Strona 174 z 174

PostNapisane: Pt mar 07, 2008 7:27
przez SoBcZaK
Szkoda, że nie mamy dostępów do międzyczasów w poszczególnych sektorach jakie kierowcy osiągali :P można było by snuć przypuszczenia kto w jakiej części toru (wolnej/szybkiej) sobie radził :-) Ale co tam :P za tydzień pierwsze treningi i będziemy mieli już jakieś większe pojęcie o wszystkiem

PostNapisane: Pt mar 07, 2008 7:34
przez ventylator
SoBcZaK napisał(a):Szkoda, że nie mamy dostępów do międzyczasów w poszczególnych sektorach jakie kierowcy osiągali


Oczywiście, mówisz o testach? No, bo podczas weekendu GP jest przeciez LT :D

PostNapisane: Pt mar 07, 2008 13:22
przez Dziadek
Jakoś nie jestem spokojny jeśli chodzi o naszego rodaka mając na uwadze degradacje opon. Jeśli się okaże, że faktycznie BMW po kilku okrążeniach jest bardziej podatny za gubienie "gumy" to Robert odczuje to bardziej niż Nick. Dodając do tego jeszcze jazdę bez TC, to aż strach się bać :P Chyba, że Kubek całkowicie wyzbył się agresywnego stylu jazdy.
Ciekaw jestem jak tam Williams sobie będzie radził po przejechaniu kilkunastu okrążeń.

Co będzie to będzie... zniosę słabą postawę BMW, Williamsa, ale nie zniosę więcej zwycięstw Hamiltona.
Pozdrawiam.

P.S. Bez urazy dla fanów Brytyjczyka.

PostNapisane: Pt mar 07, 2008 15:15
przez K2
Hmmmmm a czy to nie jest tak że jak bolid "zjada" opony to jest lżejszy? Było tak w 2006 roku jak Kubka zdyskwalifikowali bo za mało ważył.

PostNapisane: Pt mar 07, 2008 15:31
przez Jędruś
K2 wtedy Kubica zgubił proszek gaśniczy i miał 2kg niedowagi .

Przednia opona waży 10kg, tylnia 12 kg. Więc może stracić jakieś 1-2 kg gumu z wszystkich opon .

PostNapisane: Pt mar 07, 2008 15:32
przez impr
K2 napisał(a):Hmmmmm a czy to nie jest tak że jak bolid "zjada" opony to jest lżejszy? Było tak w 2006 roku jak Kubka zdyskwalifikowali bo za mało ważył.


oczywiscie ze staje sie lzejszy, ale nie az tak lekki zeby przy wazeniu zostal zdyskwalifikowany - wszystko jest dokladnie wyliczone. Kubica zozstal zdyskwalifikowany, bo wyciekla ze zbiornika caly proszek gasniczy, ktory wazyl dokladnie tyle o ile bolid byl za lekki.