Przed GP Australii 2008

Moderator: Ekipa F1

Postprzez Maly-boy So mar 15, 2008 20:47  

start moze sie okazac bardzo wazny bez elektroniki jestem bardzo ciekawy jak sobie poszczegolni kierowcy poradza ,jak znam zycie to Trulli spadnie o kilka pozycji o dowlecze sie gdzies na poczatku drugiej dziesiatki
Obrazek
Maly-boy
 
Dołączył(a): Pt cze 22, 2007 9:48

Postprzez Barti So mar 15, 2008 20:47  

AutoryteT napisał(a):A jeżeli ktoś oglądał wszystkie starty poprzedniego sezonu, to Kubica ma jeden z najlepszych startów z stawki.

BMW miało bardzo dobre starty... Nick też bardzo dobrze startował. Kubica wypowiadał się że teraz nie mają na ten moment przewagi w tym elemencie. Dochodzi do tego brudna strona toru... Nie oczekiwałbym na starcie cudów w wykonaniu BMW... chyba że w tej dziedzinie też się ukrywają :???:

AutoryteT napisał(a):Nie wiem jak to będzie w sytuacji bez TC, ale wydaje mi sie, że nadal tak bedzie.


Co ma TC do startu ??
Obrazek
Avatar użytkownika
Barti
 
Dołączył(a): Wt kwi 17, 2007 8:36
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Pokwa So mar 15, 2008 20:49  

Barti napisał(a):Co ma TC do startu ??


:o :o Jak to co ? Przedtem pewnie od razu w podłogę cisnęli na starcie, a teraz stopniowo bedzie trzeba. Za mocno otworzysz przepustnice, skręcisz kierownicą i możesz spina mieć na prostej :-D . Za słabo otworzysz przepsutnice i Cie miną.
Miss You Kimi!
http://www.takeagift.pl/polecam:71634 Jak mnie nie lubisz to wejdź, zarejestruj się i wypełnij startową ankietę. Będę Ci dozgonnie wdzięczny.
Avatar użytkownika
Pokwa
 
Dołączył(a): Pn paź 01, 2007 18:55
Lokalizacja: Toruń
GG: 20964581

Postprzez slipstream So mar 15, 2008 20:49  

Barti napisał(a):Co ma TC do startu

Zapobieganie uślizgu tylnej osi przy ruszaniu, a w związku z tym jego braku na starcie nie muszę ci już chyba tłumaczyć - każdy choćby minimalny uślizg napędzanej osi oznacza stratę.
Avatar użytkownika
slipstream
moderator
 
Dołączył(a): N maja 29, 2005 15:24
Lokalizacja: 1123, 6536, 5321

Postprzez Barti So mar 15, 2008 20:52  

hmmm zwracam honor ;)

No ale skoro RK nie czuje różnicy podczas jazdy TC a bez... :P Zobaczymy! ja już dzisiaj wypoczywam! :) Do zobaczenia po GP !
Ostatnio edytowano So mar 15, 2008 20:53 przez Barti, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Avatar użytkownika
Barti
 
Dołączył(a): Wt kwi 17, 2007 8:36
Lokalizacja: Kraków

Postprzez polac So mar 15, 2008 20:53  

A co w was tacy pesymiści co do startu???Nie raz go ćwiczyli także jutro powinno być dobrze!
Za najwybitniejszego kierowcę w historii F1 uważam ROBERTA KUBICE i h**
polac
 
Dołączył(a): So paź 21, 2006 13:41

Postprzez Jędruś So mar 15, 2008 20:54  

Startu nie da się przewidzieć . Równie dobrze Hamilton może źle wystartował i dać szansę do popisu Robertowi .
Obrazek
Nie kto inny jak człowiek stworzył piekło w samym środku raju.
Avatar użytkownika
Jędruś
 
Dołączył(a): Pn mar 12, 2007 13:48
Lokalizacja: Myszków
GG: 4983268

Postprzez Freeze So mar 15, 2008 20:57  

ASR - Automatic Stability Regulation, czyli automatyczna regulacja stabilności jazdy; jest układem elektronicznym zapobiegającym poślizgowi kół w trakcie ruszania, przyspieszania, a także podczas jazdy na zakrętach i zróżnicowanych nawierzchniach. W sytuacji, gdy następuje poślizg, któregokolwiek z kół, uruchomiony zostaje system, który może indywidualnie go przyhamować. Możliwe jest zmniejszenie momentu obrotowego silnika (odcięcie paliwa, zmiana dawki paliwa). Niektóre układy mogą również blokować mechanizm różnicowy lub zmieniać rozdział momentu napędowego na lewą i prawą półoś ingerując również w pracę automatycznej skrzyni biegów.

Jeśli już chesz skrótów uzywać :)

EDIT: literówka
Ostatnio edytowano So mar 15, 2008 20:57 przez Freeze, łącznie edytowano 1 raz
Freeze
 
Dołączył(a): Pt mar 30, 2007 13:32
Lokalizacja: Kraków/Tarnów

Postprzez NFSF1 BMW S10 So mar 15, 2008 20:57  

Wystarczy sobie przypomnieć jak było w niższych seriach i już wiadomo, że walka po między nimi może być ostra, oby tylko nie taka jak w Makau parę lat temu, co Robert tak z Lewisem zaszalał, że obydwoje zakończyli na barierkach.
Avatar użytkownika
NFSF1 BMW S10
 
Dołączył(a): Cz wrz 13, 2007 8:17
Lokalizacja: z innego portalu\forum
GG: 10750727

Postprzez barteks So mar 15, 2008 20:58  

IMO plan na jutro to odpieranie ataków Kovalainena do pierwszego zakrętu, no chyba, że Hamilton kiepsko by wystartował to można powalczyć o P1 :P Jeżeli Kubica będzie trzeci, po pierwszym zakręcie - nie ma dramatu.
Ostatnio edytowano So mar 15, 2008 20:58 przez barteks, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Avatar użytkownika
barteks
 
Dołączył(a): Pt sie 24, 2007 14:04

Postprzez AutoryteT So mar 15, 2008 20:58  

Jest 1 rzecz, w której ma przewage Kubica i to nie bolid tylko psychika.
Wiem kierowcy F1 to mocni faceci i nerwowo i psychicznie, ale Hamilton wie, że BMW w tamtym roku miała znowu to powiem JEDNO Z NAJLEPSZYCH STARTÓW Z CAŁEJ STAWKI. Będzie się bał, że Kubica go wyprzedzi i może odrazu cisnąć pedał gazu i spin. Kubicy może sie aż tak bardzo nie spieszyć i możebędzie czekał na rozwój sytuacji. To są tylko spekulacje, ale jestem pełen optymizmu co do startu. Boje się, że jeden z podzespołów sie zepsuje i Kubica nie ukończy wyścigu i mam nadzieje, że to nie jednorazowy wyczyn.Pozdro
Lepiej być uczniem praktyki niż mistrzem teorii
Avatar użytkownika
AutoryteT
 
Dołączył(a): Śr gru 26, 2007 22:00

Postprzez barteks So mar 15, 2008 20:59  

AutoryteT napisał(a):BMW w tamtym roku miała znowu to powiem JEDNO Z NAJLEPSZYCH STARTÓW Z CAŁEJ STAWKI.

Mówi ci coś Launch Control?
Obrazek
Avatar użytkownika
barteks
 
Dołączył(a): Pt sie 24, 2007 14:04

Postprzez slipstream So mar 15, 2008 21:00  

Freeze dokładnie to samo co robi TC, dobrze by było żebyś jednak nie cytował z 'cywilnego' bo na te układy jest naprawdę wiele oznaczeń - co powiesz o ESP: Electronic Stability Program a Automatic Stability Regulation. jest jakas różnica w załozeniach...) i nie przyjął się jeden 'słuszny' jak z ABS-em. W F1 oficjalnie było TC i LC i nie ma się co na skróty licytować
Avatar użytkownika
slipstream
moderator
 
Dołączył(a): N maja 29, 2005 15:24
Lokalizacja: 1123, 6536, 5321

Postprzez Freeze So mar 15, 2008 21:08  

Przeglądając kolorowe broszury z salonów samochodowych można dostrzec ze producenci najczęściej podają ASR jako system zapobiegający uślizgowi kół podczas ruszania ;) Dlatego też podalem ten skrót. ESP=TC? Tak przynajmniej mi się wydaje.
Freeze
 
Dołączył(a): Pt mar 30, 2007 13:32
Lokalizacja: Kraków/Tarnów

Postprzez bankoq So mar 15, 2008 21:10  

barteks2 napisał(a):IMO plan na jutro to odpieranie ataków Kovalainena do pierwszego zakrętu, no chyba, że Hamilton kiepsko by wystartował to można powalczyć o P1 :P Jeżeli Kubica będzie trzeci, po pierwszym zakręcie - nie ma dramatu.


Mam takie same przemyślenia. Dobrze byłoby gdyby Heidfeld wyprzedził Ferrari, wtedy nawet jeżeli czerwoni są wyraźnie szybsi od BMW na long-run'ach to i tak Massa w takiej sytuacji straci najprawdopodobniej wystarczajaco duzo, żeby Robert nie musiał się nim martwić.

Nie liczyłbym na wyprzedzenie Hamiltona. W ostatnich 10 latach chyba ani razu kierowca z P2 nie wyprzedził tego z PP, więc LH musiałby po prostu bardzo słabo wystartować. No, a Heidfeld twierdzi, że Maci mają w tym elemencie przewagę nad resztą, więc...
Ostatnio edytowano So mar 15, 2008 21:11 przez bankoq, łącznie edytowano 2 razy
bankoq
 
Dołączył(a): Pt wrz 29, 2006 0:07
GG: 2774995

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Sezon 2008

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron