faktycznie Kubek i Nick użyli nieco innych skrzydełek
1-sze porównanie:
http://premium.f1-live.com/f1/photos-hi ... po_396.jpg
http://premium.f1-live.com/f1/photos-hi ... po_393.jpg
2-gie porównanie:
http://premium.f1-live.com/f1/photos-hi ... oa_387.jpg
http://premium.f1-live.com/f1/photos-hi ... ob_311.jpg
a tu jadą razem:
http://premium.f1-live.com/f1/photos-hi ... oa_376.jpg
są nie tyle inaczej ustawione co przede wszystkim inaczej wyprofilowane
na ostatniej fotce widać obraną strategię dla obu kierowców,
Robert - twardsza mieszanka i skrzydło bardziej dociskające tylną oś, natomiast Nick - mieszanka bardziej miękka i profil skrzydła zapewniający mniejszy docisk tylnej osi
w sumie przy dużej niepewności co do warunków jakie będa panowały na torze w trakcie wyścigu BMW na wszelki wypadek obstawia oba warianty
;
co prawda w piątek i sobotę nie padało w trakcie treningów więc zwiększało to prawdopodobieństwo podobnej sytuacji w niedzielę (przez te 3 dni padało zwykle późnym popołudniem)
tym bardziej należą się więc słowa uznania dla Kubka, który w warunkach pogodowych jakie panowały w trakcie wyścigu miał nieco gorsze ustawienia od Nicka (opony: 2x średnie i 1x twarde); Robert (2x twarde i 1x średnie) a mimo to wypadł dobrze nie z toru ale na pudło
jak widać w F1 nie zawsze decyduje bolid ale też inne okoliczności, aczkolwiek na złomie to i dwukrotny mistrz nie poszaleje ("i w Paryżu nie zrobią z owsa ryżu"
)