przed GP Belgii

Kubicomaniak napisał(a):Czy to ktoś może wie za kim Kubica jechał na ostatnim okrążeniu w Q2


Przypomniałeś mi tym zdaniem jedną rzecz, która mnie zaciekawiła.

Pod koniec którejś sesji (Q1 lub Q2) zauważyłem taką sytuację, jak Fisichella wjeżdżając w 3 sektor znalazł się tuż za Sutilem. Jak wiadomo, 3 sektor jest bardzo szybki, a Sutil nie ustąpił miejsca Fisichelli, praktycznie jechali tak "razem" jeden za drugim (Włoch - jadący okrążenie pomiarowe - za Niemcem - okrążenie wyjazdowe/zjazdowe). W końcu Sutil zjechał z drogi Fisichelli tuż przed ostatnią szykaną. Zastanawiam się, czy to była celowa zagrywka Force India, żeby w szybkim sektorze, jeden kierowca "pociągnął" drugiego, dzięki czemu ten drugi uzyska troszeczkę lepszy czas, czy to był zwykły przypadek. Z tego co wiem, taką samą "sztuczkę" stosują w WTCC na szybkich torach. Jeśli było to zagranie zamierzone, to trzeba przyznać, że dosyć ryzykowne, ale ciekawe :D. Na Monzy trzeba będzie zwrócić na to większą uwagę.
Arnulf
 
Dołączył(a): Pn sie 25, 2008 8:56
Lokalizacja: Mielec/Kraków

Postprzez Kubicomaniak So sie 29, 2009 22:56  Re: Przed GP Belgii

No nadal mnie to nie przekonuje . bo skoro tak , to ktoś kto był przednim i zjeżdżał to musiał być raz że wolniejszy a dwa jechał innym torem jazdy. No ale expertem nie jestem i jeszcze wiele rzeczy nie rozumiem widać.
Być może zrozumiałbym gdybym widział z 50 quali i wyścigów na żywo.
Ostatnio edytowano So sie 29, 2009 23:04 przez Kubicomaniak, łącznie edytowano 1 raz
Kubicomaniak
 
Dołączył(a): N kwi 15, 2007 21:41
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Dżejson So sie 29, 2009 23:00  Re: Przed GP Belgii

Sytuacja trochę jak w kolarstwie torowym czy jak to się tam zwie, że podjeżdża "lider" zespołu do kolegi, a ten go wyrzuca do przodu :P

@up - był przed nim, bo był na wyjazdowym, Fisico go dogonił (a może to Sutil poczekał ?), pojechał chwilę za nim żeby złapać tunel, jak już złapał to Sutil zjechał na bok, proste.
Ostatnio edytowano So sie 29, 2009 23:02 przez Dżejson, łącznie edytowano 1 raz
Dżejson
 
Dołączył(a): Pn sie 04, 2008 23:34

Postprzez kemek So sie 29, 2009 23:01  Re: Przed GP Belgii

W WTCC to raczej łatwiejsze do wykonania, bo ma się kilku kolegów w zespole i mogą lidera pociągnąć na kilku prostych nie blokując go na zakrętach. (;
Rubiq - chodzi o max speed z końca pierwszego sektora, czyli mógł kogoś za La Source "złapać".

Kubicomaniak - jest to możliwe, choć też nie wykluczam, że to taka wymówka. (;
Kubica na drugim okrążeniu pomiarowym w Q3 (kiedy średnie opony zaczynały najlepiej pracować) poprawił się tylko o niecałą jedną dziesiątą w porównaniu do pierwszego pomiarowego okrążenia. Czyli zapewne "coś nabałaganił". :D
シボレー・オプトラ
Avatar użytkownika
kemek
 
Dołączył(a): Cz lut 21, 2008 22:31

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Sezon 2009

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron