Testy międzysezonowe 2007/2008

Moderator: Ekipa F1

Postprzez bankoq Cz mar 06, 2008 17:16  

Acha i jeszcze jedna sprawa ta informacja o 0.2s poszła z Bilda. Resztę sami sobie dośpiewajcie...
bankoq
 
Dołączył(a): Pt wrz 29, 2006 0:07
GG: 2774995

Postprzez seb455 Cz mar 06, 2008 17:27  

Nick nie powiedział otwarcie że to jest 0,2 tylko że mieli na pokładzie pokładzie 70 kg paliwa a dwa najlpesze teamy po 10 kg. Z czego idze łatwo wyliczyć ze strata jest po prostu niewielka. Każdy błąd w qualu kierowcy Ferrari bądź MC oznacza że natychmiastowo na ich miejsce wskakuje jedno albo oba BMW, i może być ciekawie. Kubica jest szybki w Melburne i dlatego może zrobic niespodzianke. To już tylko tydzień :-D
Avatar użytkownika
seb455
 
Dołączył(a): Wt lut 20, 2007 19:01
GG: 9474518

Postprzez ventylator Cz mar 06, 2008 17:28  

seb455 nie podgrzewaj atmosfery w moim sercu :lol: :lol: :lol:
Avatar użytkownika
ventylator
redaktor/moderator
 
Dołączył(a): Pn lis 26, 2007 13:17
Lokalizacja: Bytom

Postprzez Mexi Cz mar 06, 2008 17:46  

Też uważam, żę bety będą wysoko w Australii (pisałem chyba parę stron wcześniej :-D ) Za tydzień czeka mnie totalnie nieprzespany weekend, ale i tak będzie super, po kilku mcach oczekiwania :)
Avatar użytkownika
Mexi
 
Dołączył(a): So kwi 07, 2007 12:15
Lokalizacja: Łódź
GG: 3539392

Postprzez zaGrzeb Cz mar 06, 2008 17:51  

seb455 napisał(a):Każdy błąd w qualu kierowcy Ferrari bądź MC oznacza że natychmiastowo na ich miejsce wskakuje jedno albo oba BMW

Mówisz to tak, jakby kierowcy BMW nie popełniali błędów. Zważ na to, że mało prawdopodobne jest pojechanie idealnie okrążenia...zawsze coś można poprawić. Poza tym, nawet jezeli któremuś uda się wskoczyć po qualu na miejsce ferki lub maka (wynikające z błędów kierowy), to trzeba będzie utrzymać jeszcze za sobą bolid, który jest rzekomo o 0,2s szybszy.
Obrazek
Avatar użytkownika
zaGrzeb
 
Dołączył(a): Śr lis 07, 2007 20:10

Postprzez slipstream Cz mar 06, 2008 17:55  

zaGrzeb napisał(a):to trzeba będzie utrzymać jeszcze za sobą bolid, który jest rzekomo o 0,2s szybszy

Krótka reminiscencją pamięci to chciałem zauważyć że w sezonie 2007 mając większą stratę niż rzeczone obecne 0,2 s BMW potrafiło przytrzymać szybsze bolidy (vide Nick i blokada Alfonsa w Bahrajnie i Francji)
Avatar użytkownika
slipstream
moderator
 
Dołączył(a): N maja 29, 2005 15:24
Lokalizacja: 1123, 6536, 5321

Postprzez KrzysR Cz mar 06, 2008 17:56  

A skąd macie taką pewnosc ze Ferrari i McLaren miał akurat 10 kg paliwa a moze mieli po 30kg?
KrzysR
 
Dołączył(a): Pn gru 24, 2007 14:56

Postprzez B4ndit Cz mar 06, 2008 18:12  

barteks2 napisał(a):B4ndit, jak ci się nie podoba, to na F1-Live masz to samo:

http://en.f1-live.com/f1/en/he...2955.shtml


barteks2, ale wszedzie jest podane to samo zrodlo "w wywiadzie dla sport bild...". Przeciez doskonale powinienes zdawac sobie sprawe, jak niska wiarygodnosc ma ta gazeta... moim zdaniem z ta wypowiedzia bedzie tak jak z wywiadem Kimi'ego w fakcie bodajze.
"FWD is an invention of Beelzebub and should be shunned at all costs, unless you wish to worship at the temple of the great god Understeer..."
Avatar użytkownika
B4ndit
 
Dołączył(a): Cz lip 05, 2007 19:00
Lokalizacja: Katowice/Warszawa
GG: 5152673

Postprzez Phaedra Cz mar 06, 2008 18:20  

KrzysR napisał(a):A skąd macie taką pewnosc ze Ferrari i McLaren miał akurat 10 kg paliwa a moze mieli po 30kg?


a pamietasz jak Alonso miesiac temu cmokał z zachwytu jak to BMW jezdzi dotankowane i uzyskuje z jego punktu widzenie znakomite czasy. Widocznie Beemka miala problemy z balansem przy duzej ilosci paliwa, byc może Ferrari i McL mieli problemy z balansem przy sredniej ilosci paliwa i nad tym pracowali i roznica w szybkosci sie zaciera.

B4ndit gdyby uwazali to za fanaberie to by nie cytowali, byc moze wiedza kiedy Bild pisze prawde a kiedy zmysla, zreszta co to za problem zadzwonic do menagera Nicka i zapytac sie czy wywiad jest prawdziwy.
Ostatnio edytowano Cz mar 06, 2008 18:26 przez Phaedra, łącznie edytowano 2 razy
As long as the car is not red, I wish you the best! - Alonso - Monza 2006 r.
Avatar użytkownika
Phaedra
 
Dołączył(a): Śr lis 30, 2005 21:45
Lokalizacja: HRUBIESZÓW

Postprzez barteks Cz mar 06, 2008 18:24  

Krótka reminiscencją pamięci to chciałem zauważyć że w sezonie 2007 mając większą stratę niż rzeczone obecne 0,2 s BMW potrafiło przytrzymać szybsze bolidy (vide Nick i blokada Alfonsa w Bahrajnie i Francji)

Kubica i Massa na Silverstone?
Obrazek
Avatar użytkownika
barteks
 
Dołączył(a): Pt sie 24, 2007 14:04

Postprzez RENO Cz mar 06, 2008 18:49  

trochę powątpiewam w to, że te kołpaki dają aż 0,2s; o,1s albo 0,050s to bardziej wydaje mi się realne, chociaż jak już BMW chciało wszystkich zrobić w balona, to po testach ich, jeżeli stwierdzili, że faktycznie tyle dają, zdjęli je, i założą dopiero na GP, z tymi kołpakami faktycznie ciekawa historiaa....
RENO
 
Dołączył(a): N sie 28, 2005 8:47
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez ventylator Cz mar 06, 2008 19:06  

RENO napisał(a):zdjęli je, i założą dopiero na GP


No to jeśli by zsumować te wszystkie kołpaki, różnice w paliwie, itp itd, to może rzeczywiscie BMW będzie miało te 0.2sek straty nad najlepszymi. Miejmy nadzieję ;)
Avatar użytkownika
ventylator
redaktor/moderator
 
Dołączył(a): Pn lis 26, 2007 13:17
Lokalizacja: Bytom

Postprzez Jędruś Cz mar 06, 2008 19:24  

Trudno powiedzieć . Wszystko okaże się podczas pierwszego wyścigu.

Jak na razie cała reszta to tylko plotki .
Obrazek
Nie kto inny jak człowiek stworzył piekło w samym środku raju.
Avatar użytkownika
Jędruś
 
Dołączył(a): Pn mar 12, 2007 13:48
Lokalizacja: Myszków
GG: 4983268

Postprzez bankoq Cz mar 06, 2008 19:37  

Przypominam sobie dokładnie jak Alonso i Hamilton mówili w tamtym sezonie, że jeżeli będą za Ferrari 0.2s to nie jest to dla nich dużym problemem, bo można to nadrobić taktyką czy też dobrym startem. Więc gdyby BMW potrafiło utrzymać różnicę tylko 0.2s/lap to daje stratę tylko 12s na wyścig - w tamtym sezonie przeważnie było to 30s i więcej. Czyli powinni znacznie częściej mieć szansę na walkę o podium niż w 2007 roku.

Na prawdę nie chcę mi się wierzyć, że to tylko 0.2s. Myślę, że całkiem możliwe, że strata jest nieduża, ale na długich stintach BMW gorzej radzi sobie z oponami - takie są przynajmniej opinie na forach poparte nieoficjalnymi wieściami z paddocku.
bankoq
 
Dołączył(a): Pt wrz 29, 2006 0:07
GG: 2774995

Postprzez ventylator Cz mar 06, 2008 19:41  

Co do opon, to może nie chodzi tu o same BMW, ale może os styl jazdy obu kierowców. Robert ma na pewno bardziej agresywny styl, ale brak TC mam nadzieje, że pomoże mu w "zachowaniu" opon w lepszym stanie od innych. No i jak wiemy, czasem Robert nie musi zmieniac opon ( Monako 2007, Chiny 2007 i bodajże Turcja 2007 )
Avatar użytkownika
ventylator
redaktor/moderator
 
Dołączył(a): Pn lis 26, 2007 13:17
Lokalizacja: Bytom

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Sezon 2008

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości